Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä sairaus?(koska täällä tiedetään KAIKKI)

Vierailija
05.10.2014 |

Eli mikä sairaus kyseessä jos oireina ovat;

Poissaolo kohtaukset, silmien vuotaminen, varoittamattta tuleva ns. "nukahdan pystyyn" tunne(vaikka olisikin töissä), puheen sammallus, paineen tunne päässä, päässä humisee(verenpaineet alaiset)? Ja tuolla nukahdan pystyyn oireella tarkoitan sitä, että en meinaa ihan tosissaan pysyä hereillä vaikka olen ruuhkaisella kaupan kassalla töissä ja tunne tulee ilman mitään väsymystä yms. Ja nuo oireet ovat samanaikaiset.

Työterveys ei ottanut vakavasti, testasivat vain kilpirauhasarvot ja ne olivat alhaiset mutta rajojen sisällä.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi,huomasinkin jo vastauksesi.

Vierailija
42/45 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja lisää vielä että autolla ajaessa voin saada myös samalaisen kotauksen ja silloin vaan tien sivuun nukkumaan. Eikä se ole siihen olenko ajanut 15 min vai 3h kohtaukseen mennessä. Eli itse en todellakaan voin lähteä rattiin edes hieman väsyneenä.

Poissaolo kohtaukset voivat tulla siis missä tilanteessa vain ja lisäksi kärsin epätodellisesta olosta ilman muita oireita tai väsymystä.

Hometoksiineihin en usko itse. Koska olen lapsesta asti kärsinyt ko. vaivasta ja olen muuttanut usein, vaihtanut koulua muutamia kertoja sekä työpaikatkin ovat vaihtuneet vuosien varrella. Toki onnillisin tilannehhan olisi että nämä mun oireet olisivat ns. ominaisuus(niinkuin työterveys lääkäri sanoi) eli nukhdan vaan helposti. No toivottavasti yksityisen lääkäri lähtee selvittämään. 

Kiitos vastauksista hakeudun neurologin vastaan otolle asap.

Ystävällisesti :)

Aloittaja

Vierailija
44/45 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on alkoholin tai muiden huumausaineiden käyttö? Syötkö tai nukutko hyvin?

Vierailija
45/45 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumausaineita en käytä, alkoholia satunnaisesti. Nukun tarpeeksi