Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolot osto/asiakaspalvelutilanteet

Vierailija
06.10.2014 |

Minkälaisia kokemuksia teillä on lähinnä asiakkaana (tai myyjänä) noloista ostotilanteista. Vaikka tilanne ei sinänsä olisi supernolo niin ehkä se on teille ollut sitä. (tuolla yhdessä ketjussa valiteltiin vessapaperin oston noloudesta)

No itselleni oli kova paikka ostaa ensimmäisiä kertoja terveyssiteitä tai tamponeja. Itseasiassa olin ulkomailla jossa oli pakko ekaa kertaa ostaa itse (n. 17v.) ja ostinkin sitten megapakkauksen tamponeja jotta ei tarvitsisi tulla heti uudestaan. Katsoin että kassalla ei ollut ketään ja hiivin sinne. Kun myyjä sanoi hinnan kyselin että onko varmasti oikea hinta kun piti mielestäni olla tarjous tuossa megapakkauksessa. Tällöin ei siis kassalla ollut muuta kun minä ja myyjä. Hän sanoi että tosiaan selvitellään ja alkoi soittelemaan johonkin. Tässä vaiheessa menin varmaan ihan punaiseksi kun tajusin että ei se asia tässä heti selviä ja joudun siinä kassalla seisomaan ja kaikki näkee että tiskillä on tuo tamponipakkaus ja juurihan se painajainen tapahtui eli taakseni tuli joku nuorimies (voi ei miksei edes joku papparainen) ja häpesin silmät ulos päästäni kun myyjä samalla kyseli tamponipakkauksen hinnasta puhelimitse. En edes muista oliko lopulta tarjouksessa vai ei. Maksoin vain nopeasti ja liukenin paikalta häpeillen.

Tämän jälkeen en enää häpeillyt sen verran kova paikka oli mutta en nyt vahingossakaan jäänyt kyselemään mistään hinnoista kassalle.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tunne, että elämä tulee opettamaan sulle vielä paljon, Ap...

Vierailija
2/3 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 11:34"]

Mulla on tunne, että elämä tulee opettamaan sulle vielä paljon, Ap...

[/quote]

Hei olen nyt kyllä sanotaan reilusti vanhempi. En sitten tiedä olinko tuossa iässä poikkeuksellisen ujo tuollaisen asian suhteen mutta sanotaanko näin että ei tässä iässä oikein mikään enää hävetä tai ujostuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monelle on käynyt niin että kassalla korttimaksu ei toimi koska tilillä ei ole katetta. Itse kun olin töissä kassoilla ainakin tällöin maksupääte ilmoitti myös koodin eli syyn miksi ei hyväksy korttia ja joskus se siis oli se että ei ollut katetta. Jotkus nuoret ei häpeilly ollenkaan vaant tuli yhden kortin kanssa ja sanoi että koita voiko tolla maksaa ja jos ei niin sitten antoivat toisen. Ja kyse oli pienistä summista... Joku sanoie että laita pari euroo kortille ja loput n. euro sitten käteisellä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi