Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystäväni huomautti minulle, että ”et ole tainnut sheivata kainaloitasi vähään aikaan”

Vierailija
31.08.2021 |

Oli siis noin viiden päivän sänki.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni nainen pitää kainalot karvattomina. Mieheni ei ole koskaan nähnyt minulla kainaloissa karvoja tai sänkeä, 16 vuoteen.

Vierailija
42/56 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia naisten kanssa on vaikeaa. Olen miehenä tottunut siihen että nauretaan toistemme puutteille estoitta ja piikitellään niistä ilman mitään pahaa tahtoa, koska ollaan kavereita. Se on paljon hauskempaa kuin asioista vaikeneminen ja maton alle lakaisu. Naisten kanssa ei todellakaan voi puhua silleen, se on nähty. Tässäkin joku helkutin karva jo aiheuttaa kriisiä suhteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on myös aika pikkumainen. Joskus on sellasia psyko kohtauksia esim. yht'äkkiä läpsäsee otsaan, kun kurtistin otsaa auringon häikäistessä ja sanoo suorista se. Se on vähän semmonen.

Vierailija
44/56 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni nainen pitää kainalot karvattomina. Mieheni ei ole koskaan nähnyt minulla kainaloissa karvoja tai sänkeä, 16 vuoteen.

Kaikkea ne naiset jaksaa tehdä miehiä miellyttääkseen!

Vierailija
45/56 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivataan niitä kainaloita!

Vierailija
46/56 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kainalokarvat tai niiden puute ole mikään sukupuolikysymys. Itse ainakin ajelen omani ihan itseäni miellyttääkseni, ja olen mies.

Vierailija
47/56 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole hyvä että miehesi huomauttaa asiasta jos se häntä häiritsee?

Vierailija
48/56 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kainalokarvat tai niiden puute ole mikään sukupuolikysymys. Itse ainakin ajelen omani ihan itseäni miellyttääkseni, ja olen mies.

Aloituksessa oli kaiketi kysymys heterosuhteesta.

Vierailija
49/56 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo homohihittely oli cool ehkä joskus ysärillä ala-asteikäisten keskuudessa.

Vierailija
50/56 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin nähty, että seurustelusuhteessa sheivauskuri höltyy puolen vuoden jälkeen.

Vierailija
51/56 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedä kaikki pois, tukkaa ja kulmakarvoja myöten.

No tämä! Välillä aina mietin, kuinka kivaa elämä olisi, jos oikeasti vaan käyttäytyisi ihan sekopäisesti eli just esim. näin. Nostan hattua sille, joka tekee tämmöstä, naurattaa mua ihan hillittömästi, kun kuvittelen miehen reaktiota :D

Vierailija
52/56 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo homohihittely oli cool ehkä joskus ysärillä ala-asteikäisten keskuudessa.

Tuskin ala-asteikäiset tiesivät mitään aikuisten sheivaustottumuksista.

Vierailija
53/56 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanini karvoitus on hänen oma asiansa. Ainakaan en kehota häntä sehivaamaan, sillä karvaisuus on luonnollista, parhaimmillaan eläimellistä ja kiihottavaa.

Vierailija
54/56 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia naisten kanssa on vaikeaa. Olen miehenä tottunut siihen että nauretaan toistemme puutteille estoitta ja piikitellään niistä ilman mitään pahaa tahtoa, koska ollaan kavereita. Se on paljon hauskempaa kuin asioista vaikeneminen ja maton alle lakaisu. Naisten kanssa ei todellakaan voi puhua silleen, se on nähty. Tässäkin joku helkutin karva jo aiheuttaa kriisiä suhteeseen.

Mitä vaikeaa siinä on pitää mölyt mahassaan?

Piikitelkää kavereittenne kanssa toisianne niin paljon kuin haluatte ja koette tarvetta, mutta puhukaa vaimolle kauniisti ja arvostavasti. Kaikki on onnellisempia niin. En ymmärrä miksi miesten on niin vaikea tajuta tätä yksinkertaista asiaa.

Vierailija
55/56 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on niin nähty, että seurustelusuhteessa sheivauskuri höltyy puolen vuoden jälkeen.

Miksi sitten lopetat sheivauksen puolen vuoden jälkeen?

Vierailija
56/56 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia naisille kanntaa puhua mahdollisimman vähän, kun toteamuskin on jotenkin negatiivista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi