Miksi mies puhuu muista naisista?
Juttu on näin, olemme tapailleet kuukauden ajan eli suhde on aika tuore. Jos tätä nyt suhteeksi voi sanoa. Olemme sopineet Friends with Benefits-järjestelystä. Olemme molemmat vapaita eikä lapsia ole kummallakaan. Mies on mua nuorempi parisen vuotta.
Nyt mies on alkanut toistuvasti puhumaan muista naisista minulle. Kolmen kimpasta jne. Olen sanonut hyvin suoraan hänelle että minulle ei tarvitse puhua muista. Nyt kun parisen viikkoa olen tätä jankutusta kuunnellut, alkaa se ottamaan todellakin päästä.
Miksi hän jauhaa minulle muista naisista, kuinka lähtee ulos baariin katselemaan muita ja mitä teen kun mies ei lopeta muista puhumista vaikka kuinka pyydän. Olen jo harkinnut suhteen lopettamista.
Neuvoja? Kiitos!
Kommentit (3)
Kuulostaa siltä, että sinä haluaisit ihan kunnon vanhanaikaisen suhteen, jossa sitoudutaan vain ja ainoastaan siihen yhteen. Mies ei tätä halua, ja siksi olette päätynett johonkin ihmeelliseen FwB-järjestelyyn. Jos sä oon pahasti ihastunut, et halua kuulla muista naisista. Mies taas ajattelee, että kun olet tuollaiseen järjestelyyn suostunut, haet seksiä etkä aviomiestä.
Ette sovi yhteen. Jos heti alkumetreillä menee tuollaiseksi, ihan ajanhukkaa tavata edes yhtä kertaa enää tuota benefts-tyyppiäsi.
Jos tuo ei siis ole edes mikään kunnon suhde ja se silti ahdistaa sinua, niin miksi et vain lopeta sitä? Vaihtoehtoisesti sanot miehelle että haluat vakavampaa. Olette sopineet että saatte kummatkin tapailla muita, joko kestät sen tai lopetat suhteen. En ymmärrä.