Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä vika, kun rinnat valuu rintsikoista keskikohtaan ja ulos?

Vierailija
05.10.2014 |

Auttakaa, mä tuun hulluksi näiden raskaudenjälkeisten rintojen kanssa. Ennen ei ollut ongelmia, en edes käyttänyt rintsikoita kuin julkisilla paikoilla. Nyt mulla on kaks pullataikinan paloja muistuttavaa lötköä, joita mä en meinaa saada mihinlään rintsikoihin enää. Ne valuu kupin pohjalle ja yläosa jää tyhjäksi, ne valuu keskelle ja tunkee ulos kupin sisäosasta.... apua, minkämalliset rintsikat tälläsille lötköille olis parhaat?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ma tykkään käyttää sporttiliivejä eli vähän kuin toppimallisia ihan perusarjessakin. Pysyy hyvin paikoillaan eivätkä hölly tai tursuile.

Ne onkin tosi kivat juhlatopin kanssa.

Vierailija
22/28 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta lapaset ja sido ne narulla seljän taakse kiinni.

SinkkuM

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä. Urheiluliivejä olenkin jo aikonut hankkia, mutta silti olisi kiva, jos olisi ihan kunnonkin rintsikat kaapissa. Olen koittanut jo peittävämpää kuppia, mutta niissä on tähän mennessä jäänyt kuppi vähän tyhjäksi eli ovat liian isoja. Rintani eivät ole kovin suuret. Noin C-kuppi, jos oikein tyhjät maidosta niin ehkä jopa vain B. Eli mun rinnat eivät ole mitkään navassa roikkuvat lollottimet. Eivätkä ihan lötkötkään, koska imetän. Ehkä sitten imetyksen lopetuksen jälkeen ovat pienet rukkaset. :(

Vierailija
24/28 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en kuule tiedä, mutta suosittelen käymään ihan oikeassa rintaliiviliikkeessä. Siellä on ihmisiä, jotka tietävät.

Oletko muuten harkinnut siruttaa ne, että palautuvat sinulle, jos karkaavat hyvinkin kauas ;DDDDD

Eivät ole vielä karaneet niin kauas, että tarvitsisi siruttaa. Ja jos karkaisivat tosi kauas, niin saattaisi olla, että en menisi perään.

Vierailija
25/28 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva tai ei tapahtunut.

Vierailija
26/28 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuva tai ei tapahtunut.

No sehän tästä vielä puuttuisi. Kyllä tuo vain tapahtui mulle, vaikkette uskoisi. En laita kuvaa. Johan täällä yökkitään pelkästä ajatuksesta, että imettäjän rinta vilahtaisi jossain.

Vierailija
27/28 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensiksi laihdutat kunnolla normaalipainoonn ja kiinteytät itseäsi jumpalla.

Tuo unohtuu kaikilla jotka valittelee rintsikoiden huonoa sopivuutta.

Vierailija
28/28 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ensiksi laihdutat kunnolla normaalipainoonn ja kiinteytät itseäsi jumpalla.

Tuo unohtuu kaikilla jotka valittelee rintsikoiden huonoa sopivuutta.

Voisikohan laihdutus auttaa siihen miten tissit sopii liiviin? Ehkä, toivottavasti. Olen tosin nyt samassa painossa kuin ennen raskauksia. Olen ollut koko aikuisikäni normaalipainon ylärajoilla. BMI siis 23-24. Mutta kiinteytyminen ei olisi mulle pahitteeksi, koska kyllähän nuo raskaudet ns pehmensivät vartaloani.