Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parturin rinnat

Vierailija
04.10.2014 |

Välillä painuvat mukavasti asiakasta vasten. Tekevätkö he sen tahallaan? Ei silti, en valita. Harvoja hetkiä kun saa naisen kosketuksesta nauttia.

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vuodenvaihdetta on - ihan tämän ketjun innoittamana - tilattava aika. Katsotaan mikä on nykykäytäntö ja saahan siinä silti hiuksensa kuosiin (tissikosketus plussaa).

Jep.

Vierailija
22/70 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tuli tämä koettua. Estotonta nojailua,

Ananastukka tuli mukavasti näin leikattua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa toplesspartureita....

Vierailija
24/70 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin jo ensi viikolle tilata parturin, mutta sitten jostain kaukaa mielen päivänvalon saavuttamattomista syövereistä muistin tämän ketjun.

Peruutin aikeeni.

Pelkään että tarkkailen tissikontaktia koko ajan ja annan itsestäni entistäkin oudomman vaikutelman. Ei kai tässä muuta kuin totutella pitkiin hiuksiin.

Mitä oletkaan tehnyt AV!

Vierailija
25/70 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselin tästä kavereiltani (en tietenkään tätä ketjua maininnut) ja heidän mielipiteensä jakautuivat. Osa sanoi kokeneensa kontaktin ja osa nauroi "kuvitelmille" räkäisesti.

Ehkä konsensus oli, että tietoista kontaktia ei juuri ole, mutta asiakkaan tuntemaa kohtaamista saattaa sattua.

Tiedä tuota sitten.

Vierailija
26/70 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 21:01"]

Melkein kaikki parturit on seksikkäitä

[/quote]

Ei. Monella parturilla on itsellään ihan järkyttävä kampaus.

Vierailija
27/70 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolahtaako jossain ns. aasialaiseen lankkuun? siis kuhmu päähän ? jos minä olisi sellainen yrittäjä miettisin vielä toisen kerran.

Vierailija
28/70 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolahtaako jossain ns. aasialaiseen lankkuun? siis kuhmu päähän ? jos minä olisi sellainen yrittäjä miettisin vielä toisen kerran.

Vierailija
29/70 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 02:05"]

[/quote]

[/quote]

En minä ainakaan ensimmäisenä naisessa katso kampausta. Toki monella parturilla on ns. muodikas moniväriraavittukeravatukka, mutta ei se ko. ammatin edustajista vähemmän haluttavia tee. Heillä ovat vaatteet usein muodikkaita, ihonmyötäisiä, antavia ja kroppa kunnossa. Enkä voi sille mitään miehenä, että pieni pilkahdus tissivakoa tiukasta topista saa ajatukset lentelemään kiihkontielle.

Tätä vastaan sitten taistellaan jokaisella parturikäynnillä.

Vierailija
30/70 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 02:11"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 02:05"]

[/quote]

[/quote]

En minä ainakaan ensimmäisenä naisessa katso kampausta. Toki monella parturilla on ns. muodikas moniväriraavittukeravatukka

[/quote]

Tämä just. Siinä ei auta, vaikka olisi kuinka kaunis, jos päässä on tuollainen kampaus.

Vierailija
31/70 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 13:37"]

Mä en käsitä millätavoin kampaajan/parturoitsijan rinnat voi ees koskettaa mitenkään? Jollei oo sit tosi lyhytkätinen ja isotissinen.

[/quote]

Kyllä mullakin usein parturissa on tissit olleet ihan kiinni minussa. Miettinyt samaa että tekeekö tahallaan.

Vierailija
32/70 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 13:26"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 13:22"]

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 09:34"]Olisipa toplesspartureita.... [/quote] Samaa toivon...

[/quote]

Tämä menisi jo ehkä liian vihjailevaksi. Tai olisiko tuossa enää mitään vihjailua?

Parempi että isot rinnat ovat verhoiltuna ja kosketus asiakkaan ja parturin välillä on sellainen molempia hätkähdyttävä, yllätyksellinen hetki. Huomattavasti eroottisempaaa.
[/quote]
Olihan niitä vasta 90-luvulla. Ehkä tämäkin lama aiheuttaa kilpailutarvetta ja erikoistumista partureissa.

Vierailija
33/70 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskityin oikein tarkkailemaan rintakontaktien määrää. Ja vaikka ei niitä nyt älyttömästi tuon noin puolituntisen aikan ollut, mutta ei se lukema silti täysi nollakaan ollut. Oli painautumista, nojailua ja puristumista. Tahatonta varmasti, mutta siltikin.

Ehkä tulevaisuudessa kun robotit leikkaavat hiuksemme, asennetaan metallikäsien väliin kumitissit niin miehet eivät tunne oloaan niin tulevaisuusoudoksi.

Vierailija
34/70 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän, usein suuria iloja. Monotoniseen laahustamiseen edes hieman vaihtelua.

Vierailija
35/70 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikolla parturiin.

Vierailija
36/70 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ne nyt vaan osuu varsinkin jos parturi on rintava eikä siinä mitään.

Kerran pidin kättä istuimen käsinojalla ja parturi sitten painoi camel-toensa kättäni vasten. En uskaltanut liikuttaa kättäni yhtään :)

Vierailija
37/70 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parturit on ihan parhaita!  Parturit <3

-mies-

Vierailija
38/70 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on kivoja pikku iloja arkeen. Mulle kävi autokorjaamolla silleen että en saanu käsijarrua pois päältä niin ihana mekaanikko vai mikä asentaja liekään niin tuli nykäsee sen, väkisin aika lähelle siinä joutu kun kuskinpuolelta. Se hetki oli jotenkin sellane et ois toivonu sen jatkuvan pidempään, mut ehkä se hetki vaan oli se "juttu"

Vierailija
39/70 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 23:06"]

Käyt ilmeisesti joillakin maineensa veroisilla lutka partureilla. Ei todellakaan ole normaalia. Itse ainakin teen hyvin selväksi ettei kannatakkaan aloittaa mitään pervoja puheita jos asiakas edes pienesti sille linjalle yrittää lähteä. Vastenmielistä. T. Selväjärkinen työhönsä keskittyvä kampaaja

[/quote]

Lieneekö hyvinkin yleinen ilmiö esimerkiksi partureille tuo pikkutuhmien puhelu, tissien tuijottelu yms? Varmaankin jossain tuppukylissä joissa asiakkaista suurin osa peräkammarinpoikia, mutta miten on tilanne sivistyneessä maailmassa?

Vierailija
40/70 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tällaisena päälle 40v miehenä toivoisin, että parturi tosiaan paljon useamminkin painaisi rintojaan minua vasten tai tekisi paljon muutakin. En ole vain kehdannut kysyä. Parturi on samanikäisen kuin minä ja hyvin seksikäs.