Onko nämä tarjottavat ok synttärikutsuille? Aikuisen siis.
Täytekakku, kinkkujuustopiirakkaa, karjalanpiirakat ja munavoi. Kotikaljaa, mehua, kahvia. Keksejä useammanlaisia ja pullapitkoa.
Kommentit (38)
Hyvä setti on! Itse leivottu pulla, nam! 👍
Tämähän oli jo sanasta sanaan aikaisemmin!
Ihan jees. Kotikalja vähän outo, mutta jos tiedät että vieraasi sitä juovat niin mikäs siinä.
Riippuu tietysti vieraista, itse viljattomana en pystyisi tuosta valikoimasta ottamaan muuta kuin kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Hyvät ovat, paitsi pullapitko? Kohta joku himoaa kasviksia sun muuta, mutta ne ovat sinun synttärisi.
Mikä vika pullapitkossa? Jos on itsetehty niin tosi hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän oli jo sanasta sanaan aikaisemmin!
Provohan tämä on, ei kukaan tuollaisia tarjoiluja oikeasti suunnittelisi. Ellei tosiaan ole joku pohjoiskarjalalainen martta.
Ei tarvitse pullapitkoa eikä etenkään kuivakakkua.
Salaattia vielä mukaan, esim. fetasalaattia, että on kasvissyöjillekin muuta kuin karjalanpiirakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Öööö ehkä jossain pohjois-karjalassa normaalia. Tarjoaisin ennemmin vegaanista voileipäkakkua, sienipiirakkaa, juustokakkua ja ehkä jotain pientä makeaa, kuten vaikka suklaata. Ja tietysti kahvia, mustaa ja vihreää teetä ja kuohuviiniä.
Ihan missä päin tahansa nuo ap:n tarjoilut menis nopeammin kuin sun vegaaniset voileipäkakkus tai etenkään sienipiirakkas. Edelleenkin. Usko tai älä.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu tietysti vieraista, itse viljattomana en pystyisi tuosta valikoimasta ottamaan muuta kuin kahvia.
Luulisi ap:n tietävän jos on sellaisia vieraita tulossa.
Eikö kukaan kaipaa raikkaita voileipiä? :)
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse pullapitkoa eikä etenkään kuivakakkua.
Salaattia vielä mukaan, esim. fetasalaattia, että on kasvissyöjillekin muuta kuin karjalanpiirakkaa.
Jospa sinne ei ole tulossa kasvissyöjiä. Ei se nyt niin yleistä vielä ole. Itse olin viikonloppuna juhlissa joissa oli n. 15 ihmistä eikä yhtäkään kasvissyöjää tai vegaania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi ap:n tietävän jos on sellaisia vieraita tulossa.
Voi kuule, moni tietää, mutta luulee, että ei sen niin väliä, "voithan sä nyt tämän kerran vähän syödä mun mieliksi, kun olen ihan itse vieraitani varten leiponut". Kannattaa ruokarajoitteisena mennä juhliin täydellä vatsalla, näin minä teen ja silloin se kahvi riittää vallan mainiosti.
80-luku soitti, haluaa tarjottavansa takaisin.
(kaipaako joku enää pullapitkoa tai kuivakakkuja tai kotikaljaa tavalliseen synttärijuhlapöytään)?
Laittaisin myös kivennäisvettä, kaikki eivät tykkää makeasta mehusta.
Raikkaat voileivät puuttuvat, muuten hyvä setti
Lisäisin hyvän leivän, esimerkiksi ciabattan tai sämpylöitä. Jotain pikkusuolaista kaipaa lisää.
Onko vanukkaita tarpeeksi jääkaapissa?
Siis mehupillit. Muoviset, pinkkejä ja vihreitä, joita saa ottaa pöydästä. Olisipa ihanaa jos oisi juhlat, mun synttärit vast huhtikuussa.
N-43