Kyselytutkimukset, kokemuksia?
_Oletteko täytelleet?
Itse olen ja tuli triaballa ny aka törkeä temppu, olen ollut kaikista tyytyväisin juuri triabaan.
1e, 14 min kysely heitti 10min täytön jälkeen ulos, et sovi kohderyhmään.
Ihan selkeästi "laitonta", mutta joskus jostain noihin valittaneena usein ei tul edes vastausta ja englanniksi kai pitäisi vääntääkin.
MP?
Kommentit (34)
Valehtelen kaikkiin kyselyihin ihan kybällä.
Vuosia sitten tuli joku gallup kirje. Oli vitosen seteli palkkiona etukäteen. Täytin ja postitin kun ei ollut mitään henkilökohtaisia arkoja kysymyksiä.
Tämä on kyllä hyvä, liityin ja sainkin ekan palkkion melkein heti
Siis tämä grabpoints, muutamissa muissakin paneeleissa olen ja kyllä näitä kannattaa täytellä
Sain nyt ensimmäisen M3 Panel palkintopisteiden "ostoslistan". Uskomatonta rihkamaa ja jos siellä siintäisi ajatus vaikka iphonesta niin 700.000 pisteen saavuttaminen vastaisi 50 pisteen kyselyitä vaatimattomat 12.000 kappaletta. Siinä voi sitten laskea tuntipalkan.
https://freecash.com/r/8acc6ffa7a
Täältä saa kerrytettyä hyvin lisätienestiä esim. kyselyihin vastaamalla ja pelejä pelaamalla. Palkkiot jotka kertyy vauhdilla saa nopeasti Paypalilla tai lahjakortteina ja muillakin tavoilla. Sivu englanninkielinen, mutta monesti kyselyt saa suomeksi. Kannattaa liittyä mukaan tästä ylläolevasta linkistä, niin saat hyvän liittymispalkkionkin aluksi. Suosittelen kaikille, itse tykkään kovasti tienata tämän sivun kautta. Hyvä on!
Kiitos, tuo Freecash onkin hyvä :)
Vierailija kirjoitti:
M3panel on huijaussivusto. Minulla oli huikea pistemäärä usean vuoden ajalta hankittuna, sillä olisi käynyt heidän markkinoimaansa Malediivien lomakohteeseenkin ja saanut rihkamaa paljon lisäksi, mutta yht äkkiä en saanutkaan mitään kyselyjä. Kukaan ei sieltä vastaa kun sinne lähettää tiedustelun ja pisteeni ovat kadonneet. Kuin seinälle puhuisi. M3panel hiljeni täysin.
Höpö höpö. Mitään Malediivien tai muita matkapalkintoja niillä ei ole koskaan ollut! Itse olen ollut 10 vuotta paneelissa!
https://freecash.com/r/100304749705263236051
Hyvä tapa tienata hiukan ekstraa. Vaihtoehtoja on monenlaisia.
Parhaimmillaan itse saanut yli 8 euroa per kysely
Kokeilin kahta Mielipidemaailmaa ja MonoSurveyta. Molemmissa sama pitkä kysely, jossa kartoitettiin päivittäistavaraostamista. Ei annettu tarpeeksi vaihtoehtoja kuten en kokkaile lainkaan itse .kohta puuttui täysin ja pakotettiin vastaamaan kohtaan, joka ei ollut relevantti lainkaan: lasten välipalat, vaikka en ollut sellaisia edes ostanut. Kokeilin noin 4-5 kertaa ja aina pitkän ajan päästä tuli vastaan error sivu ja siihen loppui. En todellakaan suosittele. Voin kuvitella kuinka ammattitäyttäjät osaavat luovia ja vastailla ns nopeasti saadakseen palkkioita. Itse olen ollut markkinatutkimusalalla, poistin molemmat tilit samantien.
Viime syksynä sain kirjeen , jossa ennakoitiin tulevaa tutkimusta, se oli jonkuntyylinen taloustutkimus, kun minulle sitten soitettiin kerrottiin, että tutkimukseen voi osallistua vain suoralla nettihaastattelulla. Jäi minulta tuohon vastaamatta. Kysyn kuinka kattava on tutkimus, jossa ihmiset noin rajataan tutkimuksen ulkopuolelle. Esitetäänkö tulokset tätä ilmoittamatta.
Kuluttajapaneeli , itse en ainakaan saa auki kyselyä, vaikka s postiin niistä ilmoitus tulee, tällä en ole tienannut siis vielä mitään.
M3 panel, on ollut tähän asti paras, vaikka olen ottanut Tokmannin lahjakortteja, sopivin minun tarpeisiin.
OnlineTutkimusPaneeli, olipa nyt pettymys, sain Visa kortin ja ajattelin otanta silla Viaplayn kuukaudeksi, mutta sinne ei kelvannut ulkomaalainen luottokortti.
Olen joskus maksanut sillä Iltapäivälehden plus jutut.
Kokeilen maksaa sillä ruutu +.
Palkkion saisi paypalin kauttakin, mutta en ole tutustunut kuinka se käy.
M3 panel on ok. Gogift lahjakorttina otan aina pisteet. Sen voi lunastaa esim. Tokmannilla, mistä saakin ostettua lähes mitä vaan.