OLEN ÄÄLIÖ!! Olen lihonnut 14kg 8kk:ssa!!!
Voi vitulus, miten saan kilot poies? Olin normaalipainon puolivälissä (painoindeksissä) mutta nyt ylirajalla!!! Masennuin. :'( Oon syöny ihan liikaa. Kävin vaa'alla kun lempparifarkut eivät menneet jalkaan ja yöunetkin meni. Nyt tarttee ottaa niskasta kiinni itteensä ennen ku tulee lisää kiloja!!! Zempatkaa!!!
Kommentit (49)
Cambridgellä laihduttanut nyt -12kg 7vk. Olen käynyt kerta viikossa tsemppi ryhmässä ja vaa'alla, yksin en olisi tässä.
Tsemppii kaikille!
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 15:15"]Mä voisin tulla mukaan teidän ketjuun, mulle on tullut 9 kk:ssa toi 14kg :(
[/quote]
Jees hyvä saada lisää porukkaa :)
Mä pääsen kait kasin paikeilla illalla koneelle, voin silloin sit tehdä sen ketjun. Nimiehdotuksia saa laittaa! :)
Siinähän laihdutatte! Muistakaa, että läski tulee tietyssä järjestyksessä mutta lähtee toisessa. Hyvässä lykyssä laihdutatte sen 14 kg, mutta se ei lähdekään lantiosta ja mahasta vaan rinnoista ja mikä pahinta, kaulasta, jossa alkaa jänteet näkyä ja keskikasvoista, jolloin saatte juopon lommoiset kasvot ja silmäpussit, kun niiden alta läski sulaa.
Onnea vaan kaikille! Kyllä kannattaa lihoa ajattelemattomuuttaan! Sieltä ei palaa takaisin yhtä hehkeänä pois vaan sellaisena nuutuneena, tyhjentyneen näköisenä. Hahhhahhhaaa!
Syö normaalisti (ei tarkoita mitään jättikokoisia annoksia) ruokaa, mutta jätä alko kokonaan pois ja karsi herkut minimiin. Esim. 1 herkkupäivä viikossa, eikä silloinkaan övereitä, vaan maltillisesti vaikkapa suklaata kahvin kanssa. Kun on noin "nopeista kiloista" kyse, niin ruokavalion muutoksella saa nopeammin tuloksia kuin liikunnalla, toki ei liikunta ole ikinä haitaksi painon pudotuksessa. Älä stressaa, pian kilot sulavat kunhan et lipsu. :)
Ne alkoholilla hankitut kilot on pirun sitkeessä ja _kuten aiempi kirjoittaja mainitsi_ ne kilot ei tosiaankaan lähde siitä mihin ne tuli. Rinnoista lähtee helposti entisetkin kun vatsasta ei senttiäkään.
Mulla myös, loukkasin polven kierukan ja olin leikkauksen jälkeen tosi kipeä ei ihan parantunut niin kuin ois pitänyt. Nyt sitte paino vaan nousee vaikka en syökkään juur mitään. Ahistaa ja vituttaa
Kaikki housut kiristää ja puristaa, on huono hengittää ja ei oikein taivukkaan kunnolla.
Prkele
Ruokaremontti!! Ei tällä kolmekymppisellä läskit sula pelkällä liikunnalla! :D
Laitetaan vaikka ketjuun päiväys ja perään "nyt laihdutaan" tms? :D Ap
Harmittaa kun vielä 8kk sitten olin onnellinen vartalostani ja nyt on ikävä sitä kroppaa. Edes 10kg pois ja vol'a. Siinä nyt ensimmäinen ja rautainen tavoite! Ap
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 15:21"][quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 15:08"]
Samalla tavalla saat ne kilot pois, kun lihoitkin. Eli ihan ensimmäiseksi pois ne roskaruoat.
[/quote]
Tolla tavalla ei tietysti (ehkä) liho enää lisää, mutta ei ne jo tulleet kilot mihinkään katoa.
[/quote]
Mutta jos ne ekstra kilot ovat tulleet roskaruoasta niin tottakai sen pois jättäminen laihduttaa?
Minäkin haluan seurata teidän etenemistä. Päivittäkää aina samaan ketjuun paljonko ootte laihtuneet ja millä keinoin. Mukava sitten vaikka kuukauden päästä katsoa miten on ketjusaa edennyt. Tsemppiä!
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 16:03"][quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 15:21"][quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 15:08"]
Samalla tavalla saat ne kilot pois, kun lihoitkin. Eli ihan ensimmäiseksi pois ne roskaruoat.
[/quote]
Tolla tavalla ei tietysti (ehkä) liho enää lisää, mutta ei ne jo tulleet kilot mihinkään katoa.
[/quote]
Mutta jos ne ekstra kilot ovat tulleet roskaruoasta niin tottakai sen pois jättäminen laihduttaa?
[/quote]Roskaruoka ja alkoholi? Jos kilot ovat niillä tulleet niin selvähän se on että kilot myös katoavat kun ne jättää pois. Paluu entiseen malliin niin kyllä kilot karisee.
Ketjuun joo päiväys ja nimeksi KILOILLE KYYTIÄ ja tavoitepainot ketjuun jne :D Iltalukemista joka iikalle ja omat jutut / ideat ketjuun sapuskoja myöten. Miten kilot tulleet, miten niistä aiotaan eroon jne :D
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 14:59"]
Se on lihonut, ei lihonnut. Kun oikeinkirjoitus sujuu, läskitkin lähtee :)))tsemppiä
[/quote]
kirjotusvirheetän oliki tässä se juttu.
Anna itsellesi lupa syödä salaatteje, tomaatteja, kurkkuja sillä hinnalla, mitä käyttäisit alkoon ja roskaruokaan. Juo vettä, piennäkalorimäärää päivässä, eli enemmän salaattia, vähemmän raskasta ja sokerista ruokaa.
Alkupunnerrus, joka tsemppasi minua eteenpäin, oli saada 1kg/pv pois vain nesteitä poistamalla. tiesin, että se on vain nestettä, mutta se tsemppasi minua pysymään niissä ruoka-aineissa, mitkä eivät lihota. :) Tsemppiä! jaksuhalja!!! <3
Niin, ja vihreä tee, selleri ja chili ovat hyviä tuossa "alkupamauksessa" eli minulla lähti noilla kilot laskemaan :)
Mä voin tehdä sen ketjun illalla. Kirjoittakaa tänne "sääntöjä" joita mun kannattaa sit kirjoittaa siihen aloitusviestiin. Esim et jokaisen täytyy keksiä nimimerkki, jolla allekirjoittaa viestinsä, niin on paljon helpompi pysyä kärryillä :) voidaan myös sopia virallinen punnituspäivä, jolloin viimeistään kirjoitetaan viikon muutokset ylös. Tietenkin joka päivä saa kirjoittaa anyway.
Ja ketju varmaan kannataa aloittaa pienellä "lomakeella" eli
Nimimerkki
Ikä
Pituus/paino
Tavoitepaino
Suunnitelma tähän jne.
Tsemppiä ap! Kyllä se siitä, elämäntavat vaan remonttiin :) roskaruoat ja alkoholi pois, tilalle kasvikset ja vesi tai maito. Onnistut varmasti.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 15:08"]
[/quote]