Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parturin rinnat

Vierailija
04.10.2014 |

Välillä painuvat mukavasti asiakasta vasten. Tekevätkö he sen tahallaan? Ei silti, en valita. Harvoja hetkiä kun saa naisen kosketuksesta nauttia.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 23:05"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 23:04"]

Minä olen kokenut tätä hammashoitajilta.

[/quote]

Tätä on sattunut myös. Elämän pieniä iloja.

[/quote]

Liekkauksessa nukutuslääkäri nojaili myös ihan reilusti. Ehkä hän halusi rauhoittaa potilasta näin, samaa voisi tehdä hammashoitaja.

Vierailija
62/70 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käsitä millätavoin kampaajan/parturoitsijan rinnat voi ees koskettaa mitenkään? Jollei oo sit tosi lyhytkätinen ja isotissinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasiassa hammaslääkärin- tai hoitajan rinnat ei kyllä potilaaseen kosketa, asento olisi erittäin epäergonominen. Vatsa tai reidet kylläkin (potilaan hartiaan/joskus kaulaan jos potilas isomman kokoinen), siinähän nuo sylissä makaavat. Jotkut tukevasti raskaana olleet työkaverit ovat kommentoineet työnteon hankaluutta vauvamahan kanssa, ei voi välttyä siltä etteikö baby potkisi potilasta jos potkutuulella on. Yhden hammaslääkärin olen nähnyt joka oli niin lihava mahastaan, että joutui pitämään potilastuolia rinnankorkeudella, koska ei olisi muuten nähnyt koko potilasta oman mahansa alta. En usko tästä aiheutuneen kellekään eroottisia viboja.

T: hammashoitaja

Vierailija
64/70 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on kaipuusta ! Varsinkin miespuoliset kaipaa rintoja , syynä VIEROITETTU LIIAN AIKAISIN RINTARUOKINNASTA JÄI SUURI KAIPUU JA IKÄVÄ =D kiva jos edes joskus saa muistoja virkistää

Vierailija
65/70 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
66/70 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö Helsingistä isoilla rinnoilla varustettua parturia?

Vierailija
67/70 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 13:37"]

Mä en käsitä millätavoin kampaajan/parturoitsijan rinnat voi ees koskettaa mitenkään? Jollei oo sit tosi lyhytkätinen ja isotissinen.

Kyllä mullakin usein parturissa on tissit olleet ihan kiinni minussa. Miettinyt samaa että tekeekö tahallaan.Mullapa on kirurgilla ollut joku tähystimen kauko-ohjauspalikka munien päällä (kun itse makasin selälläni vuoteessa). Miettinyt silloin ihan samaa.

Vierailija
68/70 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvelu palveluna. Lisäpalvelu hoidetaan takahuoneessa.

Vierailija
69/70 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehheh, joo hieron aina tarkoituksella rintojani potilaita vasten, se kuuluu palveluun. Urpot. Hammaslääkärin ja -hoitajan pitää olla näkyvyyden turvaamiseksi todella lähellä potilasta. Jos on vähänkään kookkaammat rinnat, niin ne saattavat hieman osua potilaaseen. Tilanteessa ei todellakaan ole mitään eroottista.

No ei ole. Mutta ajatelkaa miten sairaita miehet on. Terveet miehet saa naisen huomion vapaaehtoisesti. Sitten on näitä oksennuksia, jotka ei saa.

Vierailija
70/70 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankos aina kun istun kampaajalla ja siellä on miehiä tukanleikkuussa ne istuu niin hartaina ja juttelee kampaajalle sillä tavalla herttaisesti. Ihan selvästi ne nauttii tilanteesta. Tää oli hauskaa luettavaa :)