Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huuteleeko teidän kissat vessaan mennessään?

Vierailija
06.10.2014 |

Minun huutelee MAU AU MA AU kumealla äänellä ja sitten menee kissanvessaansa.

Mitähän se meinaa?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 14:10"]

Ilmoittaa :D Eikä myöskään uskalla mennä pimeään vessaan tekemään tarpeitaan, eli yöllä on pakko pitää valot vessassa jos ei halua herätä harmistuneeseen mälinään.

Vaihtoehtoisesti kisu juoksee laatikolle sillä sekunnilla kun minä hiippailen yöpissille.

[/quote]

Kissa näkee pimeässä yhtä hyvin kuin valoisassakin, eli tuskin mitään pimeänpelkoa on... Huoh, lopeta kissasi inhimillistäminen, luultavasti ei vain mene rapistelemaan lauman hiljaiseen uniaikaan.

Vierailija
22/23 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 14:07"]Mun lapseni myös pienenä juoksi ympäri taloa ennen kakkaa, kun se ei meinannut kunnolla tulla ulos. Ei nyt enää teininä, mutta aina pikkulapsena.
[/quote]

:DDD mikä mielikuva!

Meidän kissa ilmoitti aina vessakäynnin jälkeen tarpeensa pepunpyyhinnälle. Oli pitkät peppukarvat aina likaisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 14:10"]

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 12:30"]

Meillä kissa tekee noin 5 minuuten "kakka panikoinnin". Se siis juoksee ympäri kämppää jonka jälkeen kiiruuhtaa kakalle... 

[/quote]

meidän kissat tekee samaa, juoksevat ympäri kämppää hulluna..

[/quote]

sama juttu meidän kissalla. juoksee ympäri portaikkoa minkä kintuista lähtee ja sitten säntää alakertaan hiekkikselle niin että portaat paukkuu tumtumtumtum. Miten voi pienen kissan tassuista lähteä niin kova ääni? Kun meinaa oksentaa karvapallon tms. pitää tosi kurjan kuuloista valitusulinaa. Kerran ehdin ulinan alkaessa napata kissan syliin ja vessaan ja pidin kainaloista, kun kisu yökkäsi suoraan pönttöön. Kätevää! Yleensä etsii talon kalleimman villamaton ja yrjöää siihen :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän