Parturin rinnat
Välillä painuvat mukavasti asiakasta vasten. Tekevätkö he sen tahallaan? Ei silti, en valita. Harvoja hetkiä kun saa naisen kosketuksesta nauttia.
Kommentit (70)
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 22:54"]
Tahallaan tekevät tai sitten rinnat ovat valtavat. Ei mua ole yksikään kampaaja koskaan lähennellyt tisseillään. Tosin siinä vaiheessa vaihtaisin kampaajaa ja nopeasti. Kuinka vanha ap olet?
[/quote]
n. 30. Olen kokenut tätä kaikilta tapaamiltani partureilta, nuorilta ja vanhoilta. Rintojen kokokin on vaihdellut.
En tosiaan valita, mutta onhan se hieman poikkeava kokemus.
Minä olen kokenut tätä hammashoitajilta.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 23:04"]
Minä olen kokenut tätä hammashoitajilta.
[/quote]
Tätä on sattunut myös. Elämän pieniä iloja.
Käyt ilmeisesti joillakin maineensa veroisilla lutka partureilla. Ei todellakaan ole normaalia. Itse ainakin teen hyvin selväksi ettei kannatakkaan aloittaa mitään pervoja puheita jos asiakas edes pienesti sille linjalle yrittää lähteä. Vastenmielistä. T. Selväjärkinen työhönsä keskittyvä kampaaja
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 23:04"]Minä olen kokenut tätä hammashoitajilta.
[/quote]
Samat sanat. Olen jo vuosia käynyt samalla hammashoitajalla ja hän on tukevoitunut vuosien varrella. Nykyään on jo kiusallista, kun rinnat painuvat aina minua vasten (olen nainen).
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 23:06"]
Käyt ilmeisesti joillakin maineensa veroisilla lutka partureilla. Ei todellakaan ole normaalia. Itse ainakin teen hyvin selväksi ettei kannatakkaan aloittaa mitään pervoja puheita jos asiakas edes pienesti sille linjalle yrittää lähteä. Vastenmielistä. T. Selväjärkinen työhönsä keskittyvä kampaaja
[/quote]
Mitä ihmettä tämä nyt tarkoittaa?
Parturini ovat normaaleja suomalaisia naisia joiden kanssa keskustelemme leppoisasti ajankohtaisista asioista. Mitään epämääräisiä puheita ei ole, eikä luultavasti tule. Rinnoilla asiakkaaseen nojailu on bonus, johon en asiakkaana ole millään tavalla vaikuttanut.
Jos olisin rikkaampi kävisin parturin pakeilla useammin kuin kahdesti vuodessa.
Hehheh, joo hieron aina tarkoituksella rintojani potilaita vasten, se kuuluu palveluun. Urpot. Hammaslääkärin ja -hoitajan pitää olla näkyvyyden turvaamiseksi todella lähellä potilasta. Jos on vähänkään kookkaammat rinnat, niin ne saattavat hieman osua potilaaseen. Tilanteessa ei todellakaan ole mitään eroottista.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 23:19"]
Hehheh, joo hieron aina tarkoituksella rintojani potilaita vasten, se kuuluu palveluun. Urpot. Hammaslääkärin ja -hoitajan pitää olla näkyvyyden turvaamiseksi todella lähellä potilasta. Jos on vähänkään kookkaammat rinnat, niin ne saattavat hieman osua potilaaseen. Tilanteessa ei todellakaan ole mitään eroottista.
[/quote]
En usko, että tätä kukaan on väittänytkään. Tilanne on silti asiakkaan näkökulmasta mielenkiintoinen ja meille naisten mukavasta seurasta harvemmin nauttimaan pääseville miehille jonkinlainen juhlahetki.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 23:21"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 23:19"]
[/quote]
En usko, että tätä kukaan on väittänytkään. Tilanne on silti asiakkaan näkökulmasta mielenkiintoinen ja meille naisten mukavasta seurasta harvemmin nauttimaan pääseville miehille jonkinlainen juhlahetki.
[/quote]
Nyt kyllä ällöttää mennä maanantaina töihin.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 23:26"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 23:21"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 23:19"] Hehheh, joo hieron aina tarkoituksella rintojani potilaita vasten, se kuuluu palveluun. Urpot. Hammaslääkärin ja -hoitajan pitää olla näkyvyyden turvaamiseksi todella lähellä potilasta. Jos on vähänkään kookkaammat rinnat, niin ne saattavat hieman osua potilaaseen. Tilanteessa ei todellakaan ole mitään eroottista. [/quote] En usko, että tätä kukaan on väittänytkään. Tilanne on silti asiakkaan näkökulmasta mielenkiintoinen ja meille naisten mukavasta seurasta harvemmin nauttimaan pääseville miehille jonkinlainen juhlahetki. [/quote] Nyt kyllä ällöttää mennä maanantaina töihin.
[/quote]
Miksi?
En minä ajattele minua utareillaan tökkivästä parturista yhtään sen pahempaa. Asiakaspalvelua se on sekin. vaikkakin tahatonta sellaista.
Mistä löytyisi sellainen parturi joka istuu kahareisin syliin ja siinä sitten istuu ja parturoi?
Tämän ketjun innoittamana tilaanpa ensi viikolla ajan parturille.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 08:43"]
Kyllä se parturikin varmasti joskus komean asiakkaan kosketusta kaipaa. Ei vain ehkä uskalla kysyä. Asian voi testata esim. kun parturi painaa seuraavan kerran rintojaan selkää vasten painaudut vastaavasti niitä vasten. Jos parturi ei tästä hämmenny niin uskon, että on yhtä halukas kuin sinä. Jos vielä asian testaa pariin kertaan niin tiedätte kyllä mitä tapahtuu.
Rinnat selkää vasten ?? Aika epäergonominen työasento sillä jos tissit osuu selkään. Sehän pitää käsiään melkosen ylhäällä sillon. Työasentona parempi jos tissit on josain asiakkaan pään kohilla.
[/quote]
Kuten oheisesta kuvalinkistä voidaan nähdä, eivät parturien rinnat todellisuudessa sijaitse lähelläkään asiakasta. Mikäli kosketusta tapahtuu, on se täysin tuottamuksellista.
Kuvan parturi ei tiettävästi liity tapaukseen.
http://www.fonecta.fi/yritykset/Pieks%C3%A4m%C3%A4ki/166342/Parturi-Kampaamo+Punaparta
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 19:49"]
Kuten oheisesta kuvalinkistä voidaan nähdä, eivät parturien rinnat todellisuudessa sijaitse lähelläkään asiakasta. Mikäli kosketusta tapahtuu, on se täysin tuottamuksellista.
Kuvan parturi ei tiettävästi liity tapaukseen.
http://www.fonecta.fi/yritykset/Pieks%C3%A4m%C3%A4ki/166342/Parturi-Kampaamo+Punaparta
[/quote]
hieno kuva, tuonne minä menisin jos kävisin parturissa.
olen joskus ajatellut kun käyn eräältä kampaajalta hakemassa muijalle lahjakorttia,että kun voisi istua siinä päänpesu henkissä ja tuo erittäin hyvän näköinen nainen pesisi hiukseni,hieroisi päätä ja sitten tulisi alastomana/lähes alastomana syliin istumaan ja alettaisiin panemaan siinä,ei saisi puhua sanaakaan vaan täyttä toimintaa,hoidettaisiin hommat, maksaisin, moikkaisin lähtiessä ja asiasta ei ikinä puhuttaisi kenenkään kanssa.
tv.pitkätukkamies
Melkein kaikki parturit on seksikkäitä. Jotkut vanhan liiton parturit tosin vaikuttavat aika viinaan meneviltä :D
Ja ne tissit tosiaan painautuu päätä vasten usein. Mut onhan se naisille aika vaikeaa tulla kovin lähelle ilman, että ne osuis :DD
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 09:53"]
Tuttu ilmiö, varsinkin jos on vähän rinnakkaampi parturi. Samoin viimeksi oli sellainen todella isorintainen hammaslääkäri, pää oli käytännössä niiden tissien välissä hoidon aikana. Eipä tuossa ole mitään erikoista, eikä se mitään esileikkiä ole. Ihan mukavaa tosin.
[/quote]
Kokemuksemme ovat melko identtiset. Viimeksi oli hankala katsoa hammashoitajaa silmiin, "operaation" jälkeisessä keskustelussa.
Tänään kävelin M-Roomin ohi ja kyllähän siellä nojailua oli havaittavissa. Ei nyt ehkä aivan estotonta, mutta kosketusetäisyydellä toimittiin.
Tahallaan tekevät tai sitten rinnat ovat valtavat. Ei mua ole yksikään kampaaja koskaan lähennellyt tisseillään. Tosin siinä vaiheessa vaihtaisin kampaajaa ja nopeasti. Kuinka vanha ap olet?