Tampere, Turku, Tallinna vai Kööpenhamina?
Jospa sittenkin jotain pientä syyslomareissua 2-vuotiaan kanssa... Mennäkö junalla Turkuun tai Tampereelle? Ohjelmassa kaupungilla haahuilua, hoplop tai vastaava... mitä muuta?? Vai satsatako vähän enemmän ja hurauttaa laivalla Tallinnaan. Mitä siellä voisi tehdä loka-marraskuussa, jos ei halua kylpylään lillumaan?? Tai sitten 2-3 yöksi Kööpenhaminaan. Olisi ainakin eri maisemat kuin kotona ja mahdollisena kohteena ainakin akvaario.
Lähdössä äiti ja 2 v poika. Suositelkaa!
Kommentit (2)
Mä lähtisin tallinnaan tai köpikseen. Jos rahasta ei ole kiinni niin luultavasti köpikseen, luulen ainakin että siellä on enemmän lapsille tekemistä. Kööpenhaminassa hinnat ovat kyllä kalliinpia kuin suomessa jos ajattelit shoppailla. Tallinna olisi halvin ja samalla voi ostaa kaikkea säästöön edullisesti.
No tosi vaikea sanoa, kun en tiedä missä olette käyneet ja missä ette. Kaikki noista kelpaisi mulle. Jos on rahaa niin lähtisin Kööpenhaminaan, ihan vain siksi koska se on aavistuksen etelämpänä niin siellä voisi loka-marraskuussa olla vähän kivempi ilma kuin noissa muissa kaupungeissa.