Voiko Kelasta saada harkinnanvaraista toimeentulotukea mikroaaltouuniin, jos olen jo perustoimeentulotuella?
Minulla ei ole nyt mikroa kun vanha hajosi.
Muita perustoimeentulotuella olevia linjoilla?
Kommentit (81)
Opettele käyttämään paistinpannua. Luovuttiin mikrosta jo 15 vuotta sitten eikä paluuta entiseen ole. Paistinpannulla ja vedenkeittimellä pärjää keittiöhommissa erittäin hyvin.
Kyllä voi.
t. 15 vuotta toimeentulotuella
Vierailija kirjoitti:
Opettele käyttämään paistinpannua. Luovuttiin mikrosta jo 15 vuotta sitten eikä paluuta entiseen ole. Paistinpannulla ja vedenkeittimellä pärjää keittiöhommissa erittäin hyvin.
Eli paistanko saarioisten pizzan tai valmishampurilaisen paistinpannulla?
ap
Täydentää toimeentulotukea haetaan kunnan sosiaalitoimesta, ei kelasta.
Eli soita sosiaalitoimeen ja kysy heiltä
Voit hyvinkin saada sossusta harkinnanvaraista johonkin halppismikroon.
Uunini on mikroni..ei tosin kovin nopea mutta käy kylläkin. Aikaa kun on tällä hetkellä.
Voit saada, miks täältä kyselet etkä sieltä? Voi olla kunta- ja virkailijakohtasia monet asiat, joten aina voi kokeilla onneaan. Ei se ota jos ei annakaan. Kehtaamisesta taisi nyt olla kyse vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ei, kun opettelet tekemään kunnon ruokaa ja edullisesti, etkä törsää veronmaksajien rahoja mättöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Uuniin, tulee parempaakin kuin mikrossa.
Minä ostin kymmenen vuotta sitten mikron lidlistä 30€. Toimii vieläkin.
Tuohon aiempaan, paistinpannulla voi hyvin lämmittää sekä mikroburgerin että mikropizzan. Jos näihin on varaa, voisi miettiä olisiko ruokavaliossa petrattavaa..
Minua jo hävettäs kysellä tuollaisia. Jätät muutaman kaljan ja tupakkatopan ostamatta niin saat monta mikroa. Uuden mikron saat 20 eurolla
Kyllä paskasuomessa saa kaiken ilmaiseksi. paitsi jos tekee töitä.
Vierailija kirjoitti:
Mikroaaltouuni Lidl € 59.90
Niin? Miten toi tähän liittyy?
Oikeesti voi jopa olla pienempi vaiva katsoa torista tai facen roskalavaryhmistä, jos joku antaisi ilmaiseksi mikron lähialueella (yleensä niitä löytyy), kuin ruveta täyttämään lippulappuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Tulee ainakin paljon parempaa niin. Eiköhän työttömällä ole aikaa lämmitellä niitä ruokiaan vähän kauemminkin kuin mikrotuksen verran.
Ei saa. Mikro ei ole välttämätön.