Mitä tarkoittaa instassa tmv. neliönmuotoinen hymiö;
esim. 1 neliö tai 3 neliötä? En osaa tehdä sitä.. Mutta tarkoittaako ulkonäön arviointia siis?
Kommentit (10)
Neliönmuotoinen? Olisko sulla jotain linkkiä instasivulle missä sellainen näkyy? Olen itse instan aktiivikäyttäjä eikä nyt mieleen tule suoraan ainakaan mitään neliönmuotoista hymiötä. Yleensä instan hymiöistä näkyy selkeästi mitä ne tarkoittaa. Ettet katsoisi sivuja jollain ohjelmalla joka näyttää hymiöitä väärin?
siis niinkun ruutu-hymiö. Joku laittoi kolme ruutua peräkkäin kommentiksi valokuvaan ja tämä sitten kiitteli..
Liekö taas hymiöitä, jotka tehty jollain eri mallin puhelimella, ja joille ei vastaavaa löydy omasta puhelimesta? Ainakin FB näyttää iPhonella tehdyt hymiöt välillä ihan miten sattuu jos FB:tä käyttää tietokoneella.
Epäilen kyllä että olet nähnyt ne hymiöt väärin. Eri merkkisten puhelinten tai tablettien INstagram-sovelluksissa hymiöt voivat näkyä eri tavalla. Puhumattakaan jos katsot ihan PC:n selaimella...
Onko kyseinen hymiö joku näistä: http://instagramers.com/wp-content/uploads/2012/02/emoji_emoticons2.png
Mulla ainakin sellainen tyhjä ruutu tarkoittaa vain, etten näe sitä hymiötä.
:D siis sulla on varmaan android puhelin joten se näyttää applen emojit (hymiöt) neliöinä :D
joo, minunkin saamissa tekstiviesteissä välillä kaksi ruutua perässä. en tiedä, mitä tarkoittaa.
Ei kun ne eriväriset neliöt, joita ihmiset lisää viesteihin. Mitä ne tarkoittaa?