mitä ajattelet jos naisella on kuntosalin suihkussa rantasandaalit jalassa?
Itse ajattelen kylllä et "voi tsiisus mikä pöpökammoinen"...
Kommentit (29)
viisasta, ei halua jalkasientä. Itsekin käytän yleisissä pesutiloissa sandaaleja.
No ei kaikki halua jalkasientä. :|
Aloittaja saa ajatella ihan mitä haluaa, minä taas en halua jalkasientä.
Tulee mieleen että sillä itsellään on jalkasieni.
Ajattelen että katsos vaan, on muitakin yhtä fiksuja kuin minä.
Mäkin ajattelen, et se ei halua syyliä eikä jalkasientä. Itselläni on aina uimahallin suihkussa rantasandaalit jalasa :)
Siinäpä fiksu tyyppi, ajattelisin. Hänellähän saattaa itsellään olla jalkasieni, eikä halua tartuttaa sitä muille.
Ajattelen, että haluaa suojautua jalkasieneltä. En minäkään tajunnut, ennen kuin itse sain sen uimahallista.
Järkevä. Voisi harkita itsellekin jos julkisissa suihkuissa päädyn käymään. 2 kertaa kun on jalkaan tullut jotain ylimääräistä uimahallireissun jälkeen.
Käykö joku muka oikeasti kuntosalin siuhkussa paljain jaloin? Yök.
Ei halua jalkasientä tai syyliä. Niitä tartuntoja varten ihossa ei tarvitse olla ihorikkoja, tarttuu ehjäänkin ihoon.
Miksi siitä pitäisi ajatella mitään?
20v olen treenannu ja uinut, ilman rantasandaaleja ja ilman syyliä tai jalkasientä.
Tärkeämpää olisi että ne jotka käyvät tunneilla joilla liikutaan paljain jaloin pitäisivät huolta että sienet ja syylät on hoidettu pois.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 18:06"]20v olen treenannu ja uinut, ilman rantasandaaleja ja ilman syyliä tai jalkasientä.
[/quote]
Jalkasieni tartuu joillekin helpommin.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 18:06"]
20v olen treenannu ja uinut, ilman rantasandaaleja ja ilman syyliä tai jalkasientä.
[/quote]
No mä olen tehnyt tuota 30v ja kärsin sekä jalka- että kynsisienestä. Voi kun olisi joku neuvonut käyttämään jalkineita.
pidän sitä huomaavaisena eleenä muita kohtaan. jos kaikki käyttäisivät rantasandaaleja tms. julkisissa pesutiloissa ja pukuhuoneissa jalkasieni ym. -ongelmat vähenisivät merkittävästi.
Ehkä sillä on tasapaino-ongelmia ja pelkää märällä loukastumista?
2