Elokuva, joka ärsyttää sinua ihan v...ti jostain (ihan hölmöstäkin) syystä/ tai minkä elokuvan "neroutta" et voi tajuta.
Mikä elokuva nostaa v-käyräsi heti tappiin? Miksi? Mikä elokuva on mielestäsi saanut tarpeetonta ylistystä? Kuka näyttelijä ärsytti eniten?
Tähän ketjuun saa sanoa typeriäkin syitä ja ilman, että joku tulee oikaisemaan käsitystäsi.
Aloitan: Cyclomania. Nimi ärsyttää, aihe samoin. Ja jostain syystä näyttelijöiden naamat ovat niin...ja juoni on lapsellisen arvattava.
Kommentit (155)
Vierailija kirjoitti:
Citizen Kane. Leffa jäi kesken. Todella tylsä. En ymmärrä sen hehkutusta.
Tämä! Minulla on jopa elokuvakirjoja, joissa kerrotaan tämän filmin "juttu".
Minulle ei mene perille mitenkään. Se Rosebud-juttukaan.
Ja jos sen tajuaisin, niin mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Paranormal Activity. Halusin katsoa tämän mieheni kanssa, koska pidän kauhuleffoista, mutten halua katsoa niitä yksin. Oli juuri oikea päivä, Halloween, ja pistettiin pyörimään. Meinasin oikeasti nukahtaa kesken leffan. Odotin ja odotin, että jotain tapahtuisi. Haukottelin. Maailman tylsin. Antikliimaksi. Jatko-osia en ole todellakaan katsonut.
Sama, nukahdin katsoessa
Interstellar. Ainakin kaksi tuntia liian pitkä ja ainoastaan teennäisen koskettava.
Katsoin kerran pätkän elokuvaa, jossa Jennifer Aniston on siivooja ja jolla on rikkaita ystäviä. Sen 10 minuutin katsomisen aikana elokuvassa jätettiin kaksi kertaa jääkaapin ovi auki. Koko ajan odotin, milloin ne laittaa sen oven kiinni, sitten meni hermot. Noin ei tehdä.
Forrest gump katsojaa aliarvioiva, teennäinen ja laskelmoitu amerikkalainen kauheus (Hanks tosin näyttelee kyllä hyvin ja huom Forrest hahmona jees, mutta kaikki muu siinä leffassa......)
Pirates of the caribbean maailman laidalla, ne kaks ekaa ihan viihdyttäviä, mut mitä sit tapahtu, täysin turhaa erikoistehoste kuraa. Tämän jälkeen tulleita jatko-osia en oo ees vaivautunu kattomaan.
Kellopeliappelsiini. Olen yrittänyt monta kertaa katsoa kuinka nerokas elokuva se on. En vieläkään tiedä miksi.
Vierailija kirjoitti:
Interstellar. Ainakin kaksi tuntia liian pitkä ja ainoastaan teennäisen koskettava.
Ei ei. Mahtava leffa, joka usutti oppimaan ja tutkimaan suhteellisuusteoriaa ja muita asiaan liittyviä juttuja. Mahtavampi vielä sen jälkeen, kun alkoi ymmärtää vähän niitä omituisia kuvioita toisella katselukerralla. Hieno urkumusiikki. Ihan minun leffa, vaikka puoliakaan en täysin ymmärrä vieläkään. Koskettavuudesta viis, sivujuoni.
Katsonkin kohta uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Titanic. En vaan pysty. Se Celine Dionin ujellusbiisi kruunaa koko karmeuden.
Perustuu tosi tapahtumaan vuonna 1912 kun laiva oikeasti upposi. Vei mukanaan 1500 ihmistä ja myös suomalaisia matkustajissa. Muutama suomalainen käsittääkseni pelastettiin, 20 henkilöä Googlen mukaan.. elääkö nykypäivänä? Ainakin yksi suomalainen titanicilla uppoamis yöstä kertonut Ylellä
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2016/04/15/titanicilta-selviytynyt-anna-t…
celine dion tausta musiikkia. Hirveä kohtalo hukkua sekä jäätyä sekä vierestä nähdä kuolemaa..Jos selvisi
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettunne kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki missä Julia Roberts osallisena.
Sen isoon suuhun olisi kiva upottautua...
Olen pannut paremmankin näköisiä.
Mut et rikkaampia.
Kaikki alkuperäisten star-wars leffojen jälkeen tehdyt jatko-osat sekä kaikki transformesit. Jotenkin mielestäni ihminen joka nauttii tällaisten tehosteroskien katsomisesta täytyy olla jotenkin älyllisesti vajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustuu tosi tapahtumaan vuonna 1912 kun laiva oikeasti upposi. Vei mukanaan 1500 ihmistä ja myös suomalaisia matkustajissa. Muutama suomalainen käsittääkseni pelastettiin, 20 henkilöä Googlen mukaan.. elääkö nykypäivänä? Ainakin yksi suomalainen titanicilla uppoamis yöstä kertonut Ylellä
celine dion tausta musiikkia. Hirveä kohtalo hukkua sekä jäätyä sekä vierestä nähdä kuolemaa..Jos selvisi
Ai ihanko totta?! Kiitos kun kerroit, KUKAAN ei tiennytkään.
Vierailija kirjoitti:
Kellopeliappelsiini. Olen yrittänyt monta kertaa katsoa kuinka nerokas elokuva se on. En vieläkään tiedä miksi.
Ei se niin nerokas...eikun perkl ei saanutkaan sanoa
Vierailija kirjoitti:
Katsoin kerran pätkän elokuvaa, jossa Jennifer Aniston on siivooja ja jolla on rikkaita ystäviä. Sen 10 minuutin katsomisen aikana elokuvassa jätettiin kaksi kertaa jääkaapin ovi auki. Koko ajan odotin, milloin ne laittaa sen oven kiinni, sitten meni hermot. Noin ei tehdä.
Hah :D tykkään tuosta leffasta, mutta sulla on kyllä tosi hyvä perustelu, ymmärrän.
Ad astra. Leffa missä ei käytännössä ole edes juonta. Surkein scifi-leffa mitä olen ikinä nähty. Ihmetytti myös pari täysin irrallista kohtausta, jotka eivät liittyneet mihinkään eikä niihin palattu myöhemminkään jonkin selityksen kanssa myöhemmin. Täyttä roskaa.
Inception.. Ei se nyt niiiiin hyvä ollut imo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt pitääkin katsoa tuo elokuva uudestaan. En tiennyt koko asiasta ja Celin Dionkin vielä laulaa luikauttaa.
Jotta, miten ja milloin se laiva upposi? Viime viikolla?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki leffat missä Adam Sandler tai Ben Stiller.
Sama, mutta Punch-drunk love oli poikkeus.
Terrence Malickin tuotanto. Olen avarakatseinen ja ymmärrän taidehumppaa, mutta jummijammi nuo Malickit! Tuntuu, että aivot sulaa siinä kuiskailussa ja härökameroidessa. Väkisinfiilisteltyä tunnemättöä.
Mika Kaurismäen Rosso, ja se ainainen vanha jenkkiauto, mikä löytyy milloin mistäkin ladosta tms ja aina ajokuntoisena ja jopa radio toiminnassa. Ja Rossossa se päiväkerholaisten tekemä muka kaamea naama sillä muijalla siinä luolakohtauksessa.
Ei pojat, eii eii...
T. Jenkkiautoilla ajava