taisin löytää poikaystäväni miesseuranhakuilmoituksen :'(
aika varma oon asiasta ja just viime kesän alussa yhteen muutettiin. helvetti!! oon koko tän päivän vaan itkeny ja huutanu ja kattonu sitä kuvaa ja tekstiä uudestaan ja uudestaan. poikaystävä on tän viikonlopun käymässä porukoittensa luona ja tulee illalla kotiin. mitä mä teen?! pakko muuttaa pois mut mihin..
Kommentit (59)
Ei voi kuin ihmetellä osaa näistä vastauksista. Miksi olette ilkeitä. Kyllä on oikeus ottaa selvää toisen touhuista ei se ole mitään stalkkausta vaan viisautta. Kysy mieheltäsi, jos on oikeasti hänen ilmoitus ja eroa, itse en katsoisi tuollaista päivääkään varsinkaan, jos lapsia ei ole.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 16:53"]
Taitaa olla tällä hetkellä maistelemassa ihan muuta makkaraa kuin äitinsä uunilenkkiä. Just saying....
[/quote] DNyt rupes tekeen mieli uunimakkaraa höh
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 09:16"]2
[/quote]
Käyttäkää /sivu/2 osoitteen perässä!
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 09:27"][quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 09:16"]2
[/quote]
Käyttäkää /sivu/2 osoitteen perässä!
[/quote]
Jos ei tehdä 2 sivuspämmiä, niin yp ainakin tietää, että ongelma on edelleen mahd.korjauksista huolimatta... eli jossain vaiheessa voi toivoa, että sivut jopa korjataan.
jännää että homot ja kaikki heterosta poikkeavat on NIIN IHANIA julkisuudessa mutta omalla kohdalla ei kestetä asiaa ollenkaan.
t. mies
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 09:38"]
jännää että homot ja kaikki heterosta poikkeavat on NIIN IHANIA julkisuudessa mutta omalla kohdalla ei kestetä asiaa ollenkaan.
t. mies
[/quote]
Pettämistä ei tarvitse koskaan hyväksyä, sillä ei ole väliä onko pettäjä hetero, homo vai bi. Jos miestä kiinnostaa toiset miehet, niin mikäs siinä, mutta asiasta pitäisi olla rehellinen myös tyttöystävälle, mieluiten heti suhteen alussa.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 09:35"]
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 09:27"][quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 09:16"]2 [/quote] Käyttäkää /sivu/2 osoitteen perässä! [/quote] Jos ei tehdä 2 sivuspämmiä, niin yp ainakin tietää, että ongelma on edelleen mahd.korjauksista huolimatta... eli jossain vaiheessa voi toivoa, että sivut jopa korjataan.
[/quote] Eiköhän tehokkaampi tapa ole valittaa sinne ylläpitoon, kuin suoltaa ketjut kakkosia täyteen? Ja millä laitteilla ja käyttiksillä ei toimi? Ihan turha väittää, ei toimi mobiilista, koska itselläni esim. toimii. Joten tehkää valitus ylläpitoon riittävillä lähtötiedoilla varustettuna eikä vaan "ei toimi".
-kyllästynyt-
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 12:10"]
Ne on salee poika porukas kehitelly jonkun vedon tai jäynän :DD sit mamma raivoo naama punasena ja liehet nauraa sille :DDD
[/quote]
Ehkä jopa suunnitelmissa kosia parin päivän päästä...
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 03:45"]meniks mul nyt jotain ohi? vai missä kohtaa ap sanoo kaverinsa löytäneen ilmoituksen?
[/quote]
Täältä on poistettu kommentteja välistä, aloittaja mm. kopioi tänne miehen deitti-ilmon ja kirjoitti, että sai linkin ilmoitukseen kaveriltaan, joka oli pyörinyt palstoilla. Tunnisti kuvasta jotain huonekaluja ja tiedot sopivat täysin mieheen.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 08:10"]Ei voi kuin ihmetellä osaa näistä vastauksista. Miksi olette ilkeitä. Kyllä on oikeus ottaa selvää toisen touhuista ei se ole mitään stalkkausta vaan viisautta. Kysy mieheltäsi, jos on oikeasti hänen ilmoitus ja eroa, itse en katsoisi tuollaista päivääkään varsinkaan, jos lapsia ei ole.
[/quote]
Oli oikeasti, viestissä olevat iät/pituus/paino ja koko muu kuvaus sopi mieheen ja kuvana oli kuva miehestä missä ei näkynut naamaa, mutta kroppa kai oli tuttu ja takana tutut huonekalut
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 16:03"]AI MÄKÖ TÄS OON NYT SIT VÄÄRIN TEHNY JOS MULLE ON VALEHELTU KOKO VUOS??? -AP
[/quote]
Mitä se on valehdellu? :o ei se umoi homo voi olla jos on sun kanssa ollut vuoden. Ja kyllä sinäkin olet tehny väärin kun salaa käyt seuranhaku sivustoilla. Joten turhaan ulvot
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 10:20"][quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 09:38"]
t. mies
[/quote]
Pettämistä ei tarvitse koskaan hyväksyä, sillä ei ole väliä onko pettäjä hetero, homo vai bi. Jos miestä kiinnostaa toiset miehet, niin mikäs siinä, mutta asiasta pitäisi olla rehellinen myös tyttöystävälle, mieluiten heti suhteen alussa.
[/quote]
Missä vaiheessa se kerkes jo pettämään? :o
Ne on salee poika porukas kehitelly jonkun vedon tai jäynän :DD sit mamma raivoo naama punasena ja liehet nauraa sille :DDD
meniks mul nyt jotain ohi? vai missä kohtaa ap sanoo kaverinsa löytäneen ilmoituksen?