Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa itsestänne! Missä asutte, millainen perhe, mikä koulutus ja työ, harrastukset, unelmat!

Vierailija
01.09.2021 |

Ap aloittaa:
N42 vuotta. Mies ja kolme koiraa. Muutimme vuosi sitten Helsingistä Turun saaristoon, kun mies jäi pois palkkatyöstä. Kotimme on vanha maalaistalo pihapiireineen. Olen koulutukseltani insinööri, mutten ole tehnyt päivääkään oman alan töitä. Nyt opiskelen kieliä. Harrastukseni ovat historia, kirjallisuus, toko ja agility. Unelma olisi asua kahdessa maassa: täällä saaristossa ja lempikaupungissani Ateenassa.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N30. Kaksi lasta ja aviomies ja kaksi kissaakin löytyy. Asumme Helsingissä mutta haaveena olisi muuttaa kauas pois täältä luonnon ääreen rauhaan. Asumme teollisuusalueella ja tällä hetkellä ei ainuttakaan naapuria. Olen opiskellut useampaan ammattiin mutta en haluaisi työllistyä näiltä aloilta. Harrastan liikuntaa, sienestystä ja marjastusta ja muutenkin metsässä olemista. Unelmani olisi päästä jo pian muuttamaan metsän ääreen ja nauttia omasta rauhasta oman perheen kesken.

Vierailija
2/33 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mies. Velaton tilakeskus myöskin Turun saaristossa. Minä olen tekniikan tohtori 45v ja mies kirurgi 54v. Ja elämme unelmaamme. Meillä on paljon vapaa-aikaa ja harrastamme omavaraistaloutta ja satunnaista työntekoa. Kala tulee merestä, liha metsästä, kananmuna omista kanoista ja kasvikset omasta maasta. Paljon matkustaneena olemme todenneet, että meidän koti on täällä emmekä kaipaa muualle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, jolla vaimo ja kolme koiraa. Asumme Turun saaristossa jonne muutimme Helsingistä noin vuosi sitten. Vaimo ei tee mitään tuottavaa, opiskelee kaikenlaista josta ei ole nyt meille yhtään mitään hyötyä, on mm. opiskellut täysin turhaan insinööriksi ja nyt muka "opiskelee kieliä", ei siksi että aikoisi oikeasti hyödyntää niitä mihinkään tuottavaan vaan siksi että näkee päiväunia muka jostain helposta elämästä ulkomailla. Käyttää aikansa kaikkeen joutavaan kuten luonnossa haahuiluun, nettifoorumeilla pyörimiseen ja koiriin. Olen onneksi löytänyt tänne muutettuamme sielunkumppanin ja aivan upean, kiihkeän naisen joka on nyt rakastajattareni mutta haaveilemme yhteisestä tulevaisuudesta ja todennäköisesti otankin irtioton tästä nykyisestä suhteesta pian, koska en enää jaksa tätä todellisuudesta irti olevaa naista.

Vierailija
4/33 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N37, asumme Turun saaristossa uudessa isossa kivitalossa mieheni, kahden ihanan lapsen ja bichon frise-koiriemme kanssa. Meillä on myös kokopäiväinen kokki ja puutarhuri jotka asuvat tilamme reunamilla, jossa sijaitsee myös pieni oma yksityiskenttämme ilmailuharrastustamme varten. Mies on suursijoittaja ja minä kotiäiti. Harrastamme ulkomaan matkailua, purjelentoa, golfia, sisustamista ja viinejä. Meillä on mökki Saimaalla ja loma-asunnot Kreikassa ja Malediiveillä. Olemme taloudellisesti riippumattomia ja suunnittelemme parasta aikaa muuttoa Sveitsiin, jossa omistamme tällä hetkellä ihanan alppimotellin sijoituskohteena.

Vierailija
5/33 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M33. Sinkku ja gay. Yksinäinen, ei ystäviä, tämän asian hyväksyn, sillä viihdyn erittäin hyvin yksin. En ole ikinä seurustellut ja olen myös neitsyt. Sekalaisesti duunarin hommia tehnyt, tuntipalkka on huono, mutta olen pärjännyt erittäin hyvin silti. Valtavasti teen kuitenkin ylitöitä, mikä nostaa palkkaa. Lapsia en halua. Enkä lemmikkejä. Viihdyn edelleenkin yksin. ELän aika vaatimatonta elämää. Perusjutut kun on kunnossa, niin se on aina riittänyt minulle. 

Unelmana on yksi leikkaus, mihin nykylääketiede ei vielä pysty. Mutta tulevaisuudessa mahdollista. Kyseessä elinten 3D biotulostus. Pystyn kyllä elämään "vaivani" kanssa, mutta uusi elin on vaan unelmani. Siitä en halua kertoa tarkemmin. Lähestulkoon "normaalia" elämää elän kuitenkin vaivani kanssa. Tällaista.  

Vierailija
6/33 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ja mies. Velaton tilakeskus myöskin Turun saaristossa. Minä olen tekniikan tohtori 45v ja mies kirurgi 54v. Ja elämme unelmaamme. Meillä on paljon vapaa-aikaa ja harrastamme omavaraistaloutta ja satunnaista työntekoa. Kala tulee merestä, liha metsästä, kananmuna omista kanoista ja kasvikset omasta maasta. Paljon matkustaneena olemme todenneet, että meidän koti on täällä emmekä kaipaa muualle.

Usean ulkomailla vietetyn vuoden jälkeen olen aivan ihastunut Suomen puhtauteen ja ainut laatuiseen Saaristomereen, jonka kaltaista ei ole muualle. Haaveemme on myöskin tässä ja nyt.

Vierailija
7/33 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisitoistavuotias eläkeläinen, jolla on seitsemän lasta ja sika. Käyn töissä tilitoimistossa, mutta ajattelin vaihtaa mikrobiologiaan kunhan kesä tulee. Vanhin lapseni on erityislapsi ja käy esikoulua Intiassa. Asumme omakotitalossa ja ajelemme minibussilla.

Vierailija
8/33 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa asun, 300€ neliön velaton kivitalo. Peruskoulu, 10 lasta. Mies on miljonääri laatikkoleukalentäjäkirurgi. Ja siis ikää mulla 25v.

Vierailija
9/33 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N39, asumme Kauniaisissa miehen (40) ja kahden labradorinnoutajan kanssa. Molemmat lapset täysi-ikäisiä, tytär opiskelee lääketiedettä Kööpenhaminassa ja poika on diplomi-insinööriopintojansa täydentävän propulsiotekniikan erikoiskoulutusohjelman opiskelijavaihdossa MIT:ssä Yhdysvalloissa. Mieheni on enemmistöosakkaana ohjelmistoyhtiössä joka juuri ostettiin ison kansainvälisen konsernin toimesta ja myöskin kiinteistöalan sijoitusyhtiössä joka omistaa satoja kerrostaloasuntoja ja liikekiinteistöjä Varsinais-Suomessa, Pirkanmaalla ja pääkaupunkiseudulla. Minä jättäydyin pois työelämästä pari vuotta sitten ja olen keskittynyt opiskelemaan taidemaalausta ja valokuvausta. Vietämme talvella yleensä paljon aikaa huvilallamme Levillä ja pari pimeintä kuukautta huvilallamme Sorrentossa Italiassa. Haaveilemme avaruusmatkasta Richard Bransonin tai Jeff Bezoksen aluksilla ja suunnittelemme oman huvijahdin rakennuttamista, tarjouspyynnöt olemme jättäneet jo kolmelle telakalle.

Vierailija
10/33 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N35, asuinpaikka Kouvola, koulutukseltani suurtalouskokki, nyt kuudetta vuotra työttömänä ja päihdeongelmainen. Mies 43v, entinen taksikuski mutta menetti korttinsa ja lupansa vuosia sitten, keskittynyt sittemmin fuusiojatsin kuunteluun, marjakiljun juontiin ja mielialalääkkeiden sekakäyttöön. Harrastamme Unon pelaamista, tikanheittoa ja karaokea. Päivät kuluvat lähikuppilassa ystävien seurassa. Haaveilemme ulosottomieheen iskevästä ärhäkkäästä peräsuolisyövästä.

Vierailija
11/33 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto täällä on monta miljonääriä :D 

N35 asun Uudellamaalla yksin omassa rivarikaksiossa. Olen tradenomi ja oman alan töissä. Haaveissa olisi kouluttautua vielä KTM:ksi, mutta en usko, että ainakaan nykyisessä työssäni se toisi isoa muutosta. 

Vierailija
12/33 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asutte: Etelä-Suomi

millainen perhe: (iki)sinkku yksin asun

mikä koulutus: merkonomi

Ja työ: sihteeri

harrastukset: lenkkeily 

unelmat!: tälle vuodelle saada 10k säästöön (nyt säästössä 9k eli tulee onnistumaan), toinen unelma laihtua nää lihomani 30 kg mutta se ei tule ikinä tapahtumaan, viisi vuotta jo yritetty ja paino on ja pysyy :(

Vierailija
13/33 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 61v ja nainen 21v. 7 lasta. Asumme Sipoossa ja olen ammatiltani sutenööri. Nainen on kotiäiti. Meillä on 1 koira, patuemilia nimeltään ja rotu mopsi.

Vierailija
14/33 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 34v

Kissa nimeltään Sanni

Ammattina kuorma-autonkuljettaja

Sinkku

Asun Lapissa vanhempieni entisessä oktssä

Haaveena nainen ja lapsia

Ajelen Ford mondeolla

Harrastan kalastusta ja autojen korjailua

Vierailija
15/33 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M45, kaupungin vuokrakaksio keskikokoisen kaupungin lähiössä, pitkäaikaistyötön, ei autoa, ei säästöjä, ei perhettä, ei kavereita, ei seurustelukumppania, ei harrastuksia kodin ulkopuolella, ei tulevaisuudensuunnitelmia.

Vierailija
16/33 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies n. 40 vuotta. Asun keskisuuressa suomalaisessa kaupungissa pienessä kaksiossa. Mitään koulusta ei ole ja olen myös pitkäaikaistyötön. Perhettä tai kumppania ei ole koskaan ollut. Lemmikin haluaisin, mutta sellaiseen ei ole varaa ja epäilen, että koira ei viihtyisi pienessä kerrostaloasunnossani. Harrastan internetin selailua, satunnaisesti kaljanjuontia sekä liikkumista kävellen sekä pyörällä. Tulevaisuuden haavena olisi ostaa vinyylisoitin, mutta en ole vielä löytänyt sopivaa.

Vierailija
17/33 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun saaristo tuntuu olevan palstamammojen paratiisi.

Vierailija
18/33 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisitoistavuotias eläkeläinen, jolla on seitsemän lasta ja sika. Käyn töissä tilitoimistossa, mutta ajattelin vaihtaa mikrobiologiaan kunhan kesä tulee. Vanhin lapseni on erityislapsi ja käy esikoulua Intiassa. Asumme omakotitalossa ja ajelemme minibussilla.

lol, ihanaa

Vierailija
19/33 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä AP kiinnostaa Ateenasssa? Kävin itse siellä muutama vuosi sitten ja olin aika pettynyt siihen miten nuhjuinen ja likainen se oli. Olen monen muunkin kuullut sanovan samaa....

Vierailija
20/33 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Vanha ok-talo suurehkon kaupungin läheisyydessä.

2. Mies ja täysi-ikäinen, opiskeleva poika

3. Yliopistotutkinto, etätyö, yrittäjä

4. Erityisiä harrastuksia ei ole, mutta kiinnostuksen kohteita moniakin, lähinnä kulttuuriin ja luontoon liittyviä.

5. Elän jo unelmaani, mutta olisihan se lottovoitto huisin kiva. Laajemmalla tasolla parempi maailma: rauhaa ihmisille, ekologisten ongelmien ratkaisu ja sen sellaista. Saahan sitä toivoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi