Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pettämisestä ja sen vatvomisesta

Vierailija
05.10.2014 |

Petetyllä on luonnollisesti tarve saada tietää kaikki, mitä on tapahtunut, kun taas pettäjä haluaa vain unohtaa tapahtuneen mahdollisimman pian.
Mitä mieltä olette, miten yksityiskohtaisesti pettäjän tulisi kertoa tapahtuneesta?
Mieheni jäi kiinni pettämisestä ja haluaisin tietää esimerkikiksi sellaiset asiat, kuinka aktiivinen hän itse on ollut naisen suhteen, missä ovat tapailleet ja kumman aloitteesta, onko mies todellisuudessa tavannut naista, kun on sanonut minulle lähtevänsä juoksulenkille jne. Ei siis mitään kamalan järkyttäviä asioita, mutta minulle tärkeitä, tai ainakin siltä tuntuu. En tiedä, saisinko rauhan mikäli mies näistä kertoisi avoimesti, mutta ainakin nyt tuntuu siltä, että mies aina hermostuu ko. asioista kysyttäessä. Ihan kuin se, mitä on alunperin kertonut, ei olisikaan täysi totuus.
Mietin vain, että onko näillä lopulta mitään merkitystä vai haluanko vain vatvoa asiaa loputtomiin... miehen mielestä meidän pitäisi keskittyä siihen, mitä hyvää meillä on ollut ja mikä meni pieleen, että näin pääsi käymään.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole henkilökohtaista kokemusta asiasta, mutta olen ymmärtänyt että se mitä ei tiedä kalvaa ja kuvittelee ehkä vielä paljon hurjempaa kuin mitä on tapahtunut. Uskoisin, että petetyn psyyken ja toipumisen takia on äärimmäien tärkeää että hänelle kerrotaan kaikki mitä hän tahtoo tietää ja tarpeeksi moneen kertaan. Ei tietenkään pidä jäädä roikkumaan asiaan, mutta oman aikansa se vie. Seurauksista ei voi kukaan etukäteen tietää. Miten voi unohtaa jonkin asian jos sitä ei kunnolla käsitellä? Jos puoliso pettää niin pitää olla pokkaa selvittää asia ja kehdata vastata loukatun puolison kipeisiinkin kysymyksiin ja kestää kaikki tunteet ja reaktiot mitä tässä herää. Parisuhdeterapia voisi olla paikallaan, halusipa suhteen jatkuvan tai ei.

Vierailija
2/10 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

luultavasti pettäjä haluaa keskittyä hyvään ja eteenpäin menemiseen (mikä voi olla hyvä juttu, jossain vaiheessa) mutta luulen että halu "lakasita asia maton alle" johtuu häpeästä tai heikkoudesta. Sinuna en antaisi periksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi pitää nyt vain kestää se, että aihetta vatvotaan ihan juuri niin kauan kuin sinä haluat. Muuten ette ikinä pääse siitä yli.

Vierailija
4/10 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vaestoliitto.fi/parisuhde/tietoa_parisuhteesta/parisuhteen_kriisit/uskottomuus/

tuolla on omat linkit niin petetylle kuin pettäjällekin. Kannattaa lukaista läpi.

Sinulla on oikeus kysellä ja miehellä on velvollisuus vastata niin kauan kunnes asiat on käyty pohjamutia myöten läpi. Muuten ette pääse tilanteessa ikinä eteenpäin. 

Vierailija
5/10 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako miehesi laittaa pettämisensä sinun syyksesi??

Vierailija
6/10 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin luonnollisesti?

Vierailija
7/10 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa noista asioista on ihan tarpeen tai terveellistä tietää, mutta osa on toki "sairaalloista" uteliaisuutta, mikä ei ole millään tapaa rakentavaa.

Itse olin, vaimon jäädessä kiinni, ehkä liian "utelias". Onneksi vaimo pysyi tuolloin rauhallisena, eikä kertonut asioita, joita minun ei oikeastaan tarvinnut tietää.

Pääsääntönä, yksityiskohdat sikseen, mutta asiat jotka suhteeseen johtivat ovat tärkeitä kummankin kannalta.

Vierailija
8/10 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä halusin tietää ihan toisen naisen pillun liukkautta myöten kaiken. Ja kyllä ne tarinat vaan vaihteli paljon :( en vieläkään tiedä mikä oli totta ja mikä ei. Mutta kun asiaa vatvottiin tarpeeksi alkoi tarinat lopulta toistua ja silloin aloin hahmottaa totuutta ja kokonaisuutta. Siitä on nyt 3v ja, jos nyt kysäsen pistokysymyksen niin tiedän, että vastaa rehellisesti

Vierailija
9/10 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti ap pahoitat vain lisää mieltäsi, jos saat tietää kaiken. Hyvin mahdollista että sinulle ei ole kerrottu täyttä totuutta, mutta onko sillä mitään merkitystä, jos haluatte yrittää vielä yhdessä? Haluasitko todella edes tietää että toinen nainen on esimerkiksi ollut todella hyvä sängyssä?

Vierailija
10/10 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelee. Oppii vastaamaan niinkuin haluat. Ei halua erota ja maksaa elereita.