Oletko homovastainen v. 2
Miksi mode posti tuon alkuperäisen ketjun?
Siinähän kaikki kommentit puolustivat homoutta, niin suututtiko tämä jonkin homofobi-moden?
Kommentit (16)
MUN PERÄPÄÄSTÄ KUULUU OUTOA LOTINAA KU HARRASTAN KIIHKEÄÄ ANAALISEKSIÄ MUN POIKAYSTÄVÄN KANS
En tiedä, mä tein alkuperäsen keskustelun. Sääli, kun poistettiin! Mun silmiin ei ainakaan ehtinyt yhtään epäasiallista viestiä. :(
Joo, joku mode veti pultit nyt jostain. Nyt tämä viestin lähetys kyselee minulta sähköpostiosoitetta eli joku "vallasta" sokaistunut homokammoinen mamma laittoi minut varmaan jonnekin mustalle listalle koska aloitin tämän ketjun...
Ihme toimintaa taas kerran!
Yritin katsoa säännöistä, oliko tuossa keskustelussa jotain sääntöjen vastaista, mutta ainakaan puhelimella en saanut niitä auki, heitti vain aihe vapaa -etusivulle. Pitää varmaan laittaa ihan palautetta, ja ihmetelläm kun esim. tuo homotutka-keskustelu, jossa ihmisiä kuitenkin nimellä osoitellaan, saa pyöriä täydellä teholla.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 01:22"]
Yritin katsoa säännöistä, oliko tuossa keskustelussa jotain sääntöjen vastaista, mutta ainakaan puhelimella en saanut niitä auki, heitti vain aihe vapaa -etusivulle. Pitää varmaan laittaa ihan palautetta, ja ihmetelläm kun esim. tuo homotutka-keskustelu, jossa ihmisiä kuitenkin nimellä osoitellaan, saa pyöriä täydellä teholla.
[/quote]
Siis mitä sääntöjen vastaista voisi olla olla siinä että perustee kantaansa homoseksuaalisuudesta, varsinkin kun kaikki viestit olivat sen puolella?
Olihan siellä yks homovastainen kommentoija. Toisaalta ei sitä koko keskustelua olis tarvinnu poistaa.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 01:27"]
[/quote]
Siis mitä sääntöjen vastaista voisi olla olla siinä että perustee kantaansa homoseksuaalisuudesta, varsinkin kun kaikki viestit olivat sen puolella?
[/quote]
Mulla ei ainakaan ole mitään "kantaa" homoseksualisuuteen. :D Tavallisia ihmisiä siinä missä muutkin.
En ole. Taas näitä yösydämen persujen idioottiavauksia. Nyt jo ketuttaa, että edes kommentoin.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 01:31"][quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 01:27"]
[/quote]
[/quote]
Mulla ei ainakaan ole mitään "kantaa" homoseksualisuuteen. :D Tavallisia ihmisiä siinä missä muutkin.
[/quote]
Mun on pakko myöntää, että vaikka homous ei omaa elämääni läheisesti kosketa, niin mun mielestä homoutta ei nykymaailmassa voi liikaa julistaa. Homot on vähemmistö, jotka valitettavan useat kärsii suuntautumisestaan tai lähinnä muiden suhtautunisesta siihen. Mun mielestä passiivisuus hyvän asian puolesta on yhtä ns. paha kuin vastaanoleminen.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 01:32"]En ole. Taas näitä yösydämen persujen idioottiavauksia. Nyt jo ketuttaa, että edes kommentoin.
[/quote]
Harmi, kun et nähny alkuperäistä keskustelua. Siel jutustelu pyörii AP:n kysymysten ympärillä, joista otsikko oli 1/6. :)
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 01:27"][quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 01:22"]
[/quote]
[/quote][quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 01:27"][quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 01:22"]
[/quote]
[/quote]
Varmaan jotain, kun keskustelu poistettiin. Tuskin täällä niin mielivaltainen ylläpito on, että poistaa muuten vaan tai henkkoht syistään.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 01:29"]Olihan siellä yks homovastainen kommentoija. Toisaalta ei sitä koko keskustelua olis tarvinnu poistaa.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 02:02"][quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 01:29"]Olihan siellä yks homovastainen kommentoija. Toisaalta ei sitä koko keskustelua olis tarvinnu poistaa.
[/quote]
[/quote]
Perhana, lähti liian aikasin. Tosiaan, taisi yksi tälläinen olla ja yksi homofobiavastainenkin olla aika asiaton kommentissaan.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 02:02"]
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 01:29"]Olihan siellä yks homovastainen kommentoija. Toisaalta ei sitä koko keskustelua olis tarvinnu poistaa. [/quote]
[/quote]
Minä en tuota huomannut. Aloin etsimään vielä Naturen artikkelia jossa kerrottiin tutkimuksesta jonka mukaan homojen suhteellinen määrä kasvaa väkiluvun kasvaessa, mutta keskustelu ehdittiin poistaa ennen tätä niin alkoi kismittämään. T. AP
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 02:04"][quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 02:02"]
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 01:29"]Olihan siellä yks homovastainen kommentoija. Toisaalta ei sitä koko keskustelua olis tarvinnu poistaa. [/quote]
[/quote]
Minä en tuota huomannut. Aloin etsimään vielä Naturen artikkelia jossa kerrottiin tutkimuksesta jonka mukaan homojen suhteellinen määrä kasvaa väkiluvun kasvaessa, mutta keskustelu ehdittiin poistaa ennen tätä niin alkoi kismittämään. T. AP
[/quote]
Hmh, mä taas aloin kirjottamaan pohdintaa siitä, miksi prosentuaalinenkin homojen määrä kasvaa koko ajan tai lähinnä siitä, että mikään muu ei kasva kuin kaapista ulostulemisen -prosentti. Mutta todiaan voin pohdinta, ilman mitään lähdetietoa. T. Ekan volin AP
Up!