****Eloisat elokuun viimeisenä päivänä****
Supistellut eilisillasta asti aika kipeesti, mutta siedettävästi. Nukuin jopa tunnin tuossa välissä kunnes nyt vessareissula bongasin paaaljon limaa verensekaista sellaista :). Supisteli 4 tuntia 5 -7min välein, nyt hiukka harvemmin tai jomottaa enempi ja vähempi. Mä luulen, että on tänään nyytin haku reissu edessä ja sanoin jo miehelle ettei lähtis töihin tänään. Jännittää/ pelottaa... taidan mennä kassia pakkaan ja kellottaan supistuksia :).
Tähtinova rv 40+4
Kommentit (26)
...vielä täällä. Ei mitään näytä täälläkään tapahtuvan. Vauva möyryää mahassa ja joko viestejä on täällä myös vastaanotettu. Päivä meni perinteisissä pyykinpesussa ja päiväunissa ja käsitöitä tehdessä.
Mullahan tätä odotusta vielä saattaa jatkua vielä parisen viikkoa, jos huonosti menee! Eli sitten on varmaan syyskeijuihin liityttävä!
Teippi edelleen vielä tasan 40 vkoa
Ja te viimeiset mohikaanit pitäkää pintanne ja ELOlistaa yllä. Emme me Eloiset jaksa teitä etsiä syyskuisten megapitkiltä listoilta!!!!
Tsemppiä ja toivotaan että käynnistyksiin suostutaan sitä haluaville.
Minä olisin jo ihan seko jos olisi 40+ päiviä onneksi Nekku tuli 39+6, mutta jännitystä oli ihan riittämiin siinäkin, joskin Nekku kiusasi meitä sillä asennolla. Siis todellakin voimaa teille kaikille yliaikaisille. Ihmeen rauhallisesti tilanteen otatte. Onneksi täällä voi käydä päästeleen höyryjä!!!!!!!!!
t. Kretu
Älkää muuten vain siirtykö syyskuisiin. Kivempi pysytellä samassa porukassa. Pysymmepä me vauvaantuneetkin teidän tunnelmissa mukana :)
Jaksuja kaikille oikein rutkasti!! Mä ainakin elän hengessä mukana.
Jamssa + tyttö 13vrk
Enhän mä ilman sua oo Jorvii karannu... Uskollisesti odottelen täällä että jos tulis kaksikin perättäistä supistusta niin ois hienoa... ÄRH. Ei siis kuulu mitää uutta ja tympäsee. Ihmiset soittelee edelleen ja kysyy et joko saitte vauvan ja mulla hermot riekaleina!!! Mulla maanantaina neuvola ja 41rv täys, jos en vielä ole synnärillä. Toivottavasti ollaan viimeistään silloin yhessä jo synnyttämässä nämä SYYSKUISET.
Tänään neuvolassa todettiin että kaikki ok. HUOKAUS.
Tylsistynyt Villa rv 40+3
Täällä mäkin vielä kärvistelen epäsäännöllisten kipeiden suppareiden kanssa. Limatulppa tuli ja meni. Nyt rusken kirkasta limaa jatkoksi sille veriselle. Mä olin ihan varma aamulla kun supisteli niiin lupaavasti, että tänään päästäs hommiin, mutta ei. Olen silti luottavaisin mielin ja jaksan uskoa, että viikonlopun aikana pikkuinen syntyy, mutta syyskuinen siitä tosiaan tulee.
Mies parka, odottaa niin kovasti, että alkais kunnolla tapahtuun...lähetän sen töihin huomenna, niin eiköhän sitten. Eli Ikarus, Villa78 ja k.h.p + muut ei jakautuneet, ei se mitään kohta alkaa tapahtuun kaikilla.
Vielä kärvistellään täälläkin. La tuli ja meni ( tiiistai ). Ja hermot on lopussa. Tosin eilen tuli limatulppa ja tänäänkin vielä vähäsen jos vaikka enteilis jotakin. Esikoisesta kun limis tuli aamulla niin ilalla alkoi supistukset...eli toivossa on hyvä elää...
Ai niin tärkein unohtu....Mahottomasti onnea kaikille jotka ovat jo vauvvansa saaneet!!!!!
Yleensä olen ottanut huumorilla nämä joko,joko -kyselyt. tänään meinäs kyllä revetä kun äitini soitti ja kysy että missä olen? Johon sitten vastasin että kaupungilla. Niin vastaus takas oli että: mitä sä siellä teet? synnyttämässähän sun pitäs olla?! Juu u...Kun olis jotain supistuksia niin asiahan voisi mennä hiukan eteenpäpin.....Kyllä mä sitten lohduttelin että ennen joulua olisi kumminkin aikomus synnyttää....
Huomenna sitten olisi aika tilata yliaikaskontrolli, jota toivottavasti tarvitsisi käyttää...ARGH!!!!
Mutta hyviä vointeja loppu porukalle...
Zilla ja rv 40+2