Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa instassa tmv. neliönmuotoinen hymiö;

Vierailija
06.10.2014 |

esim. 1 neliö tai 3 neliötä? En osaa tehdä sitä.. Mutta tarkoittaako ulkonäön arviointia siis?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun ne eriväriset neliöt, joita ihmiset lisää viesteihin. Mitä ne tarkoittaa?

Vierailija
2/10 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neliönmuotoinen? Olisko sulla jotain linkkiä instasivulle missä sellainen näkyy? Olen itse instan aktiivikäyttäjä eikä nyt mieleen tule suoraan ainakaan mitään neliönmuotoista hymiötä. Yleensä instan hymiöistä näkyy selkeästi mitä ne tarkoittaa. Ettet katsoisi sivuja jollain ohjelmalla joka näyttää hymiöitä väärin? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis niinkun ruutu-hymiö. Joku laittoi kolme ruutua peräkkäin kommentiksi valokuvaan ja tämä sitten kiitteli..

Vierailija
4/10 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö taas hymiöitä, jotka tehty jollain eri mallin puhelimella, ja joille ei vastaavaa löydy omasta puhelimesta? Ainakin FB näyttää iPhonella tehdyt hymiöt välillä ihan miten sattuu jos FB:tä käyttää tietokoneella.

Vierailija
5/10 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen kyllä että olet nähnyt ne hymiöt väärin. Eri merkkisten puhelinten tai tablettien INstagram-sovelluksissa hymiöt voivat näkyä eri tavalla. Puhumattakaan jos katsot ihan PC:n selaimella... 

Vierailija
6/10 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/10 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin sellainen tyhjä ruutu tarkoittaa vain, etten näe sitä hymiötä.

Vierailija
8/10 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D siis sulla on varmaan android puhelin joten se näyttää applen emojit (hymiöt) neliöinä :D

Vierailija
9/10 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi tyhjää neliötä?

Vierailija
10/10 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, minunkin saamissa tekstiviesteissä välillä kaksi ruutua perässä. en tiedä, mitä tarkoittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi