pettäminen ja valehtelu veivät seksihalut
Usein miehet kirjoittavat että vaimo ei antanut ja oli pakko mennä vieraisiin. Meillä kävi niin, että seksi oli mahtavaa, oltiin nuoria ja kiihkeitä, syntyi lapsia(3kpl) ja onni kukoisti.
Siten sain tietää että mies on kusettanut monia vuosia minua selkäni takana, vehdaten muiden naisten kanssa. Päätin antaa tämän anteeksi. Yritimme lasten vuoksi. Meni pari vuotta hyvin, seksiä oli, mutta rakkautta ei. Nyt sain tietää että mies on TAAAS pettänyt...En tiedä kuinka jaksaa enää. Seksi on todella viimeinen asia mikä on mielessä. Monesti miehet "unohtavat" syrjähypyt ja syyllistävät vaimoja vaan haluttomuudesta.
Kommentit (16)
Monesti miehet "unohtavat" syrjähypyt ja syyllistävät vaimoja vaan haluttomuudesta.
Ei kaikki kuitenkaan johdu pettämisestä ja kaikki syyllistä. Ja asiasta kannattaa keskustella, kun tilanne on aidosti tuskallinen ja voidaan hoitaa kuntoon.
Tuossa sinun tapauksessasi tosin harkitsisin eroa enkä potisi haluttomutta ja kituisi epätäydellisessä (seksi)suhteessa. On asioita, jotka voidaan hoitaa, ja sitten niitä, johon ei taida mitkään lääkkeet enää tepsiä.
Pettämisen voi antaa anteeksi, muttei parisuhdetta pysty korjaamaan entiselleen enää millään tavalla. Usko parisuhteen toimivuuteen, luottamus kumppaniin on asioita, jotka eivät enää koskaan palaa entiselleen. Nämä asiat heijastuvat myös usein seuraviin suhteisiin.
Monet naiset varmaan jäävät roikkumaan tällaiseen onnettomaan suhteeseen vuosikausiksi.
itse olen juuri tällainen onneton nainen onnettomassa suhteessa. Vaikeaa on irrotautua. Syitä: lapset, hyvä toimeentulo, kiva asunto, kesämökki saaressa, kaksi autoa, vapaus tehdä mitä haluaa, ei velvoitetta hoitaa yksin kaikkia asioita. On rahaa matkustaa yksin ja erikseen. Siinäpä syitä. Mutta rakkautta ei ole. En tiedä olisiko sitä(rakkautta) kolmen lapsen yh- äitinäkään jossain kunnan vuokraluukussa???
Mutta älä jää kiinni, niinkuin minun vaimoni.
-2
itse olen juuri tällainen onneton nainen onnettomassa suhteessa. Vaikeaa on irrotautua. Syitä: lapset, hyvä toimeentulo, kiva asunto, kesämökki saaressa, kaksi autoa, vapaus tehdä mitä haluaa, ei velvoitetta hoitaa yksin kaikkia asioita. On rahaa matkustaa yksin ja erikseen. Siinäpä syitä. Mutta rakkautta ei ole. En tiedä olisiko sitä(rakkautta) kolmen lapsen yh- äitinäkään jossain kunnan vuokraluukussa???
..pettämistä. Mulla vaimo on koko ajan kotona ja voi hyvin. Kaikkea on yllinkyllin, sen kuin lonkkaa vetelee. Mitä häneltä on pois, jos reissulla hieman vierasta kiksautan ?? Minä ainakin olen sellainen, että pimppaa pitää saada, ainakin jos sitä on tarjolla. Ne munkit sun muut on sitten asia erikseen. Mulla tekee mieli jatkuvasti. Kotona naidaan aamuin illoin, joskus päivälläkin. Olen aikoinaan suoraan vaimolle sanonut, että jos kohdalle sattuu joku helskutin hyvä, niin otan tilaisuudesta vaarin. Vaimo vastasi, että sen kuin vaan....meillä tällä tavalla..
kun et ole tajunut, että teidän suhteessanne ei petetä - teillä on avoin suhde, kun kerran vaimo on antanut luvan kiksautella....
[
i]..pettämistä. Mulla vaimo on koko ajan kotona ja voi hyvin. Kaikkea on yllinkyllin, sen kuin lonkkaa vetelee. Mitä häneltä on pois, jos reissulla hieman vierasta kiksautan ?? Minä ainakin olen sellainen, että pimppaa pitää saada, ainakin jos sitä on tarjolla. Ne munkit sun muut on sitten asia erikseen. Mulla tekee mieli jatkuvasti. Kotona naidaan aamuin illoin, joskus päivälläkin. Olen aikoinaan suoraan vaimolle sanonut, että jos kohdalle sattuu joku helskutin hyvä, niin otan tilaisuudesta vaarin. Vaimo vastasi, että sen kuin vaan....meillä tällä tavalla..
[/quote]
Mitä jos olisi vastannut toisin? No, sitten pettäisit. Että sitä ihmeen pettämistä.
Olen aikoinaan suoraan vaimolle sanonut, että jos kohdalle sattuu joku helskutin hyvä, niin otan tilaisuudesta vaarin. Vaimo vastasi, että sen kuin vaan....meillä tällä tavalla..
mikäs siinä sitten jos se on moleeminpuolista. Meillä näin ei ole sovittu.
ap
Terveisin eräs joka on tehnyt juuri niin että ottanut eron.
Kaikki meni. Oli suuri kaunis talo, kaksi firmaa, kesämökki, kaksi autoa, matkustelua ulkomailla. Mutta rakkautta ei ollut.
Nyt asun vuokrakämpässä, en tosin kunnan, mutta vaatimattomasti. Rahat on ajoittain tiukilla ja lapsi on kamala ikävä kun ovat exällä.
Mutta olen onnellisempi kuin koskaan. Kuin koskaan. Elän täyttä elämää.
Älä kidu. Jos se kerran siltä tuntuu.
Terveisin eräs joka on tehnyt juuri niin että ottanut eron.
Kaikki meni. Oli suuri kaunis talo, kaksi firmaa, kesämökki, kaksi autoa, matkustelua ulkomailla. Mutta rakkautta ei ollut.
Nyt asun vuokrakämpässä, en tosin kunnan, mutta vaatimattomasti. Rahat on ajoittain tiukilla ja lapsi on kamala ikävä kun ovat exällä.
Mutta olen onnellisempi kuin koskaan. Kuin koskaan. Elän täyttä elämää.
Älä kidu. Jos se kerran siltä tuntuu.
Onko lapset jatkuvasti äidillään? Voi se vapauden tunnue aika paljon johtua siitä, kun sulla ei ole enää lapset jaloissa pyörimässä.
Terveisin eräs joka on tehnyt juuri niin että ottanut eron. Kaikki meni. Oli suuri kaunis talo, kaksi firmaa, kesämökki, kaksi autoa, matkustelua ulkomailla. Mutta rakkautta ei ollut. Nyt asun vuokrakämpässä, en tosin kunnan, mutta vaatimattomasti. Rahat on ajoittain tiukilla ja lapsi on kamala ikävä kun ovat exällä. Mutta olen onnellisempi kuin koskaan. Kuin koskaan. Elän täyttä elämää. Älä kidu. Jos se kerran siltä tuntuu.
Onko lapset jatkuvasti äidillään? Voi se vapauden tunnue aika paljon johtua siitä, kun sulla ei ole enää lapset jaloissa pyörimässä.
Eikä kyse ole vapaudentunteesta. Lapset ovat minulle kuitenkin suurimman ajan, joskin yhteishuoltajuudessa.
Se on toki helpottaa asiaa että lasten suhteen olemme exän kanssa toimineet hyvin. Ovat onnellisia molempien luona ja emme rajoita heidän vierailujaan toisen luona silloinkaan kun ovat toisella.
Mutta minä olen onnellinen. Minun on hyvä olla. Eron jälkeen oli tiukkaa, välillä tosi pahoja ja muutoinkin itkuista aikaa.
Nyt elän. Saan olla ihan oma itseni, ilman sitä ahdistavaa tunnetta että en saa rakkautta. Vaikka en saa sitä nytkään (minulla ei ole miestä) niin se on erilaista. Oli suunnattoman ahdistavaa elää vuosikaudet ilman rakkautta, sen antamisen ja saamisen iloa.
Eiköhän minullekin aikanani löydy joku joka minua rakastaa. Uskon niin.
elin täydellisessä avioliitossa, olimme kaunis pari ja kaikki hyvin mutta rakkaus puuttui. Menetin erossa kaiken, minulla jäi käteen vain omat ja lapseni vaatteet ja lelut sekä tärkeimmät tavarat esim perintökorut mummoltamme, koska käytännössä kävelin ulos talosta ja jätin kaiken taakseni. Ensimmäinen vuosi meni kituessa, olin todella rikki ja rakkaudeton liitto oli särkenyt sieluni niin etten uskaltanut edes katsoa ympärilleni kunnolla, itsetunto oli maassa ja olin aivan totaallisen hajalla. Taloudellisesti elin kädestä suuhun, vingutin visaa ja sitten maksoin, vingutin taas.. pikku hiljaa elämä voittaa ja ymmärrän vasta nyt miten paljon rakkaudeton kylmä suhde rikkoo ihmistä, se tuska tulee vasta jälkikäten.
koskaan ei ole liian myöhäistä sanoa itselleen ansaitsevansa hyvän ja onnellisen elämän!
Voimia teille päätökseen! Lapset eivät ole este, olen saanut lapsiltani paljon palautetta, että ei haittaa vaikkei meillä ole omia huoneita mutta on kivan näköistä kun äiti ei enää itke eikä sen pää ole kipeä vaan nauraa ja hauskuuttaa. Se saa itkemään yhä, luulin ettei lapset huomaa!
Tämä on hyvä vuosi ottaa niskasta kiinni ja antaa itselleen sen mitä vaatii turhaan muilta, jokainen on oman onnensa seppä!
Olen lukenut, että jos nainen pettää, se on vakavampaa ja johtaa useammin eroon.
On että naisen pettäminen rikkoo suhteen herkemmin kuin miehen koska tyttöjä ei kasvata kunnioittamaan itseään ja seksuaalisuuttaan kuten poikia. Ainakin minun kotonani oli "pojat pissaa minne vain"-asenne. Pojalle sama tuhmuus oli hyväksyttävämpi eikä hän saanut siitä niin kovaa rangaistusta kuin tytär saisi "koska pojathan ovat poikia". LUULEN että keskivertoon nainen on kasvanut hyväksymään miehiltä enemmän (ylikävelyä) ja vain sietämään, kuin miehet naisilta.
(Samaa sarjaa siis kuin että tajusin vasta aikuisena ihmetellä, miksi minusta sanottiin aina tulevan hyvän sairaanhoitajan ja veljestä lääkärin vaikka minulla oli paljon paremmat arvosanat koulussa. Eikä minulle tullut mieleenkään että voisin päätyä lääkäriksikin). Sitä vain niin tarkkaan oppi oman aseman ja omat oikeudet kun ne olivat alusta saakka ainoa totuus.
Siis nainen antaa herkemmin anteeksi koska hänen kuuluu tehdä niin, hyväksyä miehen teot ja kärsivällisesti auttaa tätä parantamaan tapansa. "Miehinen tunto" taas on oikeutus heittää pettänyt vaimo mäkeen ilman anteeksipyynnön mahdollisuutta.
(Enkä todellakaan ole feministi, tämä nyt vain on ajatus mikä on tullut mieleen)
elin täydellisessä avioliitossa, olimme kaunis pari ja kaikki hyvin mutta rakkaus puuttui.
tarkoitit varmaan KULISSIavioliitossa?? Kun eikös avioliittoon kuulu rakkaus? Vai mitä siinä luvataan?
Itsekkin eronneena olen miettinyt juuri tuota...Ja en osaa asiaa muuten selittää kun että en uskonut rakkauteen,unelmoin perheestä ja turvallisesta tasaisesta elämästä.Rakkautta,tunnetta että olen osa sitä toista ihmistä ja hän minua ja olemme yhdessaä kaikki mitä elämältä tarvitsemme-Sitä ei ollut ikinä,ja kun elämän,rakkauden kaipuu kasvoi ylivoimaiseksi tuli ero.
vei seksihalut. Tai ei varsinaisesti haluja, mutta oma vaimo ei enää useinkaan kiinnosta, muut naiset kyllä kiinnostaisi. Olen lukenut, että jos nainen pettää, se on vakavampaa ja johtaa useammin eroon. Miehelle pettäminen on kuulemma enemmän fyysinen tarve. Omalta kohdaltani voisin todeta, että pettäminen saattaisi kohottaa itsetuntoani, jonka vaimo on vienyt panemalla vierasta. Seksuaalinen itsetunto on melko huono, koska vaimo on ainut ketä olen pannut. Uusi kokemus toisaalta saattaisi sekoittaa pääni ja se olisi menoa sitten ja nykyisen suhteen loppu. Sitä en halua, koska meillä on "ihan toimiva" suhde ja pieni lapsikin.