Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä teiltä löytyy rikosrekisteristä? ja missä ammatissa olet?

Vierailija
06.10.2014 |

Elikkä, mistä lainrikkomuksesta olet jäänyt kiinni ja onko tämä vaikuttanut elämääsi paljonkin? Missä olet töissä? Minkä ikäisenä tämän rikkeen teit ja mitä ikäluokkaa olet nyt?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosrekisteriä ei ole, mutta maksuhäiriömerkintöjä senkin edestä. En tiedä, tulevatko ne vaikuttamaan, koska olen vielä opiskelija.

Vierailija
2/27 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ehdollisen tuomion salakuljetuksesta ja dopingainerikoksesta. Toin maahan aineita, jotka ovat täysin laillisia kaikissa muissa maissa paitsi Suomessa ja Ruotsissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmänä 18 vuotiaana sain lievän rattijuopumuksen. Kerta riitti, että opin läksyni. Kyllä hävetti. Silloin lähti kortti joksikin aikaa ja sakkoja jouduin maksamaan. Työelämään ei ole tämä ikinä vaikuttanut. Nyt nelikymppinen opettaja.

Vierailija
4/27 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 02:37"]Tyhmänä 18 vuotiaana sain lievän rattijuopumuksen. Kerta riitti, että opin läksyni. Kyllä hävetti. Silloin lähti kortti joksikin aikaa ja sakkoja jouduin maksamaan. Työelämään ei ole tämä ikinä vaikuttanut. Nyt nelikymppinen opettaja.
[/quote] mikä on lievä rattijuopumus? Mä kun luulin että on olemassa rattijuopumus ja törkeä rattijuopumus...

Vierailija
5/27 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakirjaväärennys ja liikenteen vaarantaminen... Nämä alaikäisenä saatu ja vielä en ole työelämässä. Voi olla että ensimmäisestä tulee sanomista.

Vierailija
6/27 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löydy rikosrekisteristä tällä erää mitään. Yksi pahoinpitelystä saatu ehdollinen vankeus siellä on ollut, mutta poistunut jo yli 15 vuotta sitten. Ikäluokka lähes viisikymppinen. Lainvoimainen tuomio tuli muistaakseni vuonna -92. Tuomio tai merkintä rikosrekisterissä ei ole haitannut elämääni mitenkään ja merkinnän poistumisen jälkeen minusta on tehty turvallisuusselvityskin kahdesti puhtain paperein.

Vierailija
7/27 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löydy vielä mitään. Ehkä eläkeläismummona saan tuomion pahoinpitelystä, kun kumautan jotakuta ilkimystä kaljatuopilla. Nyt olen vielä varovainen.

Vierailija
8/27 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä mitään pitäisi olla. Toivottavasti ei tulekaan. Haluaisin ammattiin, jossa ei saa olla rekisteriä. Nyt opiskelen.

Vierailija
9/27 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ja sh.

Vierailija
10/27 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 05:37"]

Ei mitään ja sh.

[/quote]

Samat sanat. Olen ajellut autollakin rajoitusten mukaan.

sh

Vierailija
11/27 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään, ei myöskään ylinopeudesta tai muustakaan liikenteestä huomaurustakaan. Sh minäkin

Vierailija
12/27 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rikosrekisteriä ja Lh

Vierailija
13/27 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sädekehä. En ole saanut edes ikinä ylinopeus- enkä parkkisakkoja. Toiseksi suurin rikkeeni on se, että olen joskus pyörällä ajanut päin punaisia tietoisesti kun ei näy autoja tai edes muita pyöriä mailla eikä halmeilla ja näkyväisyys on hyvä. Jos on lapsia näköpiirissä, en tee tätä koskaan, vaikka ei näkyisi autoja. Suurin: kerran ajoin jonossa vahingossa päin punaisia kun keskityin liikaa muihin ajoneuvoihin (takanan tuli vielä yksi auto samaan letkaan) ja oli ruuhka-aika; sen jälkeen olen ollut huolellisempi. Ihan rikkeetön siis en ole, mutta keskimäärin siitä rehellisimmästä päästä. Ikinä en ole tehnyt minkäänlaista ilkivaltaa tai näpistänyt mitään. Insinööri. 

Vierailija
14/27 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tyhjä rekisteri on ollut aina, olen 40 vuotias yrittäjä.

Vierailija
15/27 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 02:37"]Tyhmänä 18 vuotiaana sain lievän rattijuopumuksen. Kerta riitti, että opin läksyni. Kyllä hävetti. Silloin lähti kortti joksikin aikaa ja sakkoja jouduin maksamaan. Työelämään ei ole tämä ikinä vaikuttanut. Nyt nelikymppinen opettaja.
[/quote]

Ei sinulla ole rikosrekisteriä, sakkotuomiot kun ei sinne päädy, vaan pelkästään sakkorekisteriin, jota ei mahdolliset työnantajat nää.

Vierailija
16/27 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 02:40"]Asiakirjaväärennys ja liikenteen vaarantaminen... Nämä alaikäisenä saatu ja vielä en ole työelämässä. Voi olla että ensimmäisestä tulee sanomista.
[/quote]

Minkälaisen tuomion sait? Jos et saanut vankeustuomiota (ehdollista tai ehdotonta) niin eipä tuosta sanomista tule, jos et asiasta itse kerro. Rikosrekisterissä ei näy sakkotuomiot.

Vierailija
17/27 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin puhdas pulmunen, ja vielä lähihoitaja ;)

Vierailija
18/27 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on teininä tuomittu petoksesta ja myymälävarkaudesta. Näistä ei toki mitään rikosrekisterimerkintöjä tullut. Omalla alallani ei omaisuusrikoksia muutenkaan tutkita. Olen 40-vuotias opettaja.

Vierailija
19/27 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdas,tosin tein 20e näpistyksen 16v tyhmyydessä kun kapinoin,muuten en edes ole muita sakkoja saanut edes autolla ajaesssa.Taisin maksaa nyöränä 25e sakkoja ja näpistely loppui siihen hyvin nopsaan.Ei ainakaan nykyään merkintää,juuri tilasin rikosrekisteri otteen 5vuotta aikaa tapahtuneesta.

Mt-päihde ohjaaja

Vierailija
20/27 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kysymyksenä on että mitä teiltä löytyy rikosrekisteristä niin miksi täällä jotkut vastaa ettei mitään. Kysymyksen ymmärtäminen ois plussaa +++

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän