Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin juuri treffeillä

Vierailija
01.09.2021 |

Ja nyt miehestä ei kuulu mitään, onko se niin että ei naisen kannata laittaa viestiä, että miehestä kuuluu jos sitä kiinnostaa?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän vastauksen sain: Hei, oli kiva tutustella..kiitos numerosta..Tämä deittihomma on mulla vielä alkutekijöissään..toisaalta olisi hyvä mennä jo eteenpäin..antaa mahdollisuus tutustua uuteen ihmiseen..mm. lihalliset ilot/omatkin tarpeet ovat olleet tauolla tilanteesta johtuen pitkään…mutta mutta..vaikeita juttuja…ei taida oikein ohjetta olla tähänkään..jokainen on omanlaisensa tapaus…

Mitä mieltä olette viestistä?

Eli summa summarum ei ole kiinnostunut minusta. Eikun Tinder laulamaan taas.

Ap

Joo, tulkitsisin ettei kiinnosta.

Vierailija
42/57 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jäbä kirjoitti tuollaisen määrän tolkuttomia pisteitä viestiinsä, niin ei ihan täysillä käy. Kirjoitustaidottoman, alaluokkaisen miehen viestejä nämä kolmen pisteen tai pilkun väkerrykset kera pienten alkukirjainten. Eivät ole koskaan kuulleetkaan lauseista.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/57 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö tuo ollu jo selvää ettei sitä kiinnostanut yhtä paljon kuin sinua. En tiedä miten et itse asiaa huomannut kun muut jo huomasi sen kun tänne kerroit mitä kävi...

Joskus paras oppia kantapään kautta

Vierailija
44/57 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän vastauksen sain: Hei, oli kiva tutustella..kiitos numerosta..Tämä deittihomma on mulla vielä alkutekijöissään..toisaalta olisi hyvä mennä jo eteenpäin..antaa mahdollisuus tutustua uuteen ihmiseen..mm. lihalliset ilot/omatkin tarpeet ovat olleet tauolla tilanteesta johtuen pitkään…mutta mutta..vaikeita juttuja…ei taida oikein ohjetta olla tähänkään..jokainen on omanlaisensa tapaus…

Ap

Voisi ehkä panna sua jos ei löydä parempaa siihen touhuun, muuten ei kiinnosta.

Vierailija
45/57 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän jää tuosta miehen viestistä semmonen kuva että on aika vasta palannut sinkkumarkkinoille ja ei taida oikein vielä olla päässy yli exästään. Oli miten oli, kyllä mullekin tulee tuosta fiilis että kohtelias kieltäytyminen.

Vierailija
46/57 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ehkä viestitellään", "kattellaan" tai "minun täytyy vähän miettiä" on minusta kaikki kiertoilmauksia ettei kiinnosta. Tiedät aika pian kiinnostaako toista nähdä uudestaan ja jos tiedät, niin sekä mies että nainen voi tehdä asialle jotain. Toisaalta osa välttelee sanomasta, ettei toinen kiinnosta. Osa voi myös varoa osoittamasta kiinnostusta, kun jos toinen ei olekaan kiinnostunut niin minähän näytän hölmöltä. Lopputulos on, että parempi skipata varmuudenvuoksi. Tällä toki huono seuraus pariutumisen kannalta.

Vierailija
47/57 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun kävin treffeillä, mies lopuksi sanoi että pidetään yhteyttä, pienet pusutkin vaihdettiin. No, laitoin sitten myöhemmin viestiä, kysyin lähinnä kuulumisia. Ei vastannut mitään. Poisti seuraavalla viikolla matchin. No, ei minullakaan suuria tunteita herännyt, mutta olisihan hän nyt voinut edes jonkun viestin laittaa. Kun kuitenkin itse oli se aloitteellisempi. Laitan korkeintaan sen yhden viestin, enempää en ala perässä "roikkumaan"

Vierailija
48/57 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta treffit meni mukavasti ja lopuksi mies sanoi että ehkä viestitellään, minä vastasin siihen että katellaan. Voi ei miksi en sanonut että joo mukava olisi tms..

Ap

Katellaan tarkoittaa, ettei ole kiinnostunut jatkosta sinun kanssasi.

Minä sanoin että katellaan, miksi ihmeessä minun piti niin sanoa, olisin voinut sukeltaa sen syliin ja en ikinä lähteä pois.

Ap

Kattellaan kuulosti siltä, että kauheaa, hyvä kun loppui. Hänen "ehkä viestitellään" saattoi olla toiveikas kysymys, että pallo jäi sinulle.

Laita viesti tai soita, että oli kivaa eilen, otetaanko uusiksi ensi viikolla. Jos hän on kiinnostunut, sieltä tulee pulputtamalla vaihtoehtoja helpottuneelta mieheltä. Jos häntä ei kiinnosta, sanoo että no kattellaan, tai että en nyt tiedä, tms tai ensi viikolla ei sovi, ilman selityksiä. Sitten voit jättää sikseen

Vierailija
49/57 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Joo, hyvin kohtelias ja kiemurteleva "ei kiinnosta". "Vaikeita juttuja" oikein paistaa silmään tuosta, kun mies oikeasti ihastuu, mikään juttu ei ole sillä hetkellä liian vaikea.

Vastaat vaan, että hyvää syksyä ja siirryt seuraavaan. Harmi sinulle, mutta nyt ainakin ihan selvä juttu.

Eikä kannata sitten hänelle mihinkään perjantai-illan viesteihin reagoida, jos on satunnaista peitonheilutusta vailla. Jos hän ihastuisi sinuun, tämä oli se hetki.

Vierailija
50/57 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea suhde lähtee liikkeelle näin:

-Nähtäisiinkö tässä joku päivä?

-Nähdää vain. Milloin sopisi?

-Perjantai olisi hyvä

-Ok, nähdään silloin.

Vierailija
51/57 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi tuo mies ilmoittaa ap: lle, ettei oo kiinnostunu. Kyllä, jos mies on kiinnostunu, niin laittaa jo viimeistään samana päivänä viestiä.

Mä ihmettelin aikoinaan Tinderissä, että miten jokainen mies haluaa nähdä mut ensitreffien jälkeen uudelleen. Jälkeenpäin tajusin, että ex oli niin sabotoinnut mun itsetunnon, että kuvittelin olevani jotenkin ulkonäöllisesti kelvoton. Nyt jälkeenpäin tajuan, että hullua sanoa näin DD kupin rinnoilla, vaaleana, 56 kiloisena ja treenattuna naisena.

Vierailija
52/57 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mies taisi olla just eronnut ja ei oo valmis yhtään mihinkään. Ei varmaan edes seksisuhteeseenkaan. Jos toivotit hyvät jatkot niin se on sinulta kohteliasta. Uusille treffeille jonkun toisen kanssa!

Vierailija
53/57 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta treffit meni mukavasti ja lopuksi mies sanoi että ehkä viestitellään, minä vastasin siihen että katellaan. Voi ei miksi en sanonut että joo mukava olisi tms..

Ap

Katellaan tarkoittaa, ettei ole kiinnostunut jatkosta sinun kanssasi.

Minä sanoin että katellaan, miksi ihmeessä minun piti niin sanoa, olisin voinut sukeltaa sen syliin ja en ikinä lähteä pois.

Ap

Mitäs sanoit, kikkelis kokkelis.

Vierailija
54/57 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän kävi niin että miehestä ei kuulunut mitään jos minä en kysynyt häneltä kuulumisia. Ihan selkeästi ei kiinnostunut minusta, ei vaan raukka osannut sanoa sitä ääneen.

Taas ollaan aloituspisteessä.

Ap

Vierailija
55/57 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt pallo on miehellä, koska annoin oman numeroni hänelle. Nyt vaan jännittää, että kuuluuko siitä mitään. Mies tykkäsi katsoa minua pitkään deitillä...

Haloo... jos mies tykkää katsoa sinua pitkään se tarkoittaa vaan sinua että tarkastaa ulkoisia avujasi ja päästä sänkyyn.

Näinollen olet ONNEKAS kun et täyttänyt miehen ulkoisia vaatimuksia, koska et varmaankaan ollut hakemassa miestä joka esineellistää sinut.

Mies joka kunnioittaa sinua EI katso pitkään vaan kuuntelee mitä sanot, vaikka olisit kuinka kuuma pakkaus tahansa.

Vierailija
56/57 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Analyysini:

Tästä miehestä saat korkeintaan seksisuhteen. Seksiä ja läheisyyttä kaipaa, mutta tiedostaa että muutoin on liian kiinni eksässään vielä. Tuntee vähän syyllisyyttä toisaalta jos olisi kanssasi tai kenen tahansa naisen kanssa vain seksisuhde, koska ei ole tottunut sellaiseen kun on seurustellut vakavasti aiemmin.

Tosi mukavaa että mies oli sinulle rehellinen, pisteet siitä hänelle. Sinun kannattaa olla aivan yhtä avoin ja rehellinen omista tuntemuksistasi hänelle mikäli jatkat.

Voisittehan te teoriassa myös ottaa seksin alkuun tietoisesti pois agendalta ja tutustua hitaasti toisiinne ihmisinä. Miksi heti pitäisi tietää, mitä teistä tulee? .

Mutta vaikuttaa siltä, että sinä ihastuit vähän, mutta mies ikävä kyllä ei. Mutta mies ilmaisi jo sen että sinussa ei ole vikaa. Oliko tämä kohteliaisuutta vai onko mies todella niin kiinni eksässään - eiväthän ne sinulle kovin hyviä vaihtoehtoja toki ole.

Vierailija
57/57 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä