OLEN ÄÄLIÖ!! Olen lihonnut 14kg 8kk:ssa!!!
Voi vitulus, miten saan kilot poies? Olin normaalipainon puolivälissä (painoindeksissä) mutta nyt ylirajalla!!! Masennuin. :'( Oon syöny ihan liikaa. Kävin vaa'alla kun lempparifarkut eivät menneet jalkaan ja yöunetkin meni. Nyt tarttee ottaa niskasta kiinni itteensä ennen ku tulee lisää kiloja!!! Zempatkaa!!!
Kommentit (49)
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 15:01"]Nyt vaan itseä niskasta kiinni ! :) kyllä se siitä nyt kun tiedostat ongelman että liikaa tullut syötyä. Herkut pois ja aloita vaikka puolen tunnin lenkit joka ilta aluksi. Nyt sulla on ne farkut johon haluat taas mahtua ;) tsemppiä !!
[/quote]Kiitos!!! Tuun tänne ulisee jos tekee mieli ahmia!! :D ja alkoholin jätän kokonaan. Tietysti. Ap
Lohdutukseksi voin sanoa, että ilmeisesti nämä nopeasti hankitut kilot on myös nopeampi laihduttaa. Tsemppiä!
Ap, aloitetaanko laihdutusketju yhdessä? Mulla on tullut 5kk:ssa 9kiloa. Syynä päin persettä olleet ruokailutavat. En oo viihtynyt kevään jälkeen keittiössä, eli oon syönyt vaan jäätelöä ja muuta shaibaa.
Samalla tavalla saat ne kilot pois, kun lihoitkin. Eli ihan ensimmäiseksi pois ne roskaruoat.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 15:07"]Ap, aloitetaanko laihdutusketju yhdessä? Mulla on tullut 5kk:ssa 9kiloa. Syynä päin persettä olleet ruokailutavat. En oo viihtynyt kevään jälkeen keittiössä, eli oon syönyt vaan jäätelöä ja muuta shaibaa.
[/quote]Kyllä! Nyt annetaan nopeasti tulleille kiloille kyytiä!!! Ap
Voitko tehdä sen ketjun ja linkata sen tänne. Oon töissä tällä hetkellä, tuun viimeistään illalla kirjoittamaan lisää :)
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 15:11"]Voitko tehdä sen ketjun ja linkata sen tänne. Oon töissä tällä hetkellä, tuun viimeistään illalla kirjoittamaan lisää :)
[/quote]En osaa tällä luurilla mutta sovitaan täällä tän ketjun alle sen uuden ketjun otsikosta! :D Ni laitetaa se pystyyn ja alotetaan zemppi! Ap
Mä voisin tulla mukaan teidän ketjuun, mulle on tullut 9 kk:ssa toi 14kg :(
Nyt vaan itseä niskasta kiinni ! :) kyllä se siitä nyt kun tiedostat ongelman että liikaa tullut syötyä. Herkut pois ja aloita vaikka puolen tunnin lenkit joka ilta aluksi. Nyt sulla on ne farkut johon haluat taas mahtua ;) tsemppiä !!