Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Libressen kuukautisalushousut?

Vierailija
31.08.2021 |

Kannattaako ostaa? Mieluummin ostaisin puuvillaiset bokserimalliset, joten kannattaako ennemmin odotella, että Thinxin housuja tulisi Nudgelle?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta että nää isot firmat alkaa kanssa tehdä kestotuotteita, siis tosi hyvä juttu, kyl mä uskaltaisin ostaa, näyttää olevan ihan normaali alkkareiden näköiset mikä tietysti on tärkeää jos sattuu vaikka joskus pitää mekon alla.

Vierailija
2/4 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja sitten jos osaa ommella niin ihan perus pikkareita ja tuunaa itse, laittaa vaan leikaten useamman kerroksen imutehoista kangasta imuksi ja esim mikrofleace tai joku muu kosteutta siirtävä pintakangas ja senkun vaan saumurilla yhteen ja tikkaa pikkareihin kiinni..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja sitten jos osaa ommella niin ihan perus pikkareita ja tuunaa itse, laittaa vaan leikaten useamman kerroksen imutehoista kangasta imuksi ja esim mikrofleace tai joku muu kosteutta siirtävä pintakangas ja senkun vaan saumurilla yhteen ja tikkaa pikkareihin kiinni..

En osaa ommella :/ Kai sitä myös kuvittelee, että nuo myytävät eristäisivät paremmin.

Vierailija
4/4 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään kokenuksia Modibodin alushousujen ko'oista?