Kuinka vanha mies on 22-V naiselle liian vanha
Olen siis 22. Ja olen tapaillut, no aika vanhoja miehiä. Tai siis "tapaillut" ja mietin, uteliaisuutta, mikäköhän on yläikäraja mielestäsi?
Kommentit (50)
Helmikö se siellä kyselee -- joko Danny jätti?
Mitä muita rajoja ja suosituksia on olemassa? Kuinka pitkä mies on 160cm naiselle liian pitkä? Missä haarukassa 50 kg naisen puolison painon pitäisi olla? Horoskooppien yhteensopivuudesta löytyy kivasti taulukkoja netistä, mutta sopivista palkka- ja varallisuuseroista olisi hyvä saada pikaisesti laskentakaava.
Kyllä se vanhakin k y r p ä pysyy kovana lääkkeillä jolloin ap voi vatkata reikäänsä siinä ihan niin paljon kuin haluaa.
Sitten kun alkaa mädäntyä ja haista niin sitten vaihtoon.
27+ on liian vanha. Henkilökohtainen mielipide. N22
Toimivissa ja terveissä ison ikäeron suhteissa päädytään yhteen ikäerosta huolimatta, ei sen takia.
Ei mulla muuta.
25v. Kolme vuotta alkaa olemaan tuossa iässä jo melko merkittävä ero
22-v tuntuisi aika kehdonryöstöltä.
M31
Ap, sehän on sun itse päätettävissä mikä on liian vanha. Jos koet 60v sopivaksi niin mitä sä muilta kyselet. Tuskin olet ainoa joka viehättyy ryppyisemmistä kikkeleistä.
Riippuu miehestä ja naisesta. Itse suosin about oman ikäisiäni, koska ei minulla yleensä ole mitään yhteistä yli 5 vuotta vanhempien tai nuorempien ihmisten kanssa.
N31