Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyselytutkimukset, kokemuksia?

Vierailija
01.09.2021 |

_Oletteko täytelleet?

Itse olen ja tuli triaballa ny aka törkeä temppu, olen ollut kaikista tyytyväisin juuri triabaan.

1e, 14 min kysely heitti 10min täytön jälkeen ulos, et sovi kohderyhmään.

Ihan selkeästi "laitonta", mutta joskus jostain noihin valittaneena usein ei tul edes vastausta ja englanniksi kai pitäisi vääntääkin.

MP?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M3 panel on ok. Gogift lahjakorttina otan aina pisteet. Sen voi lunastaa esim. Tokmannilla, mistä saakin ostettua lähes mitä vaan.

Vierailija
22/34 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelen kaikkiin kyselyihin ihan kybällä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten tuli joku gallup kirje. Oli vitosen seteli palkkiona etukäteen. Täytin ja postitin kun ei ollut mitään henkilökohtaisia arkoja kysymyksiä.

Vierailija
24/34 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hyvä kyselypaikka, suosittelen liittymään :)

https://grabpoints.com/?ref=QLVEA4

Vierailija
25/34 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä hyvä, liityin ja sainkin ekan palkkion melkein heti

Vierailija
26/34 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tämä grabpoints, muutamissa muissakin paneeleissa olen ja kyllä näitä kannattaa täytellä

Vierailija
27/34 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain nyt ensimmäisen M3 Panel palkintopisteiden "ostoslistan". Uskomatonta rihkamaa ja jos siellä siintäisi ajatus vaikka iphonesta niin 700.000 pisteen saavuttaminen vastaisi 50 pisteen kyselyitä vaatimattomat 12.000 kappaletta. Siinä voi sitten laskea tuntipalkan.

Vierailija
28/34 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://freecash.com/r/8acc6ffa7a

Täältä saa kerrytettyä hyvin lisätienestiä esim. kyselyihin vastaamalla ja pelejä pelaamalla. Palkkiot jotka kertyy vauhdilla saa nopeasti Paypalilla tai lahjakortteina ja muillakin tavoilla. Sivu englanninkielinen, mutta monesti kyselyt saa suomeksi. Kannattaa liittyä mukaan tästä ylläolevasta linkistä, niin saat hyvän liittymispalkkionkin aluksi. Suosittelen kaikille, itse tykkään kovasti tienata tämän sivun kautta. Hyvä on!

Vierailija
29/34 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, tuo Freecash onkin hyvä :)

Vierailija
30/34 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M3panel on huijaussivusto. Minulla oli huikea pistemäärä usean vuoden ajalta hankittuna, sillä olisi käynyt heidän markkinoimaansa Malediivien lomakohteeseenkin ja saanut rihkamaa paljon lisäksi, mutta yht äkkiä en saanutkaan mitään kyselyjä. Kukaan ei sieltä vastaa kun sinne lähettää tiedustelun ja pisteeni ovat kadonneet. Kuin seinälle puhuisi. M3panel hiljeni täysin.

Höpö höpö. Mitään Malediivien tai muita matkapalkintoja niillä ei ole koskaan ollut! Itse olen ollut 10 vuotta paneelissa!

Vierailija
31/34 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://freecash.com/r/100304749705263236051

Hyvä tapa tienata hiukan ekstraa. Vaihtoehtoja on monenlaisia. 

Parhaimmillaan itse saanut yli 8 euroa per kysely

Vierailija
32/34 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin kahta Mielipidemaailmaa ja MonoSurveyta. Molemmissa sama pitkä kysely, jossa kartoitettiin päivittäistavaraostamista. Ei annettu tarpeeksi vaihtoehtoja kuten en kokkaile lainkaan itse .kohta puuttui täysin ja pakotettiin vastaamaan kohtaan, joka ei ollut relevantti lainkaan: lasten välipalat, vaikka en ollut sellaisia edes ostanut. Kokeilin noin 4-5 kertaa ja aina pitkän ajan päästä tuli vastaan error sivu ja siihen loppui. En todellakaan suosittele. Voin kuvitella kuinka ammattitäyttäjät osaavat luovia ja vastailla ns nopeasti saadakseen palkkioita. Itse olen ollut markkinatutkimusalalla, poistin molemmat tilit samantien.

Vierailija
33/34 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime syksynä sain kirjeen , jossa ennakoitiin tulevaa tutkimusta, se oli jonkuntyylinen taloustutkimus, kun minulle sitten soitettiin kerrottiin, että tutkimukseen voi osallistua vain suoralla nettihaastattelulla. Jäi minulta tuohon vastaamatta. Kysyn kuinka kattava on tutkimus, jossa ihmiset noin rajataan tutkimuksen ulkopuolelle. Esitetäänkö tulokset tätä ilmoittamatta.

Vierailija
34/34 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuluttajapaneeli , itse en ainakaan saa auki kyselyä,  vaikka s postiin niistä ilmoitus tulee, tällä en ole tienannut siis vielä mitään.

M3 panel, on ollut tähän asti paras, vaikka olen ottanut Tokmannin lahjakortteja, sopivin minun tarpeisiin.

OnlineTutkimusPaneeli, olipa nyt pettymys, sain Visa kortin ja ajattelin otanta silla Viaplayn kuukaudeksi, mutta sinne ei kelvannut ulkomaalainen luottokortti. 

Olen joskus maksanut sillä Iltapäivälehden plus jutut.

Kokeilen maksaa sillä ruutu +.

Palkkion saisi paypalin kauttakin, mutta en ole tutustunut kuinka se käy. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi