Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa itsestänne! Missä asutte, millainen perhe, mikä koulutus ja työ, harrastukset, unelmat!

Vierailija
01.09.2021 |

Ap aloittaa:
N42 vuotta. Mies ja kolme koiraa. Muutimme vuosi sitten Helsingistä Turun saaristoon, kun mies jäi pois palkkatyöstä. Kotimme on vanha maalaistalo pihapiireineen. Olen koulutukseltani insinööri, mutten ole tehnyt päivääkään oman alan töitä. Nyt opiskelen kieliä. Harrastukseni ovat historia, kirjallisuus, toko ja agility. Unelma olisi asua kahdessa maassa: täällä saaristossa ja lempikaupungissani Ateenassa.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
22/33 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen astrofyysikko. Minulla on oma planetarium Turun saaristossa. Mittailen kaasujen muodostumia galaksioiden välillä. Harrastan deltiologiaa. Vaimoni on laitossiivooja ja rakastaa työtänsä. Hän harrastaa entomologiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N48.v. Etelä-suomi. Sinkku.

Ei lapsia. Elämiä muutama.

Haaveilen asuntolainan pois saamisesta, lottopotti ois kiva :) Haaveissa jossain vaiheessa muuttaa pois "täältä".Töitä voin tehdä niin paljon kun jaksaa ja huvittaa.

Sinkkuna ihan ok olla, frendejä kyllä voisi olla paljon enemmän.

Vierailija
24/33 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N30, eläimiä löytyy, mies, yhteinen asuntolaina okt-talo. Kotoisin sieltä sun täältä. Työskentelen siistissä toimistotyössä, maisteri takataskussa. Haaveilen lapsista, ulkomaille muuttamisesta, töiden jättämisestä (lottovoitosta siis), siitä että uskaltaisin olla avoimesti itseni. Haaveilen ystäväpiiristä ja tukiverkosta, kuulumisesta osana johonkin itseäni isompaan ryhmään.

Vierailija
25/33 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N37 Helsinki, asun kaupungin vuokra-asunnossa meren rannalla.

Olen lähihoitaja, mutta en tee hoitotyötä tällä hetkellä vaikka sairaanhoitopiirillä olen töissä.

Haaveissa on hankkia koira ja lisäksi haaveilen matkustelusta, sillä aiemmin ei ole juurikaan ollut varaa siihen.

Nyt kun on edullisempi asunto ja suuremmat tulot, jää rahaa muuhunkin kuin vuokran maksamiseen. Olen jo panostanut laadukkaampiin vaatteisiin ja uusinut joitain huonekaluja.

Yksi haave on myös omakotitalo jossain omassa rauhassa, mutta se varmaan vaatisi ainakin pienen lottovoiton.

Vierailija
26/33 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen m73v. Vaimo 44v. Uusioperhe. 1 yhteinen 3v poika. Aika iso kämppä Helsingissä virka-asunto tosin. Hommattiin juuri uusi lemmikki

Vierailija
27/33 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eronnut 46v, 3 lasta 3 lapsenlasta. Helsingissä asun. Kaupallinen ala, mökki järvimaisemassa, vanhemmista toinen elossa, sisaruksia 3 ja yhdellä 3 lasta joten kolmen lapsen onnellinen täti. Miesystävä on, asuu eri osoitteessa. Koira yhteishuollossa. Harrastan joogaa, teatteria, issikkaratsastusta, pyöräilyä, mökkeilyä ja puutarhanhoitoa. Unelmat? No että joskus olisi vapaa- aikaa enemmän harrastaa ja viettää aikaa mökillä. Ulkomailla voisin olla Suomen pimeimmät ajat mutta töiden takia mahdotonta. Toisesta koirasta haaveilen koska nykyinen jo vanha. Oma hevonen myös haaveena kun jään joskus eläkkeelle. Ja ehkä maalle muutto.

Vierailija
28/33 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 30 perheeseeni kuuluu aviomies ja kaksi kissaa. Asumme saksassa. Olen töissä päiväkodissa. Harrastuksia on maalaus, lukeminen ja yoga.

Sairastan masennusta ja muuta "mielen häiriötä" joten nyt olen saikulla. Haaveena olisi parantuminen ja saada tulla äiti ❤️💖

Vierailija
29/33 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen m73v. Vaimo 44v. Uusioperhe. 1 yhteinen 3v poika. Aika iso kämppä Helsingissä virka-asunto tosin. Hommattiin juuri uusi lemmikki

:'D hyvä

Vierailija
30/33 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N alle 30 v, Uusimaa

-aviomies ja lapsia

-lukio, keskeytetty amk-tutkinto, yllättävän monipuolista työkokemusta ihan hyvistäkin hommista ja tänä syksynä aloitan vielä ammattiopinnot, käsityöammatti.

-harrastan kuvataiteita, tanssia, luonnossa liikkumista jos se lasketaan, lukemista, pianon soittoa ja opiskelen nyt kahta kieltä vähän tässä sivussa

-unelmoin eniten läheisistä ihmissuhteista ja jonkinlaisesta sosiaalisesta yhteisöllisyydestä. Toivon, että vanhempani saavat elää hyvä ja arvokkaan vanhuuden. Haaveilen siitä, että lapsista kasvaa terveitsetuntoisia ja vahvoja. Haaveilen, että miehen kanssa olisi vähän enemmän kiireetöntä aikaa kun asiat asettuvat. Toivon, että sisareni löytävät paikkansa tässä elämässä ja että etenkin toinen löytäisi hyvän suunnan elämälleen ja voisi nykyistä paremmin. Olisi ihana saada uusia hyviä ystäviä. Ehkä tehdä jonkinlaista tai monenkinlaista hyväntekeväisyyttä ja ehkä opiskella vielä lisää kunhan rahaa ja aikaa on tarpeeksi. Lemmikkikin varmaan ollaan ottamassa kunhan nuorin on isompi.

Vierailija
31/33 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen prostituoitu 35 nautin työ

Vierailija
32/33 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukeeko vaimosi sinulle runoja?

Vierailija
33/33 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40-vuotias kanalanomistaja Jämijärveltä. Harrastuksiini kuuluu munien maalaaminen.

Minulla on kissa, koira ja hamsteri. Mieheni työskentelee osa-aikaisena joulupukkina Rovaniemellä. Aikuiset lapsemme asuvat Australiassa ja kasvattavat siellä kenguruita.

Haluaisin oppia lentämään kuumailmapallolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi