Miesystäväni huomautti minulle, että ”et ole tainnut sheivata kainaloitasi vähään aikaan”
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
No kannattaa sitten sheivata. Siihen menee minuutti ja miehesi on tyytyväinen.
Meillä ei miesten pillin mukaan vedetä. Meikkaisiko sinunkin mies, käyttäisikö korkkareita ja minihameita, jos pyytäisit?
Tähän kuuluu vastata: "Ihan totta!".
Mitä mieltä se oli pillunkarvoista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei miesten pillin mukaan vedetä. Meikkaisiko sinunkin mies, käyttäisikö korkkareita ja minihameita, jos pyytäisit?
Ehdottomasti käyttäisin kotona jos vaimo tätä toivoisi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä se oli pillunkarvoista?
Tykkää silitellä.
Pyydät anteeksi, korjaat vahingon ja elämä jatkuu!
Vierailija kirjoitti:
Pyydät anteeksi, korjaat vahingon ja elämä jatkuu!
Anteeksi.
Miessukupuoli on todella väistyvää. Miehet naisistuu , y-kromosomi heikkenee. Lillukanvarsia parisuhteessa karvat.
Vierailija kirjoitti:
anna joka paikan rehottaa kun rupeaa kommentoimaan
Tai mitä jos vaan lopettaisi suhteen? Tuo kostaminen on NIIIIIIN lapsellista.
Mitä sitten? Mäkin olen huomauttanut miehelleni parransängestä, jäätävän pitkistä munakarvoista jne. Pitääkö tuollaisesta loukkaantua?
T. Nainen
Onhan se sänki aika ruman näköinen.
Sillä on siis tapahtunut Normaali asia, nainen sai miehen ja siellä päätettiin että enään ei tarvitse näyttää hyvältä ja vaaditaan miestä tykkäämään silti
Höh. Mä oon huvikseen kasvattanut kunnon tupsut kainaloihin. Ei oo tullu kommenttia
Vierailija kirjoitti:
Höh. Mä oon huvikseen kasvattanut kunnon tupsut kainaloihin. Ei oo tullu kommenttia
Lisätietoa kainalokarvakasvatushuvittelusta?
Miesystäväsi taitaa olla puppelipoikia kun tuollaiset asiat noin kovasti kiinnostaa. Ehkä olisi syytä harkita miehen vaihtoa.
En minäkään sheivaa, ei jaksa. Alkuaikoina joskus mies huomautteli (säärikarvoista), nykyisin ei enää jaksa sanoa mitään. Vastasin aina että niin ”et sinäkään ajele”.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta annas kun arvaan , sinun eli NAISEN pillin mukaan mennään aina eikö niin?
Tekopyhä paska, et varmaan huomauttele miehellesi liiasta parrasta yms?
Miksi näistä tulee edes ketjuja AV:lle. Olet jättänyt sheivaamatta karvoja, mies huomasi ja sanoi sen ääneen. Mitä sitten? Eikö huomioitaan saa sanoa ääneen parisuhteessa, jos on mies? Vai yritetäänkö näin arkisista lausahduksista saada jotain väsyneitä "jätä se sika"-juttuja aikaiseksi? Eikö mies saa sanoa tällaista asiaa?
Kukaan mies ei ole koskaan huomautellut karvoistani nykyistä miestä lukuunottamatta. Hänelle itselleen ehdotin kokovartalosheivausta, mikäli saa pedarikiksejä karvattomista tyttölapsista. Karvoistani huomauttelu loppui...