Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olemme lastensuojelun asiakkaita, saa kysyä

Vierailija
05.10.2014 |

Jos on kysyttävää.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 14:44"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 14:32"]Mun on todella vaikea käsittää, miksi joku tulee tänne KIUSAAMAAN ihmistä, joka tarjoaa mahdollisuuden kysellä, millaista on olla lastensuojelun asiakas. Kyllä se monia kiinnostaa. Ja KIUSAAMAAN mielenterveysongelmaista. Mitä ES-jonneja nuo on? Turpaan saisi vetää niitä - esim. joku hullu, joka ei enää jaksa. Kiitos ap tästä ketjusta. [/quote] niin, että 1 ihminen, kun kertoo HEIDÄN lasu asiakkuudestaan niin joku hyötyy siitä tiedosta miten?

[/quote]

Oikeasti, oletko todella noin simppeli?? Lasuun liittyy monilla ennakkoluuloja. Nyt joku kertoisi mitä se esimerkiksi voi ihan todellisuudessa olla ja helpottaa ihmisten pelkoja ja ahdistusta lasua kohtaan. Ja sinä ihan todella kysyt miten tämä voi auttaa?? Pyhä yksinkertaisuus. Kyllästyttiinkö ylilaudallakin sinun tyhmyyteesi ja ajettiin tänne?

Vierailija
2/52 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 14:44"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 14:32"]Mun on todella vaikea käsittää, miksi joku tulee tänne KIUSAAMAAN ihmistä, joka tarjoaa mahdollisuuden kysellä, millaista on olla lastensuojelun asiakas. Kyllä se monia kiinnostaa.

Ja KIUSAAMAAN mielenterveysongelmaista. Mitä ES-jonneja nuo on? Turpaan saisi vetää niitä - esim. joku hullu, joka ei enää jaksa.

Kiitos ap tästä ketjusta.
[/quote] niin, että 1 ihminen, kun kertoo HEIDÄN lasu asiakkuudestaan niin joku hyötyy siitä tiedosta miten?
[/quote] älä nyt alapeukuta siellä! Minä tiedän mistä puhun. Olen ollut kolmesti lasun asiakkaana. Ensin itse nuorena ja kahdesti aikuisena. Ja joka kerta on tukitoimet ja tilanteet olleet erilaisia eikä edes samat tukitoimet kuten esim perhetyö vastaa toisiaan. Miksi perhetyöntekijä istui keittiössä juttelemassa, kun laitoin ruokaa. Kertoi mitä ei tee. Kysyin sitten mitä te sitten teette. Siihen hän totesi, että touhuavat lasten kanssa. No lapseni ei ollut siinä keittiössä. Sanoin sitten, että no meneppä sitten touhuaan, että saan ruuan valmiiksi ja täti valitti heti sossuille, että en ole yhteistyökykyinen ja näsäviisastelen. Olin tuolloin alta 20 niin sen muisti kyllä mainita. Teiniäiti! :D
Toinen täti taas siivosi, laittoi ruokaa ja vei lapsia ulos. Antoi minun nukkua tai nähdä ystäviäni. Joten jos perhetyö tulee avuksi ei voi yhtään tietää mitä saa. Ensimmäisen lapseni kanssa minut sijoitettiin laitokseen, koska perhetyö ei ole riittävä tuki. No ei sitä edes kokeiltu vaan suoraan laitokseen. Joten anna anteeksi, kun sanon ettei nyt kyllä tämän aloituksen ihminen voi kertoa mitä on lastensuojeluasiakkuus, kun se on niin tapauskohtaista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 14:50"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 14:44"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 14:32"]Mun on todella vaikea käsittää, miksi joku tulee tänne KIUSAAMAAN ihmistä, joka tarjoaa mahdollisuuden kysellä, millaista on olla lastensuojelun asiakas. Kyllä se monia kiinnostaa. Ja KIUSAAMAAN mielenterveysongelmaista. Mitä ES-jonneja nuo on? Turpaan saisi vetää niitä - esim. joku hullu, joka ei enää jaksa. Kiitos ap tästä ketjusta. [/quote] niin, että 1 ihminen, kun kertoo HEIDÄN lasu asiakkuudestaan niin joku hyötyy siitä tiedosta miten?

[/quote]

Oikeasti, oletko todella noin simppeli?? Lasuun liittyy monilla ennakkoluuloja. Nyt joku kertoisi mitä se esimerkiksi voi ihan todellisuudessa olla ja helpottaa ihmisten pelkoja ja ahdistusta lasua kohtaan. Ja sinä ihan todella kysyt miten tämä voi auttaa?? Pyhä yksinkertaisuus. Kyllästyttiinkö ylilaudallakin sinun tyhmyyteesi ja ajettiin tänne?
[/quote] lue ylempi ^

Vierailija
4/52 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin että tämä poistaisi joitain ennakkoluuloja tai ainakin osittain. Olen perhetyöstä ymmärtänyt etteivät he ole lapsenvahteja tai siivoojia vaan ne palvelut tulee tarpeen mukaan sitten muualta, musta se on ihan ok. Jos tarvitsee apua pelkästään siivoukseen tai että saa lapsenvahdin, niin silloin parempi olis esim tukiperhe viikonlopuksi jne. Aloittaja siis olen. Nyt lähdetään mummolaan, laittakaa vaan lisää kysymyksiä niin vastailen illemmalla :-)

Vierailija
5/52 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:01"]Ajattelin että tämä poistaisi joitain ennakkoluuloja tai ainakin osittain. Olen perhetyöstä ymmärtänyt etteivät he ole lapsenvahteja tai siivoojia vaan ne palvelut tulee tarpeen mukaan sitten muualta, musta se on ihan ok. Jos tarvitsee apua pelkästään siivoukseen tai että saa lapsenvahdin, niin silloin parempi olis esim tukiperhe viikonlopuksi jne. Aloittaja siis olen. Nyt lähdetään mummolaan, laittakaa vaan lisää kysymyksiä niin vastailen illemmalla :-)
[/quote] se on ihan tapauskohtaista mitä perhetyö on!

Vierailija
6/52 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olette?

Vierailija
7/52 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on mielenterveysongelmia. Tuetaan koko perhettä, ei pelkästään minua.

Vierailija
8/52 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

LASU koska miehes ja sä LAPO?

Vierailija
9/52 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 13:05"]Minulla on mielenterveysongelmia. Tuetaan koko perhettä, ei pelkästään minua.
[/quote]Olet siis joku hullu.

Vierailija
10/52 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 13:06"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 13:05"]Minulla on mielenterveysongelmia. Tuetaan koko perhettä, ei pelkästään minua.
[/quote]Olet siis joku hullu.
[/quote]

Niin kai sitten :-)

Vierailija
11/52 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teit tämän aloituksen? Ai katos vastasitkin jo. Ajattelinkin ettei kukaan täysjärkinen tekis

Vierailija
12/52 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 13:07"]Miksi teit tämän aloituksen? Ai katos vastasitkin jo. Ajattelinkin ettei kukaan täysjärkinen tekis
[/quote]

Ajattelin vain, että joitakin ihmisiä voisi kiinnostaa ja mielelläni vastaan kysymyksiin jos sellaisia on esittää. Mut juu, en ole ihan täysjärkinen, oikesssa olet.

Vierailija
13/52 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun kommentoijat ovat närkästyneitä mielensäpahoittajia.

Vierailija
14/52 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tukea noin ihan konkreettisesti saatte? Miltä taholta, miten usein, jne? Oletko itse jossakin omassa hoidossa?

Vierailija
15/52 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös alkoholiongelma.
Ap

Vierailija
16/52 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teitä autetaan? Millaisia sossut ovat olleet?

Vierailija
17/52 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen mt-ongelma sulla on ja miten lastensuojelutyö käytännössä näkyy arjessanne?

Vierailija
18/52 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 13:16"]Millainen mt-ongelma sulla on ja miten lastensuojelutyö käytännössä näkyy arjessanne?
[/quote]Skitsofrenia.Käyvät välillä tarkistus käynneillä katsomassa että kaikki on ok.
ap

Vierailija
19/52 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 13:15"]Mitä tukea noin ihan konkreettisesti saatte? Miltä taholta, miten usein, jne? Oletko itse jossakin omassa hoidossa?
[/quote]

Tällä hetkellä sossun puolelta on vain säännölliset tapaamiset parin kuukauden välein, aikaisemmin oli myös perhetyötä kerta viikkoon mutta se katsottiin aiheeksi lopettaa joku aika sitten. Itse käyn psykoterapiassa.

Vierailija
20/52 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 13:15"]Minulla on myös alkoholiongelma.
Ap
[/quote]

Ei ollut aloittajan viesti.