Crossdressing
Joskus tulee puettua naisten farkut ja mentyä vaikka oluelle.
Aina tietty on pikkarit.
Takin alle voi naisellisen paidan ja takki pois kun tuntuu että uskaltaa....
Tampere
Kommentit (41)
Tekonahkahousut ja blingbling neule.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna maanantaina puen jotain naisellista ja vaikka kirppareille kun vapaapäivä.
Tampere ;)
Tuu mun luokse asun keskustassa. Nouset päälleni, ratsastat ja imet kieltäni samalla kun hyväilen vartaloasi. Voidaan ottaa uudestaan aina kun tekee mieli. ;)
Millainen olet?
Kiinnostaa, olethan Tre?
Aamusella olen katselemassa livechat fi
Siellä voidaan kaksin kirjoitella
No niin Jonnet, äipän pikkarit jalkaan ja nukkumaan. Onanoitte sitten itsenne uneen...
Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
No niin Jonnet, äipän pikkarit jalkaan ja nukkumaan. Onanoitte sitten itsenne uneen...
Hyvää yötä.
Joko on Mega-RPG valmiina ja toimitilat sekä miljoonien budjetti?
Eilen olin tiukoissa naisten strech farkuissa:)
yläkoulussa tapailin henkilöä, jota luulin nätin näköiseksi pojaksi. kyseisellä henkilöllä oli nimi jota voi antaa sekä tytöille että pojille ja sitten oli lyhyeksi leikatut hiukset ja yllä oli suorat housut. hänen kanssaan tuli joitain kertoja pussailtua. toinen ei koskaan ehdottanut että kokeiltaisiin sängyhommia, joten päätin toimia ja kun oltiin kahdestaan, niin taputtelin paikkaa jossa olisi pitänyt olla patukan. olihan se järkytys huomata että toinen olikin tyttö, joka harrastaa ristiinpukeutumista.
olen siis tyttö, joka on tietämättään tapaillut toista tyttöä.
Kävin Salon H&M:stä ostamassa pikkarit ja stayup sukat. Myyjä oli avuksi :) eikä juurikaan hätkähtänyt kun sanoin että tulee minulle. Meinasin kysyä, että saanko käydä sovituskopissa pukemassa ne päälle. Rohkeus ei riittänyt tällä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
yläkoulussa tapailin henkilöä, jota luulin nätin näköiseksi pojaksi. kyseisellä henkilöllä oli nimi jota voi antaa sekä tytöille että pojille ja sitten oli lyhyeksi leikatut hiukset ja yllä oli suorat housut. hänen kanssaan tuli joitain kertoja pussailtua. toinen ei koskaan ehdottanut että kokeiltaisiin sängyhommia, joten päätin toimia ja kun oltiin kahdestaan, niin taputtelin paikkaa jossa olisi pitänyt olla patukan. olihan se järkytys huomata että toinen olikin tyttö, joka harrastaa ristiinpukeutumista.
olen siis tyttö, joka on tietämättään tapaillut toista tyttöä.
No olisit nyt rohkeasti vaan kielareiden aikana sormettanut mulemmat reijät alapäästä.
Vierailija kirjoitti:
En omassa maskuliinessa kropassani naisten vaatteita käyttäisi. Jos voisin muuttaa muotoani feminiiniseksi uhkeaksi muodokkaaksi jne... olisin halukas pukeutumaan provosoiden tyylikkäästi, Ajatus kiihottaa, mutta miesurheiljan kroppa ei lopputulokseen riitä.
Te jotka itseänne toteutatte, löydättekö itsestänne naisellisuutta, seksikkyyttä tai jotain ihan muuta. Tuo urheiljan viesti naisena kiihotti. Lihaksikas mies hepeneissä!
Tutustuin uuteen naiseen. Sanoi laihdita 5 kiloa saat yllätyksen. Laihdutin 2 viikossa. Oli ostanut ihon myötäisen t paidan
Sitten sanoi laihduta viellä 5 kiloa meni 4viikkoa 3.5 kiloa lähti. Ei riittänyt. Saunaan ja armoton juoksu kuuri 2 päivää kilot kohdallaan. Oli ostanut piukat juoksu trikot ja uuden tiukan t paidan.. Sanoi jos kilot pysyy kurissa 2 viikkoa hän palkotsee. Lenkkeilin jokapäivä. Ja kilot pysyivät kurissa. Lähdettiin naisen mökille jossa hän pukiminut leninkiin ja mustiin kenkiin. Ja olin koko viikonlopun naisten vaatteissa. Ja meikattuna. 272
Olen reissussa ulkomailla vaimon avustuksella meikannut ja yhdessä 'naisina' iltaa viettään.
Kyllä jännitti ja kiihoittikin.
Vierailija kirjoitti:
Valmiina syliisi
Istutko varovasti kaluni päälle, suljet silmäsi ja huokaat syvään?
Kyllä istun ja annan xxxxx rentoutua
Huomenna maanantaina puen jotain naisellista ja vaikka kirppareille kun vapaapäivä.
Tampere ;)