Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

18-vuotias tyttäreni kertoi olevansa lesbo.

Vierailija
04.10.2014 |

En pysty ottamaan asiaa tosissani. 18-vuotias on ihan hukassa itsensä kanssa ja liian nuori tietämään seksuaalista suuntautumistaan. Tyttö muuttuu vielä takaisin heteroksi, se varma. 

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se oo ap joka tässä on pervo, jos kerran niin hirveästi kiinnostaa millaista seksiä tyttärensä haluaa ja kenen kanssa.

Vierailija
2/26 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juuri tänään mietin, että uskallanko koskaan kertoa. Taidan elää kaapissa... -19 v-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloitin suhteen avokkini kanssa juurikin tuossa 18-vuotiaana. Nyt suhdetta takana 10v. Millonkohan tuo todellisuus iskee ja tajuan että tämä on ollut vain itseni etsimistä? Odotan innolla heteroksi muuttumista, ainakin olisi elämä helpompaa.

Vierailija
4/26 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 22:59"]Jos ei muutu niin pistä tyttö pihalle. Minä en ainakaan sietäisi pervoja lähipiirissäni.
[/quote]

Tyttö tuskin jäiskään kaipaamaan noin kamalaa "äitiä".

Vierailija
5/26 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy tytöltäsi lähtisikö hän kanssani treffeille.

t. sinkkulesbo

Vierailija
6/26 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttö kertoi jo 14 v.

Vierailija
7/26 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä?

Vierailija
8/26 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hamaan hautaan saakkako ajattelit odottaa... ? Mitä väliä sillä suuntautumisella on?

Vierailija
9/26 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 23:02"]Minä juuri tänään mietin, että uskallanko koskaan kertoa. Taidan elää kaapissa... -19 v-
[/quote]

Älä ihmeessä! Ole onnellinen elämässä valitsemallasi tiellä, olet sen ansainnut. Jos joku haukkuu tai moralisoi se on hänen pahin ongelmasi. Sinun on se, ettet uskalla elää vapaasti. Sinä sentään voit muuttaa sen asian, mutta haukkuja ei voi hankkia aivoja itselleen.

Vierailija
10/26 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 22:59"]

Jos ei muutu niin pistä tyttö pihalle. Minä en ainakaan sietäisi pervoja lähipiirissäni.

[/quote]

Olet sairas.

Vierailija
11/26 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytär ilmotti 9 vuotiaana tykkäävänsä enemmän tytöistä. En todellakaan ottanut asiaa silloin tosissaan, mutta nyt aikaa on kulunut kahdeksan vuotta ja edelleen on samaa mieltä joten kai se sitten on niin. Oma rakas tyttö se on on silti, tykkäsi sitten miehistä, tytöistä tai puuhevosista :D

Vierailija
12/26 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 23:11"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 23:02"]Minä juuri tänään mietin, että uskallanko koskaan kertoa. Taidan elää kaapissa... -19 v- [/quote] Älä ihmeessä! Ole onnellinen elämässä valitsemallasi tiellä, olet sen ansainnut. Jos joku haukkuu tai moralisoi se on hänen pahin ongelmasi. Sinun on se, ettet uskalla elää vapaasti. Sinä sentään voit muuttaa sen asian, mutta haukkuja ei voi hankkia aivoja itselleen.

[/quote]

Särkisin vanhempieni sydämet. Ovat kasvaneet siihen että lesbous on sairaus ja toivovat minun löytävän miehen, saavan lapsenlapsia. Ennemmin elän vaikka yksin kuin satutan äitiäni niin. Surettaa etten ole sitä, mitä hän haluaisi minun olevan :(

Vierailija
13/26 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskot tyttäresi muuttuvan takaisin heteroksi? Onko hän sitten joskus ollut hetero? Mistä sinä voit tietää hänen olleen hetero?

Vierailija
14/26 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. 

Vierailija
15/26 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 23:21"]

Eiks niitä ole sellaisia eheytysleirejä jossa siitä pääsee eroon?

[/quote]

Eheytysleirien järjestäjät kuuluis vankilaan.

Vierailija
16/26 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos ei muutu niin pistä tyttö pihalle. Minä en ainakaan sietäisi pervoja lähipiirissäni."

Tää kommentoijahan on huumori-immeisii, ei hää sairas oo! :D

Vierailija
17/26 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 23:17"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 23:02"]Minä juuri tänään mietin, että uskallanko koskaan kertoa. Taidan elää kaapissa... -19 v- [/quote] Älä ihmeessä! Ole onnellinen elämässä valitsemallasi tiellä, olet sen ansainnut. Jos joku haukkuu tai moralisoi se on hänen pahin ongelmasi. Sinun on se, ettet uskalla elää vapaasti. Sinä sentään voit muuttaa sen asian, mutta haukkuja ei voi hankkia aivoja itselleen.

[/quote]

Särkisin vanhempieni sydämet. Ovat kasvaneet siihen että lesbous on sairaus ja toivovat minun löytävän miehen, saavan lapsenlapsia. Ennemmin elän vaikka yksin kuin satutan äitiäni niin. Surettaa etten ole sitä, mitä hän haluaisi minun olevan :(

[/quote]

Eihän sua mikään estä lapsia saamasta, vaikka oletkin lesbo. Elämme vuotta 2014.

Vierailija
18/26 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä katoaa viestejä välistä?!

Vierailija
19/26 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 23:17"]

[/quote]

[/quote]

Eihän sua mikään estä lapsia saamasta, vaikka oletkin lesbo. Elämme vuotta 2014.
[/quote]

Näin juuri! Tämä ei nyt liity yhtään ko. aiheeseen, mutta miehelläni on sairaus joka vaikeuttaa elämäämme hyvin paljon. Varsinkin alkuaikoina menin ns. sairauteen mukaan, vaikka se kasvatti omaa taakkaani. Kerran sitten sain totaalisen hermoromahduksen. Pitkän terapiarupeaman jälkeen aloin ymmärtää etten voi miellyttää koko ajan toisia. Kipu ja pettymykset kuuluvat elämään, mutta enää en aja itseäni tarkoituksella loppuun. Mistä tiedät, että olisit pettymys? Joskus läheisetkin voivat yllättää meidät.

Voimia!

Vierailija
20/26 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 23:17"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 23:11"]

[/quote]

[/quote]

Jos sinulla on joskus lapsia etkö haluaisi heidän kasvavan omaksi itseksensä eikä siksi miksi sinä haluaisit? Tiedätkö monet vanhemmat haluaisivat varmaan lapsestasn jotain muuta mitä nämä ovat, mutta sitten kannattaisi jättää lapset hankkimatta, jos ei pysty ymmärtämään että jokainen on ainutlaatuinen oma persoonallisuutensa.