tori.fi maksaminen?
Myyn tori.fi yhtä tavaraa, jonka ostaja tulee hakemaan multa. Miten olette hoitaneet maksun? Mä ajattelin pyytää käteistä, onko se ok? Tavaran hinta on 120e.
Kommentit (7)
Käteinen on ok, mutta itselle kelpaa myös, jos joku vaikka maksaa kännykällä nettipankilla paikan päällä ja minä näen sen maksun suorittamisen.
Totta kai käteisellä. Jos olisin itse ostaja ja tulossa noutamaan, heräsi epäilys miksi haluaa maksettavan etukäteen tilille.
No yleensä maksetaan noudettaessa. Eikö se ole itsestään selvää. Myyt/osta sitten fb kirpulla tai torissa.
Jees, kiitos. En ole koskaan myynyt mitään torin kautta, joten ajattelin kysyä aionko toimia "oikein". Ap
Rekisteröidyttiin perheen kanssa tori.fi palveliin kun palvelu aukesi
2013 katosivat kaikki ilmoitukset ja profiili
uutta ei pystynyt avaamaan vanhalla s-postilla
vastaus tor.fi palvelusta
tekinen tukemme selvittelee asiaa..........?
ei koskaan selvinnyt tai tullut viestiä kun sitten
kysyin asiaa erikseen tuli ympäripyöreä selitys "tekninen ongelma"
2013 rekisteröidyttiin taas nyt 2018 noin 80 ilmoitusta kadonnut eräänä päivänä ja profiili
sama vastaus vajaa 1kk sitten teninen tuki selvittelee asiaa . . . . . . .
Outoa tahallistatai, tekninen ongelma taas tai sattumaa
olimme huuri kerenneet ostamaan maksullisia palveluitaTori.fi palvelusta eli nostamaan ilmoituksia ylös.
Rahaa emme koskaan usko saavamme takaisin tämän tasoisesta palvelusta.
Kärsivällisyys oli vaan koetuksella kun - jos haluat myydä samassa palvelussa edelleen jouduimme kirjoittamaan ja osin kuvaamaan kaikki ilmoitukset uusiksi..odotellaan vaikka tämä vuosi loppuun ja otetaan uudestaan sitten yhteyttä ko onnenpyöräpalveluun
Jos nouto:maksu käteisellä, jos postitus: maksu etukäteen tilille postareiden kera.