Aina lapsen kanssa, uuvun tähän.. :/
Olen niin väsynyt nykytilanteeseen et olen lapsen kanssa aina kahdestaan. Meill on yhteishuoltajuus mut isää ei kiinnosta olla lapsen kanssa joten hänestä on todella harvoin apua lapsen hoidossa. Sukulaiset myös asuu toisella paikkakunnalla, eikä oo ketään joka hoitas lasta. Alkaa vaan pikkuhiljaa kyllästyttää.. :/
en ikinä pysty mennä minnekään yksin tai harrastaa, tehdä yhtään mitään, koska oon niin sidottu lapseen.
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 13:13"]
Lapsi johonkin seurakunnan kerhoon tms. Meillä kävi 2krt/vk 3 tuntia kerrallaan ja sen ajan nukuin!! Olin siis päivät lapsen kanssa ja illat töissä. Nyt kun lapsia 2, ovat puolipäivähoidossa päiväkodissa, toinen eskarissa, joten vain yhdestä maksetaan. Saan sen aamupäivän huilata, että jaksan töissä yömyöhäseen :)
[/quote]
Huihui, siellä seurakunnan kerhossa joku voi sanoa Jeesus.
Mä oon tutustunut muihin äiteihin, ja ollaan vaihdettu hoitoapua keskenämme, päästetty toisemme vaikka kampaajalle tai hammaslääkäriin rauhassa. Täällä tuppukylässä ei ole mitään mll:n palveluita.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 13:16"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 13:13"]
Sama tilanne. Viime vuosituhannen puolelta asti lasten kanssa 24/7, myös silloin kun oli pahasti uniongelmainen lapsi perheessä ja itse olin vaikeasti masentunut. Nappien kanssa jotenkin jaksoin sitkuttaa. Nyt pikkuhiljaa alkaa näkyä valoa tunnelin päässä kun lapset ovat niin isoja että pärjäävät keskenään. Katso sinäkin suoraan horisonttiin, siellä se hetki sinullakin jossain häämöttää kun lapsi pärjää tunnin-pari yksin. :) Mulla on perheessä myös lasten isä, mutta hän on sitä mieltä että lapset pitää hoitaa itse kun niitä kerran tekee, ja että naiset pärjää lasten kanssa miehiä paremmin, joten tässä ollaan...
[/quote]
Miten on mahollista että noin kauan oot joutunu olla lasten kanssa 247? Pykäätkö uusia vaan kokoajan vaikka edellisetkin on liian rankkoja?
[/quote]
Ei meillä ole kuin kolme lasta pitkillä ikäeroilla. Teen kotona töitä ja hoidan lapset siinä samalla, harrastuksiin pääsen vain jos otan ainakin nuorimman mukaan. Mutta kuten sanottua, nyt olen päässyt jo vähän yksinkin, koska vanhin lapsi pystyy hoitamaan nuorinta. Se hetki koittaa joskus ap:llekin ettei tarvitse raahata laumaa mukana. Tsemppiä!