kokemuksia miehen eturauhashyväilystä
Avopuolisoni kanssa olemme testailleet minun eturauhasen hieromista sormin ja sellaisen miehille tarkoitetun g-piste sauvan avulla ja olleet erittäin tyytyväisiä :-) puolisoa tämä on kiihottanut kovasti ja omat orgasmini ovat "suurempia" ja kestävät kauemmin... Millaisia kokemuksia muilla on aiheesta ja millaisia välineitä tai tekniikoita käytätte? Olemme tästä innostuneet niin että haluamme kokeilla lisää...
Kommentit (11)
Onhan tuosta kokemusta. Ensin kokeilin itse sormilla, dildoilla ja eturauhassauvoilla ja jopa sondilla virtsaputken kautta. Hyvälta tuntui mutta orgasmit olivat kiven takana. Viimein rohkaistuin ja otin aiheen esille vaimon kanssa. Hänkin syttyi ideaan ja nyt nautimme molemmat toimituksesta. Olen jopa oppinut saamaan orgasmin ilman että munaan tarvii koskea ollenkaan...aika mahtavaa! Nyt vaimo haluaisi jo ostaa strapin ja panna sillä minua perseeseen. Sen verran kiihottava ajatus että kai minä sen kohta hommaan hänelle.
Hieman jo varttuneemman adoniksen ei pidä ärsyttää eturauhastaan, koska se aiheuttaa liikakasvua joillekin. Sitten kusi lakkaa tulemasta ja rauhanen on leikattava pois. Se taas merkitsee, että molo ei enää seiso, vaikka edessä olisi mannekiinipillu haarat levällään.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 17:46"]
Hieman jo varttuneemman adoniksen ei pidä ärsyttää eturauhastaan, koska se aiheuttaa liikakasvua joillekin. Sitten kusi lakkaa tulemasta ja rauhanen on leikattava pois. Se taas merkitsee, että molo ei enää seiso, vaikka edessä olisi mannekiinipillu haarat levällään.
[/quote] Apua! Onko tämä totta???? Olemme 60 pari ja juuri löytäneet tämän ihanuuden. Hyväilen mieheni anusta sormella suihin ottaessa ja hän on alkanut laukeamaan suuhuni ensimmäistä kertaa kaikkien avioliitto vuosiemme jälkeen. Mutta jos siitä on seurauksena tuo, niin mielummin seksiä pitkään, kuin extranautintoa vähän aikaa!
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 11:13"]
[/quote] Apua! Onko tämä totta???? Olemme 60 pari ja juuri löytäneet tämän ihanuuden. Hyväilen mieheni anusta sormella suihin ottaessa ja hän on alkanut laukeamaan suuhuni ensimmäistä kertaa kaikkien avioliitto vuosiemme jälkeen. Mutta jos siitä on seurauksena tuo, niin mielummin seksiä pitkään, kuin extranautintoa vähän aikaa!
[/quote]
Aloitat viestisi oikein.
Apua tarvitsetkin
[/quote]
Taitaa olla sen palstahörhön (joku Paavola) kirjoittama. Ei siis mitään todenperäisyyttä. Suurentunutta eturauhasta ei leikata pois. Esim eturauhasen tyhjentäminen on terveellistä, mutta monet ovat tehneet aiitäkin suuren ongelman.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 15:10"]
[/quote]
Taitaa olla sen palstahörhön (joku Paavola) kirjoittama. Ei siis mitään todenperäisyyttä. Suurentunutta eturauhasta ei leikata pois. Esim eturauhasen tyhjentäminen on terveellistä, mutta monet ovat tehneet aiitäkin suuren ongelman.
[/quote]
Esim. pyörälläajo ei ole tunnetusti miehille terveellistä juuri tuon eturauhasärsytyksen vuoksi. Miksi ei sormella survominenkin ärsyttäisi yhtälailla?
Vai on jo pyöräilykin kielletty? Mihis lahkoon tuollaisen aivopierun suoltaja kuuluu?
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 21:09"]
Vai on jo pyöräilykin kielletty? Mihis lahkoon tuollaisen aivopierun suoltaja kuuluu?
[/quote]
Valitettavasti se ei ole terveellistä. Lue tästä:
http://www.iltalehti.fi/syopa/2014070918476097_sy.shtml
Minulta ainakin urologi kielsi pyöräilyn, kun eturauhaseni on tuntuvasti suurentunut. En myöskään antaisi kenenkään sorkkia eturauhastani seksin aikana.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 21:09"]
[/quote] Onkohan kilpapyöräilijöillä ollenkaan erektiota?
Oma parempi puoliskoni nai minua aina sillöin tällöin strap-on:lla ja se se vasta gutaa tekee ;)
Suosittelen tätä(kin) koittamaan... Ei välttämättä tartte edes kaluun koskea jotta spermat lentäis... eikä se ole aina edes mahdollistakaan, josko mulla on kädet selän takana käsiraudoissa :)