Miesystäväni huomautti minulle, että ”et ole tainnut sheivata kainaloitasi vähään aikaan”
Kommentit (56)
Tämän takia naisten kanssa on vaikeaa. Olen miehenä tottunut siihen että nauretaan toistemme puutteille estoitta ja piikitellään niistä ilman mitään pahaa tahtoa, koska ollaan kavereita. Se on paljon hauskempaa kuin asioista vaikeneminen ja maton alle lakaisu. Naisten kanssa ei todellakaan voi puhua silleen, se on nähty. Tässäkin joku helkutin karva jo aiheuttaa kriisiä suhteeseen.
Mun mies on myös aika pikkumainen. Joskus on sellasia psyko kohtauksia esim. yht'äkkiä läpsäsee otsaan, kun kurtistin otsaa auringon häikäistessä ja sanoo suorista se. Se on vähän semmonen.
Vierailija kirjoitti:
Aika moni nainen pitää kainalot karvattomina. Mieheni ei ole koskaan nähnyt minulla kainaloissa karvoja tai sänkeä, 16 vuoteen.
Kaikkea ne naiset jaksaa tehdä miehiä miellyttääkseen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni nainen pitää kainalot karvattomina. Mieheni ei ole koskaan nähnyt minulla kainaloissa karvoja tai sänkeä, 16 vuoteen.
Ei kai kainalokarvat tai niiden puute ole mikään sukupuolikysymys. Itse ainakin ajelen omani ihan itseäni miellyttääkseni, ja olen mies.
Eikös se ole hyvä että miehesi huomauttaa asiasta jos se häntä häiritsee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kainalokarvat tai niiden puute ole mikään sukupuolikysymys. Itse ainakin ajelen omani ihan itseäni miellyttääkseni, ja olen mies.
Aloituksessa oli kaiketi kysymys heterosuhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo homohihittely oli cool ehkä joskus ysärillä ala-asteikäisten keskuudessa.
Se on niin nähty, että seurustelusuhteessa sheivauskuri höltyy puolen vuoden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vedä kaikki pois, tukkaa ja kulmakarvoja myöten.
No tämä! Välillä aina mietin, kuinka kivaa elämä olisi, jos oikeasti vaan käyttäytyisi ihan sekopäisesti eli just esim. näin. Nostan hattua sille, joka tekee tämmöstä, naurattaa mua ihan hillittömästi, kun kuvittelen miehen reaktiota :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo homohihittely oli cool ehkä joskus ysärillä ala-asteikäisten keskuudessa.
Tuskin ala-asteikäiset tiesivät mitään aikuisten sheivaustottumuksista.
Kumppanini karvoitus on hänen oma asiansa. Ainakaan en kehota häntä sehivaamaan, sillä karvaisuus on luonnollista, parhaimmillaan eläimellistä ja kiihottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia naisten kanssa on vaikeaa. Olen miehenä tottunut siihen että nauretaan toistemme puutteille estoitta ja piikitellään niistä ilman mitään pahaa tahtoa, koska ollaan kavereita. Se on paljon hauskempaa kuin asioista vaikeneminen ja maton alle lakaisu. Naisten kanssa ei todellakaan voi puhua silleen, se on nähty. Tässäkin joku helkutin karva jo aiheuttaa kriisiä suhteeseen.
Mitä vaikeaa siinä on pitää mölyt mahassaan?
Piikitelkää kavereittenne kanssa toisianne niin paljon kuin haluatte ja koette tarvetta, mutta puhukaa vaimolle kauniisti ja arvostavasti. Kaikki on onnellisempia niin. En ymmärrä miksi miesten on niin vaikea tajuta tätä yksinkertaista asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Se on niin nähty, että seurustelusuhteessa sheivauskuri höltyy puolen vuoden jälkeen.
Miksi sitten lopetat sheivauksen puolen vuoden jälkeen?
Tämän takia naisille kanntaa puhua mahdollisimman vähän, kun toteamuskin on jotenkin negatiivista.