Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rasvoittuva iho ja päänahka

Rasvaa on, ryppyjä ei
31.08.2021 |

Te joilla verenperintönä ah niin ihanat seuralaiset, eli erittäin rasvoittuva iho ja päänahka! Parhaat vinkit jakoon!

Oletko löytänyt luottotuotteita? Missä iässä huomasit, että rasvoittuminen helpottaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut mitään eroa vaikka olen kokeillut eri shampoita, aina rasvoittuu parissa päivässä

Vierailija
2/7 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on rasvoittuva iho ja kuiva päänahka. Onneksi kiiltävä naama on nykyisin muodissa, ei tarvita highlighteria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset pestään joka päivä, naama 2x pv.

Hiukset kyllä kestää sen, on kestäny kohta 50 vuotta. Näin se vaan on. liian pitkä malli näyttää rasvaiselta, joten myös parturiin satsattava.

Käytän tuuheuttavia tuotteita, pesevät puhtaammaksi, hoitoainetta ei sovi unohtaa.

Vierailija
4/7 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole huomannut mitään eroa vaikka olen kokeillut eri shampoita, aina rasvoittuu parissa päivässä

Siksi ne hiukset pestään joka päivä. Rasvainen tukka on kamalan näköinen ja haisee.

Vierailija
5/7 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuodet tuli ja meni, mutta päänahka rasvoittuu kuten ennenkin. Myös naama kiiltää entiseen malliin.

Vierailija
6/7 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menivät poistamaan mun luottoshampoon markkinoilta. Saman valmistajan rinnakkaistuote ei ole yhtä hyvä. Alkaa aiheuttaa hilsettä päivittäisessä käytössä.

Vierailija
7/7 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on taliköhnä, kenties monella muullakin rasvasta kärsivällä?

Pesu, pesu ja pesu. Pesen hiukset kerran päivässä shampoolla ja naaman kahdesti päivässä pesunesteelle tai jollain saippualla. Nenänpielet tulehtuu herkästi, jos talia ei pese kunnolla pois. Humektan voide auttaa kasvojen iholla. Laktacyd on hyvä pesuneste kasvoille ja hiuksillekin, mutta ei toimi kyllä pitkien hiusten kanssa.