Helsingin Marks & Spencer avaa ovensa 9.lokakuuta- menettekö?
Itse aion käydä tutustumassa. Stockmann on nähty.
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 15:59"]
Miksi tuolla linkin vaateosaston kuvassa lukee PERUNA ??? Menneet vaate- ja ruokaosasto vähän sekaisin?
[/quote]
Joo hauskaa että italiankielinen "Per una" tarkoittaakin suomeksi jotain ihan muuta :D
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 15:53"]Saa bonusta ja on avajaiskampanja.
[/quote]Jes. Vähän lisää valikoimaa vaikka tottakai nykyinen sryhmä ok.
Miksi tulee Hämeenlinnaan ja Jyväskylään muttei Turkuun? Omituista.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 18:12"]Eikö saa ruokaa?
[/quote]Vain herkkuja.
En tiennytkään! Voisin kyllä mennä, hyviä kokemuksia ketjusta. Avajauspäivänä tosin en halua ryysikseen änkeä.
Millainen laatu noissa kamoissa on, minkä ikäisille suunnattu? Kannattaako käydä vai jättää väliin?
Rahat tiukalla. En mene kiusaamaan itseäni, enkä juuri tarvitse mitään. Kaapit on muutenkin täynnä tavaraa.
Miksi noin outo otsikko??? Kannattaa oikolukea! !
En mene, ei ole mitään intressiä lähteä Helsinkiin mennäkseen vain kauppaan. Jos M&S:lle huvittais mennä, niin ennemmin vaikka Lontooseen. Toki Lontoon lentoakin varten joutuu mennä Vantaalle, mutta eipä tarvi ajaa keskustan ryysikseen.
Tuolta tuli tilattua jossain vaiheessa lapselle vaatteita. Joten menen varmaan tytön kanssa sitten, kun tarvitaan vaatetta. Nyt ei ole välitöntä tarvetta. Mutta minusta kiva lisä tarjontaan. Vaatteet on kuitenkin kohtuulaadukkaita ja kohtuuhintaisia. En oikein lämpene H&M:n ja muiden halpahallien rytkyille.
Kaippa tuolla samalla pyörähtää kun hullareilla käy. Tosin Hämeenlinnaankin näköjään pian tulossa joten onnistuisi käydä sielläkin, ehkä paremminkin kuin Hgissä.
AV-mamma rientää ykköset päällä uuteen kauppaan, luullen, että nyt meillä junteille tarjoillaan oikein lontoolaista herkkua!
Totuus on kuitenkin se, että M&S nyt on ihan eläkeläispuoti ja vaatteet tyylikkään mummon riepuja.
Mä olen tilannut ketjun vaatteita useasti briteistä. Tykkään laadusta ja ulkonäöstä, ja hyvin löytyy rintaliivejä myös isommille rinnoille. Tosin vauvalle ostin jotain potkuhousuja, jotka osoittautuivat tosi hassun mallisiksi, mutta tää on ollut ainoa huono kokemus. En kuitenkaan helsinkiin ole menossa, koska asumme toisella puolella suomea
Suosikaa mielummin Suomalaista (stockka)