Miks 4-kymppinen ajatteleva mies ei saa vongata nuorta naista?
Tilannehan on kaikille osapuolille pelkkää plussaa.
Kommentit (66)
Siksi koska av-mammalle tulee kademieli.
Ai ajattelen, siis olen? No, hengissä olet ainakin, se on plussaa. Muuta hyvää tuosta ei voi sanoa.
Senkus vonkaat. Mutta älä ihmettele, jos nuoret naiset nauravat päin naamaa.
Koska vanhempia naisia harmittaa, etteivät he enää ole miesten kiinnostuksen kohteena. Siksi inho kohdistuu myös pareihin, joissa nuori nainen ja vanhempi mies ovat molemmat onnellisia.
SAA! Mutta se on oikeasti tosi säälittävää.
No näin 20v. naisena voin sanoa, että suurin osa ei ikäistesi vonkauksia kaipaa.
Mua ällötti nuorena naisena, kun ne pukumiehet tuli kuolaamaan ja tytöttelemään. Niljaista.
Koska tunnen itseni saastaiseksi ja mua alkaa oksettelemaan kun oman isäni ikäinen tulee lääppimään. sori mutta mun silmin nelikymppisillä on jo toinen jalka haudassa jos yritän ajatella heitä seksuaalisesti.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 23:05"]
No näin 20v. naisena voin sanoa, että suurin osa ei ikäistesi vonkauksia kaipaa.
[/quote]
Suurin osa naisista ei vonkauksiani kaipaa. Pitääkö tässä nyt olla lähestymättä enää ketään? -ohis
Koska lapsesi ovat minun ikäisiä. Siksi.
Siinäs vonkaat, vonkaamiseksi se jääkin :) Kannattaisi pysyä ihan niissä oman ikäisissä, luulematta itsestään liikoja. Terv. parikymppinen nuori nainen
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 23:07"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 23:05"]
[/quote]
Suurin osa naisista ei vonkauksiani kaipaa. Pitääkö tässä nyt olla lähestymättä enää ketään? -ohis
[/quote]No eikö kannata lähestyä niitä, joilla on suurempi potentiaali kiinnostua, eli lähempänä omaa ikää olevia?
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 23:07"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 23:05"]
[/quote]
[/quote]
95% alkaa vituttamaan niin älä vonkaa. pilaat vaan monien päivän. jos joku nuori nainen tulee sua iskemään niin senkus meet mukana. tarkista toki ensin että onko kaikki muumit laaksossa.
Koska yök. Ehdoton yläikäraja minulle on 22v. t. 16v
Tuli jo hyvästeltyä, mut jäin kuitenkin linjoille norkoamaan. Tuli vaan tämä aihe mieleen, kun aika monet nuoremmat ovat olleet selkeesti kiinnostuneita. Itse en niinkään katso ikää tavatessa, vaan ihmisen persoonaa. Ikää en varmaan pystyisi edes arvaamaan suurimmasta osasta ihmisiä.
Niin ymmärrän ajatuksesi, ikäisesi naiset ovat itsevarmoja ja tietävät mitä tahtovat, etkä uskalla lähetyä heitä.
Vanhat kääkkäukkelit ei kiinnosta. Pehva roikkuu ja maharöllykkä samoin. Siihen vielä päälle keski-iän kriisi.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 23:14"]Tuli jo hyvästeltyä, mut jäin kuitenkin linjoille norkoamaan. Tuli vaan tämä aihe mieleen, kun aika monet nuoremmat ovat olleet selkeesti kiinnostuneita. Itse en niinkään katso ikää tavatessa, vaan ihmisen persoonaa. Ikää en varmaan pystyisi edes arvaamaan suurimmasta osasta ihmisiä.
[/quote]Kuinka paljon nuoremmat? Miten tämä kiinnostus ilmenee? Ystävällisyys ei ole ihastusta.
Niin onkin, pelkkää plussaa.
Paitsi sille nuorelle naiselle.