Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kimpassa runkkaaminen

Vierailija
05.10.2014 |

Miten suhtautua?

Mieheni jäi vähän rysänpäältä kiinne, kun menin käymään saunassa, mieheni oli saunomassa hyvän kaverinsa kanssa. Mentyäni ilmoittamatta saunaan kummastuksekseni huomasin kun miehet lauteilla pippelit kovana yhdessä runkkaavat....wooot ,mitä mä just näin?

Äijät tietenkin sanoivat että pilailivat, mutta en uskonut. Myöhemmin illalla mieheltäni kysyin uudestaan että mitä se oli, sain vastaukseksi että heillä on tapana hyvien kavereiden keskuudessa tehdä tämmöstä. Kuulemma eivät toisiinsa koske vaan hoitelevat omat vehkeensä.

Olen vähän pihalla että miten asiaan suhtautuisin, toisaalta en kyllä koe että se olisi pettämistäkään?

Muita samaan törmänneitä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku 10 vuotta sitten, noin 16-18 vuotiaana. Futisjoukkueesta muutaman kaverin kanssa pukkarissa runkattiin yhdessä samalla kun katteltiin toistemme alastomia lihaksikkaita ja tiukkoja vartaloita. Joskus hyväiltiin ja kosketeltiin toisiamme, ja joskus otettiin toisiltamme suihin ja nieltiin mällit koska pitäähän nyt kaikkee kokeilla. Yhden niistä kanssa mentiin vähän pidemmälle ja nussittiin muutamina kertoina toisiamme perseeseen mopoautossa yhdellä hiljasella luontopolun parkkialueella. Siltä sai kyllä semmosta kyytiä että huhhuh, edelleen muistaa miltä se tuntu.

Ja sinäkin varmaan uskottelet olevasi hetero?

Vierailija
22/24 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena ennen tyttö- tai poikaystäviä tuo on ihan tavallista seksuaalisuuden heräämistä ja kokeilua. Jos toisten jöpöt ja kimpparunkkaus kiinnostaa vielä senkin jälkeen, niin ei henkilö ainakaan hetero ole.

Jos ap:n tilanteen tapaan mies runkkailee kavereiden kanssa ihan toistuvasti, niin onhan se nyt seksiä. Kiihottumista, käsipeliä ja laukeemista toisen ihmisen seurassa ja toisen läsnäolon kiihottamana. Seksuaalista mielihyvää ja tyydytystä siinä haetaan toisen ihmisen kanssa.

Jokainen toki itse päättää millaisen seksin kumppanilleen muiden kanssa hyväksyy. Itse en haluaisi, että oma kumppani puuhailee vastaava tietämättäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi!

Olen mies joka harrastaa moista, toi on aika yleistä joukkuelajien keskuudessa. Sellaista hyvien kavereiden yhdessäoloa. Mielestäni harmitonta....

T:jalkapallomies

Se on aika suhteellista, että mikä on harmitonta ja kenen mielestä. Miksi porukka runkkais keskenään, jos se ei ole kiihottavaa? Ja onko kiihottava seksuaalinen toiminta ok ilman, että seurustelukumppanit tietää? Ihan vaan kavereiden kanssa harmittomasti sekstaillaan. Ja juu, ei kiinosta yhtään muiden seisokit ja laukeemiset, niinpä niin.

Vierailija
24/24 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse runkkaan mielellään niin että joku sen näkee, oli katsoja sitten nainen tai mies niin ei väliä. Tarkoitus on tyydyttää itseäni jonkun sellaisen henkilön katseiden edessä minkä kanssa en tule enkä halua tulla lähemmäksi kuin että se näkee mitä minä teen. 

Jos tämä katsoja sitten kiihottuu niin paljon että haluaa itsekin tyydyttää itsensä niin minulle se tarkoittaa vaan sitä, että minun itsetyydytys ja tarve näyttää sitä on onnistunut ja todennäköisesti laukean ennen kuin katsoja kerkee omalle huipulle.