Kukaan ystävistäni ei lähde kanssani viihteelle. Mitä teen?
Kommentit (11)
Jos olisin sinä, vetäisin kalsarikännit. Mukavaa illanviettoa kynttilänvalossa ilman jonoja baaritiskille ja wc:n, samoin dj soittaisi takuuvarmasti kaikki toivekappaleeni :)
Kotona on jätskiä ja blondihömppäkomedia. Ikää 35. Arvaa kumman valitsen?
Jos sulla on joku vakipaikka missä käytte tyttöjen kanssa niin mene sinne yksin...voipi tulla tuttujakin vastaan tai sitten tutustut uusiin ihmisiin.
Vietän kaikki illat yksin kynttilänvalossa ja nyt kerrankin kun tekis mieli lähtee ulos niin ei oo ketään.. :( Kyllä harmittaa!
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 19:13"]
Kukaan ystävistäni ei lähde kanssani viihteelle. Mitä teen?
[/quote]
Moi! Mitä jos tekisit vaikka niin, että jäätkin tänään kotiin vaikka vähän ikävältä tuntuisikin, ja kutsutkin ystävän luoksesi kylään - nimittäin Ystävän, jota et ehkä vielä tunne, mutta joka tuntee sinut ja tahtoisi tulla luoksesi, ja jolle sinä olet arvokas, ainutlaatuinen ja korvaamattoman rakas ihminen:
Lähe yksin! Niin mäkin teen. Jos oot Turuust voin lähtee sun kans :)
Mitä te sit teette yksin siellä ulkona? Keikutte vaan baaritiskillä, vai? voi huhhuijjaa :s Tampereelta ketään?? =)
Mä oon Tampereelta, mut en tiä kehtaatko tällaisen ryhävalaan ja vanhan rupsahtaneen akan kanssa lähteä :P
Kuka vaan kelpaa! Ei ulkonäöllä oo niin väliä jos on muuten mukava ja hyvällä huumorintajulla varustettu! kerro nyt jotain itestäs, vaikka se ikä? Katotaan vaan niin et sä niin vanha oo =)
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 19:27"]
Mitä te sit teette yksin siellä ulkona? Keikutte vaan baaritiskillä, vai? voi huhhuijjaa :s Tampereelta ketään?? =)
[/quote]
Ei siellä tarvitse yksin keikkua baaritiskillä, voithan sä yksinkin tanssia ym. Mä ainakin aion etsiä tänään itselleni yhenillanjutuksi komeen viiskymppisen isomahasen miehen ;)
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 19:33"]Kuka vaan kelpaa! Ei ulkonäöllä oo niin väliä jos on muuten mukava ja hyvällä huumorintajulla varustettu! kerro nyt jotain itestäs, vaikka se ikä? Katotaan vaan niin et sä niin vanha oo =)
[/quote] ainiin ups :D unohdin tän kokonaan. Oot varmaan jo lähtenyt liikenteeseen