Pelottava naapuri. Seinän takanani asuu pitkätukkainen hörhö mies. Soittelee ovikelloa joka päivä
Kutsuu kylään hänen puolelleen. Välillä on ihan sekava. Yhtenä päivänä kaksi kertaa kysymässä samaa asiaa. Kerran tuli illalla kellarissa vastaan ja puhui sillä kertaa ihan sekavia.
Siis aivan järjettömiä. Niissä ei ollut päätä eikä häntää.
Tuntuu viettävän aika paljon aikaa kotonaan. Siis hyvin hyvin harvoin poistuu roskiksia pidemmälle.
Mua ahdistaa toi tyyppi :(.
Kommentit (22)
Varmaan mt-ongelmia. Ovat yleensä täysin armittomia siinä missä muutkin ihmiset.
Miksi asut alempien sosiaaliluokkien alueella?
Älä avaa ovea ja ota ovikello pois toiminnasta. Älä muuallakaan rupea juttusille.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan mt-ongelmia. Ovat yleensä täysin armittomia siinä missä muutkin ihmiset.
Eivät kyllä aina ole. Kannattaa soittaa ambulanssi, jos sekavia juttelee, kerran olen itse soittanut naapurille.
Vierailija kirjoitti:
Älä sotke tähän Dannyä.
Älä avaa enää ovea! Ja poistu kotoa vaikka kuulokkeet tai luuri korvilla niin voit hänen kohdatessasi vain nyökätä jäämättä kuuntelemaan.
Voit tehdä sossuille huoli-ilmoituksen
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mt-ongelmaisia asuu myös ylempien sosiaaliluokkien alueilla. Ei ehkä yhtä paljon, mutta hyvin pysyvästi, omistusasuntoja kun ovat.
Naapurisi lienee Pentholmin Michael Maria. Kysy häneltä, että hanskaat sä?
Vierailija kirjoitti:
Joo onneksi "ylempien" sosiaaliluokkien alueella ei ole mt-ongelmia, eiku!
Otahan Pirjo ne lääkkeet niin ei tarvi skitsoilla netissä
Kuulostaa ihan mun ex-naapurilta.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, vaikka ap vaikuttaa kirjoittavan selkeästi. Tietysti jos on yksin asuva nainen ja av-palsta on ainoa kaveri, niin piankos sitä harhoja näkee.
Sulla on sentään pitkätukkainen mies. Mulla on naapurina dementoitunut mummo, joka rämpyttää ovikelloa joka aamu kuudelta oli viikonpäivä mikä hyvänsä
Jotenkin tuntuu, etten saa rauhaa edes kotona, kun tiedän että tuo tyyppi on seinän takana. Olisikin edes yksi kämppä välissä.
T.ap