Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko odotan lakanan vaihtoa?

Vierailija
05.10.2014 |

Laskin juuri, että nää lakanat on ollut nyt neljä viikkoa vaihtamatta. Mun mielestä nää haisee jo melko ällöttävälle, mutta miehen mielestä vissiin ok, kun mitään aloitetta ei lakanoiden vaihtamiseksi ole ilmennyt. Mä aion odottaa niin kauan, että mieskin tajuaa. Ehkä jo jouluksi puhtaat???

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos vaikka vaihdat nyt ne lakanat, ennen kuin ihottumaa yms tulee? Pyydät miestä auttamaan.

Vierailija
2/5 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voisi puhua asiasta? Että kuka vaihtaa lakanat ja mitä mies on niiden puhtaudesta mieltä? Entä jos miesKIN ajattelee että ompahan paskaset lakanat ja kumma akka kun ei niitä jo vaihda..

Tälläinen pieni asia mikä ap.lla on ongelmana kertoo missä tilassa suhde on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh, kertoo enemmän teidän suhteenne tilasta kuin hygienianne tasosta. Ei meilläkään mies niitä varmaan tajuaisi vaihtaa, mutta minä vaihdan ne kahden viikon välein, ja jos mies sattuu olemaan silloin läsnä niin varmasti tulee auttamaan. Monet miehet nyt on tietyissä asioissa tollasia tajuamattomia, mutta miksi itse tehdä asiasta hirveä ongelma? En tajua. 

Vierailija
4/5 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan av:lla on se ohje yksin siivoaville naisille, että jätäpä siivoamatta niin kyllä ukko tajuaa.

Ei muuten tajua järjellisessä ajassa. Ensin yritin puhua, sitten annoin siivoamisen olla. Meni noin puoli vuotta, niin mies alkoi vähän laitella keittiössä. Nyt on mennyt pari vuotta, ja kaaoksessa ja sotkussa eletään. Itse olen oppinut sulkemaan silmät. Mies on alkanut valittaa sotkusta, tajusi siis lopulta.

Ai miksi otin tuollaisen miehen, oma vika? Ei meillä dinkkuina ollut paljoa siivottavaa saati muita kiireitä, ei sitä silloin voinut tietää.

Ai miksi ei osteta siivouspalveluja? Ryönää on kertynyt niin, että täällä on ihan turha siivota ennen kuin kama on karsittu. Sitä vielä odotellaan, että mies innostuisi. Nämä eivät yksinkertaisesti ole vain minun hommiani, ja totaalikaaoksen sietäminen on ainoa tapa saada se jakeluun miehelle.[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 11:57"]

No huh, kertoo enemmän teidän suhteenne tilasta kuin hygienianne tasosta. Ei meilläkään mies niitä varmaan tajuaisi vaihtaa, mutta minä vaihdan ne kahden viikon välein, ja jos mies sattuu olemaan silloin läsnä niin varmasti tulee auttamaan. Monet miehet nyt on tietyissä asioissa tollasia tajuamattomia, mutta miksi itse tehdä asiasta hirveä ongelma? En tajua. 

[/quote]

Vierailija
5/5 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Asiasta on varmasti puhuttu, älä ole tyhmä.[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 11:53"]

Miksi ei voisi puhua asiasta? Että kuka vaihtaa lakanat ja mitä mies on niiden puhtaudesta mieltä? Entä jos miesKIN ajattelee että ompahan paskaset lakanat ja kumma akka kun ei niitä jo vaihda..

Tälläinen pieni asia mikä ap.lla on ongelmana kertoo missä tilassa suhde on.

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi