Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni heräsi seksikoomasta!

Vierailija
04.10.2014 |

Viime yönä tapahtui jotain täysin odottamatonta, nimittäin keskellä yötä kesken unien heräsin siihen kun mieheni hyväili minua. Ensin vaan käänsin kylkeä ja mutisin jotain että nyt nukutaan, kunnes tajusin mitä ukkokulta on vailla.

Silmänräpäyksessä olin hereillä vaikka luulinkin että tää on vaan unta ja olin heti messissä miehen hyväilyille. Mies kähisi korvaani että haluaa minua kovasti ja suuteli ahnaasti suutani ja rintojani. Siitä jatkoi alaspäin ja mä olin seitsemännessä taivaassa. Sain rajua ja todella hyvää seksiä ensimmäisen kerran sitten hääyömme joka oli 6 vuotta sitten. On ollut pikapanoja harvakseltaan, siis alle 5 kertaa vuodessa ja nekin aika tylsää jyystämistä vaikka olisin halunnut esileikkejä ja eri asentoja.

Kysyin ihanan seksin jälkeen, että mistäs moinen, niin sanoi vaan että yhtäkkiä alkoi tehdä mieli. Aivan sama jos vaikka ajatteli jotain seksipommia samalla, kunhan mä sain kerrankin osani seksistä.

No sama tapahtui äsken keskellä kirkasta päivää ja se jos mikä on tooodella outoa käytöstä. En kysellyt tai jahkaillut enempää vaan kävin mieheeni ihan yhtä kuumana kuin hän minuun. 

Meillä oli eilen muutenkin tosi mukava ilta yhdessä ja viikkoon ei olla oikein nähty töiden takia, niin josko sillä olis merkitystä. Toivottavasti mieheni innostuisi jatkossakin useammin. Olen todella raukea ja onnellinen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on saanu joltain pillua. <3

Vierailija
2/6 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että sillä on nyt joku todella kiihottava asia mielessä ja koska se rakastaa sua niin purkaa paineensa suhun mutta haluaa tyydyttää sutkin koska tosiaan rakastaa sua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 15:25"]

[/quote]Hyvin sä sisäistit ton tekstin. Sai se pillua, multa :D

AP

Vierailija
4/6 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 15:31"]

AP

[/quote] Nii-in, mutta ennen viime yötä se kävi uittamassa melaansa jonkun toisen lammessa!

Vierailija
5/6 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oon kyllä kade!! Revit siltä mieheltä vaikka väkisin tiedon irti että mitä tapahtui ja raportoi tänne!! :D Pelastat monta liittoa :D

Vakavasti: Onnea teille :) Miten olet oikein jaksanut järjissäsi kuusi vuotta ilman kunnollista seksiä?

Vierailija
6/6 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 15:33"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 15:31"]

AP

[/quote] Nii-in, mutta ennen viime yötä se kävi uittamassa melaansa jonkun toisen lammessa!

[/quote]

Painu muualle pahan ilman lintu

6