Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asia mikä ihmetyttää eniten av:lla?

Vierailija
06.10.2014 |

Kerro :)

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 15:57"]

mitä teinit ja lassukat täällä tekevät

[/quote] Hakevat äidillistä huomiota ja pettyvät katkerasti

Vierailija
22/63 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen samaa kuin jotkut muutkin tässä ketjussa: MIKSI TÄMÄ PALSTA ON NIIN HEMMETIN KOUKUTTAVA!?! Täällä on niin negatiivinen ilmapiiri ja vihaisia, katkeria, tyhmiä ihmisiä, mua suorastaan oksettaa tää palsta, mutta silti mä palaan aina takaisin kuin heikkoitsetuntoinen uhri väkivaltaiseen parisuhteeseen konsanaan.

Mä olen palstan mukaan wt (mulla on yksi tatuointi), idiootti amis (ammattikorkeakoulututkinto), miehenkipeä lutka (yksinhuoltaja) ja lapsen pahoinpitelijä (mulla on yksi lapsi, joten aiheutan lapselleni suunnattomia henkisiä kärsimyksiä, kun en anna hänelle sisarusta) mutta tänne mä aina palaan lukemaan uusia ketjuja, toivoen, että ne eivät olisi niin pahoja kuin edelliset...ja aina ne on. Oh well ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 16:17"]

Miksi pillukarvoista tehdään aloitus lähes päivittäin. En ymmärrä, miten jotkut voivat olla niin kiinnostuneita toisten karvoista. Siis jos seuraa noiden aloitusten intohimoista keskustelua.

[/quote] Teinipoika tekee avauksen ja mutsi tietämättään vastaa..

Vierailija
24/63 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 16:16"][quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 15:20"]

Mistä noita anopin puolustelijoita riittää? Joka ketjuun jossa vilahtaakin sana anoppi, ilmestyy heti pari.

[/quote] Sun anoppis nyt vaan on niin hurmaava persoona että voisit jo lopettaa sen jatkuvan solvaamisen.
[/quote]
Mistä, oi, mistä niitä tulee?

Vierailija
25/63 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

monikin asia ärsyttää. mm, yhtä useamman jatkuva provosoituminen ja täysi huumorintajuttomuus sekä tyhmyys. paistaa liian monissa ketjuissa.. sekä aina naisten tekoja puolustellaan, miehiä vaan haukutaan. esim jos naisella on kainalokarvat niin nitä ei saa yhtään kritisoida vaan alapeukkua tulee!

Vierailija
26/63 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että täällä edelleen pidetään äidin oikeutena sitä, että vauva hoidetaan kotona kun muut lapset ovat päiväkodissa.

Vierailija
27/63 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet jo mainitut jutut ja lisäksi mm. (sori, en osaa sanoa vain yhtä eniten ihmetyttävää)

- miksi monille on ketjun kiinnostavuuden kannalta merkityksetöntä onko ketju totta vai provoa? Mä olen varmaan jotenkin jäykkä mieleltäni, mutta mulla sille on todellakin merkitystä. Jännittävää tositarinaa seuraisin eläytyen, mutta jokainen jännittävän oloinen ketju vaikuttaa erittäin provolta täällä. Kyllä tarinoita voi lukea kun tietää niiden olevan tarinoita, mutta sitä en ymmärrä että miten sillä ei muka ole mitään väliä onko jokin juttu totta vai jonkun satuilijan keksintöä

- Miksi jotkut miinuspeukuttavat innolla mutta eivät kommentoi mitään? Ajattelevatko miinuspeukun olevan hyvinkin hedelmällinen ja vakuuttava vastalause?

- Miksi jotkut eivät jaksa lukea aloitusta (korkeintaan otsikon ja senkin huolimattomasti) mutta jaksavat kuitenkin hyvin tietäväisenä vastata ketjuun. Usein nämä vastaavat viisastellen jotakin sellaista, jonka aloittaja on jo todennut aloituksessaan.

Vierailija
28/63 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 14:40"]

minäkin hämmästelen niitä ihmeellisiä anaali- ym oksettavia seksikyselyitä ja niiden vastausten määrää!

[/quote]

Mä taas ihmettelen ihmisiä, joiden mielestä nuo seksikeskustelut eivät saisi olla tällä palstalla. Siis oikeasti :O

Vierailija
29/63 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iänikuinen jankkaus alapään kuvitteellisesta löystymisestä synnyttämisen jälkeen.

Vierailija
30/63 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se miks mobiilipuolta ei saada koodattua kuntoon. Perkele.

Vierailija
31/63 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaisjärjen puute.

Vierailija
32/63 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urpoksi, idiootiksi yms nimittely aivan aiheettomasti. Asiattomat vastaukset. Epäystävällinen käytös.

Vierailija
33/63 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelualueen säännöt vs. moderoinnin linja

Vierailija
34/63 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tähän jää koukkuun?

Vierailija
35/63 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisten ylläpitämät "totuudet" kaikesta elollisesta, yleinen negatiivisyys

Vierailija
36/63 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen miten tyhmää ja yksinkertaista porukkaa täällä on. Mutta se kai tämän seuraamisessa juuri koukuttaakin. Ja kyllä, olen itse fiksu ja normaaliälyllä varustettu.

Vierailija
37/63 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankkaus ja avaukset samoista aiheista viikkotolkulla. Epäystävällisyys. Tolkuttomat seksiaiheiset avaukset ja niiden käsittämätön suosio.

Vierailija
38/63 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaellaan outoja banneja, kun taas monet rasistiset ym herjausviestit saavat olla.

Vierailija
39/63 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin hämmästelen niitä ihmeellisiä anaali- ym oksettavia seksikyselyitä ja niiden vastausten määrää!

Vierailija
40/63 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se kun tämä palstahan on IHAN KAMALA. Täällä ihmiset ilkeilevät, valehtelevat, halveksivat toisiaan, harjoittavat törkeää rasismia ihan kaikkea sellaista kohtaan joka poikkeaa heidän omasta elämästään, kadehtivat, tappelevat, haukkuvat toistensa lapsia, puolisoita jne. Eihän täällä kenenkään normaalin pitäisi viihtyä ollenkaan.... mutta silti tämä koukuttaa. ;=)))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän