miksi vanhukset ovat niin hätäisiä?
Seisovat junan eteisessä 10min ennen perilletuloa. Alkavat pukea ulkovaatteita puoli tuntia ennen lähtöä. Alkavat suunnitella iltapäivän kauppareissua jo aamulla.
Kommentit (9)
Aika on loppumassa, täytyy pitää kiirettä, että vielä ehtii.
Mieti vähän: jos tietää, että jäljellä on noin 200 aamua, niin täytyy panna tönpinäksi
Luulisi, että siinä iässä ei olisi enää kiire minnekään.
Mä yleensä seison siellä junan eteisessä niiden vanhusten kanssa (oon 30v). Vanhukset ymmärtää ajan arvon, myös muiden kuin omansa, ja pyrkivät siksi olemaan ajoissa liikkeellä. Jos vanhus jostain myöhästyy, siihen on hyvä syy. Raihnaus ja hidastuminen vielä tietysti tekee sen, että jos haluaa olla varmasti ajoissa, aikaa täytyy varata enemmän. Eli junassa nämä pelkäävät jäävänsä junaan hitautenda vuoksi. Mulla on junalla matkustaessa syynä "hätäisyyteeni" se, että matkustan kahden alle 2v lapsen kanssa ja haluan ehtiä vaihtoyhteyteen. Muutenkin kyllä tunnistan tätä piirrettä itsestäni jonkin verran, mutta mielestäni on vain positiivista, että en koskaan myöhästy mistään ilman hyvää syytä.
Ne haluaa ehtiä lukemaan viimeisintä EnnenTuonelaa-lehteä.
Niin varmaan itsekin tekisin, jos olisi runsaasti aikaa käytettävissä. Haluaisin elää rauhallisemmin, kiirehtimättä, olla ajoissa.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 21:43"]
Mä yleensä seison siellä junan eteisessä niiden vanhusten kanssa (oon 30v). Vanhukset ymmärtää ajan arvon, myös muiden kuin omansa, ja pyrkivät siksi olemaan ajoissa liikkeellä. Jos vanhus jostain myöhästyy, siihen on hyvä syy. Raihnaus ja hidastuminen vielä tietysti tekee sen, että jos haluaa olla varmasti ajoissa, aikaa täytyy varata enemmän. Eli junassa nämä pelkäävät jäävänsä junaan hitautenda vuoksi. Mulla on junalla matkustaessa syynä "hätäisyyteeni" se, että matkustan kahden alle 2v lapsen kanssa ja haluan ehtiä vaihtoyhteyteen. Muutenkin kyllä tunnistan tätä piirrettä itsestäni jonkin verran, mutta mielestäni on vain positiivista, että en koskaan myöhästy mistään ilman hyvää syytä.
[/quote]Just samoin ajattelin kirjoitella.
Pelkäävät että aika loppuu kesken