Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkaverin ylipaino ja ruokatunnit..

Vierailija
05.10.2014 |

En koskaan voi kenellekkään ääneen tätä sanoa ja hävettää edes ajatella näin, mutta..

Työkaverilla on valtavasti ylipainoa ja syö jokaisella ruokatunnilla pelkkää rasvaista, lihottavaa valmisruokaa, pullaa, herkkuja jne. Eikä määrät ole pieniä! En koskaan ole nähnyt hänen laittavan mitään vihreää suuhunsa. En voi ymmärtää miksi nuori ihminen tuhoaa oman kroppansa!!

Mun päässä pyörii aina ajatus: Samperin läski, nyt lopetat sen syömisen!! Aivan kauheeta, tiedän..

Mutta miksi liikalihava ei tajua lopettaa ennen kun saa sydänkohtauksen??? Tai lopettaako edes sillon..

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peeiipeeeeepeeiippe

Vierailija
2/20 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peeiiämpeeiiämppe

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön joka päivä salaatin kastikkeella lounaaksi. Tämän jälkeen suklaata 1/2 levyä, välipalaksi skyrin ja kahvia. Illalla loput suklaasta sekä muuta hyvää esim keksejä.
Itse syön ahdistukseen. Kaikenlaisia ongelmia on tällä hetkellä.
T.178cm ja 87kg

Vierailija
4/20 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sillä on jotain ongelmia? Mä ainakin ahmin ennen masennuksen ja ahdistuksen takia...

Vierailija
5/20 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötte omia eväitä?

Vierailija
6/20 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpas HerKullista,

Vierailija
7/20 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kehtaa mässyttää muiden nähden. Eli töissä syön esimerkillisen lounaan jne., mutta kotona sitten menee iltaa vasten suklaalevy poikineen...

t. 112kg

Vierailija
8/20 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan tiedä, enkä tunne tätä työkaveria yhtään sen tarkemmin, mutta voi hyvinkin kärsiä esimerkiksi masennuksesta.

Ja syödään kyllä omia eväitä.

Vierailija
9/20 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hieno juttu että vaikka ajattelet noin et anna sen näkyä. Työkaveri varmasti tietää vääristä syömistottumuksistaan ja tasan tarkkaan sen miten pitäisi syödä. Ja kuten numero 5 sanoi: myös minä ahmin suruun, pahaan oloon. Se rasvainen ja makea on kuin huume joka tuo hetkellisen hyvänolon tunteen ja helpotuksen. Toivottavasti työkaverisi saisi motivaation elämäntapamuutokseen ennen kuin kroppa (siis nivelet, veriarvot yms, ei ulkonäkö) menee pilalle lopullisesti.

Vierailija
10/20 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen ihmisiä jotka ovat niin kuin hän, liikalihavia ja rasvaa, herkkuja syöviä. En silti ajattele kuin sinä, miksi se olisi minun asiani? Jokainen saa syödä miten tykkää, painaa paljon haluaa elintavoillaan painaa, kuolla sydänkohtaukseenkin painosta ja elintavoista johtuen. Valintojen maailma, miksi minun pitäisi ajatella pahaa herkkuja popsivasta läskistä? Ellei se sitten ole oma mies, lapsi, äiti jne ja on huolissaan terveydestä niin voi toki yrittää auttaa. Mutta joku työkaveri? Omapa on asiansa. Ei hän sinua yrittää lihottaa, anna hänen olla ja tee parhaasi lopettaaksesi nuo ajatukset.

Vierailija
11/20 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömishäiriö.

Vierailija
12/20 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ylipainoinen työkaverisi söisi salaattia ja muuta terveellistä ruokatuntinsa aikana, sinä kirjoittaisit aloituksen, että mitä se feikkaa, illat varmaan ahmii herkkuja kaksin käsin.

Vierailija
13/20 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siitä mitään hyötyä olisi jos töissä teeskentelisi syövänsä pelkkiä ituja ja sitten kotona mättää senkin edestä

Vierailija
14/20 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaankaan näytä ajatuksiani ja häpeän tätä puolta itsessäni. Eihän se tosiaankaan minulle kuulu mitä kukin suuhunsa laittaa. Mutta toivon todella että näkisin joskus hänellä vaikka jonkun hedelmä mukana ja kahden pullan sijasta vain yhden!
Huomenna yritän olla ajattelematta koko asiaa ja keskityn vain omaan syömiseeni :D

Vierailija
15/20 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ymmärrä miten aikuinen ihminen ei tajua jättää muita rauhaan. Mietin miksi tuhoaa oman sielunsa tuolla ilkeydellä ja arvostelulla ja kiusaamisella, takuulla et ole ilmeilemättä.

Vierailija
16/20 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lihavia työkavereita jotka eivät koskaan syö muiden nähden. Juovat vain teetä. Ja kun silmä vältää, vetävät kaksin käsin mättöä...

Vierailija
17/20 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ilmeile, enkä kiusaa. Enkä koskaan ole tästä asiasta ääneen kenellekkään sanonut!

Vierailija
18/20 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös työkaveri joka hieman lihava. Hänellä kakkostyypin diabetes. Aiheuttaa oireita viikottain, ja juoksee lääkärissä niiden takia. Syö normmalin ruuan lounaaksi mutta... Työpöydällä suklaata, karkkia, pullaa koko ajan. Lounaan lisäksi ottaa aina jonkun leivoksen tms. jälkiruuaksi. Jos syö keiton niin ottaa lisäksi lounaspatongin.. Ja sanoo pokkana et syö terveellisesti ruokaa. Joo ruokasetti ehkä, mutta entäs se kaikki muu!

Vierailija
19/20 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

16, ap:han nimenomaan jättää työkaverinsa rauhaan. Se on mun mielestä todella hyvin tehty, vaikka asia ärsyttää häntä poikkeuksellisen paljon. Aina ei vain pysty määräämään omia tunteitaan. Toivon mukaan ap kuitenkin pääsisi tuosta yli, vie ihan turhaa energiaa jäädä kiinni tuollaiseen asiaan.

Vierailija
20/20 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön töissä maltillisesti ja sellaista "terveellistä" ruokaa, jota kehtaa työkavereiden edessä syödä. Iltaa kohden kotona syönkin sitten mitä sattuu ja helposti liikaa. Tällainen ei ilmeisesti ole todellakaan harvinaista. terv. 167/75