Miehen seksuaalinen itsetunto
En kestä enää kauaa noita miehen suorituspaineita! Miksei voi vaan nauttia? Erektio kärsii ja samalla mun kiinnostus koko pelleilyyn jota seksiksi kutsutaan. Tätä on jatkunut vuosia, ihan suhteen alusta asti. Hiton nörtit.
Kommentit (68)
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 20:37"]
Minulla on ollut aikaisemmin suorituspaineista johtuvaa erektion häviämistä uuden kumppanin kanssa ensikerralla, mutta ei sen jälkeen. Nykyään ei sillä ensimmäisellä kerrallakaan ole ollut enää paineita.
Sellaisen miehen vaiva, joka välittää nauttiiko nainen seksistä vai ei, eli ei sinänsä pelkästään huono asia. Tietysti pitäisi olla myös tervettä itsekkyyttä mukana sen verran, että keskittyy omaankin nautintoon sen lisäksi. Tätä varmaan tulee itsestään mukaan siinä vaiheessa, kun huomaa kelpaavansa toiselle seksissä. Niin kauan kuin tuntee itsensä huonoksi seksissä, voi olla liiallisena pakkomielteenä siinä kehittyminen siten, että saa toisen nauttimaan.
Suorituspaineiden kanssa on tärkeää naisen suhtautuminen. Jos reagoit huonosti ongelmaan lisäät paineita ja alennat itsetuntoa. Tärkeintä olisi olla kärsivällinen ja rakastava; niin kuin sinua ei haittaa. Läheisyyttä, suutelua jne. voi olla ilman erektiotakin. Jos miehelle on tyydyttämisestäsi paineita, mikset pyydä häneltä suuseksiä tai sormilla tyydytystä, niitä voi tehdä ilman erektiotakin.
Kun kerran kyseessä on toistuva vaiva kannattaisi viedä huomiota pois yhdyntäkeskeisyydestä. Mies nyt miettii, että hitto jos ei taaskaan onnistu yhdyntä, kun paineet hävittävät erektion. Juuri sen ajatuksen vuoksi erektio häviää. Sen vuoksi voisi toimia hyvin se, että sovitaan ennen seksiä, ettei ole lupaa yhdyntään, vaan saa ainoastaan kosketella vartaloa muuten.
Ne naiset joiden kanssa olen joskus vaivasta kärsinyt olivat todella mahtavia. Kukaan ei nauranut, haukkunut tai ottanut itseensä.
M32
[/quote]
Pointti ei ole saada orgasmeja. Pointti on laskea miehen itse itselleen luomiaan suorituspaineita. Tässä ei ole kukaan haukkumassa ketään. Pointti on saada mies luottamaan itseensä ja siihen että haluan häntä juuri sellaisena kun hän on.
ap
sori nyt mutta veltosta velttoon on SUORITUS,
eipä tuohon ole mitään ratkaisua ellei mies vaan muutu nalkuttamalla muuksi.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 18:51"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 19:21"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 18:17"]
Missä palstan miehet?
[/quote]
Yksi palstan mies sanoo että tuota miestä ei oikeasti haluta AP. Voi tarkoittaa myös sitä, että sitä ei ylipäätään haluta. Eikä myönnä sitä, ehkä edes itselleen. Voivat olla muuten vaikka kuinka hyviä rakastavaisia, kumppaneita, ystäviä, kavereita, kämppiksiä, mitä vaan, mutta jos ei haluta niin ei haluta. Pitäis tämän nyt naisille olla selvää?
[/quote]
Ei voi olla siitä kiinni. Mies aina kehuu miten kaunis ja seksikäs olen. Näen itse hänen silmiensä syttyvän kun teen jotain seksikästä. Se kipinä ei vaan jostain syystä muuntaudu siihen mihin se ihmisillä yleensä.
[/quote]
jospa miehesi tarvii jotain muuta että muuttuu kipinäksi.
joku fetissi tai ressi puskee päälle
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 19:28"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 18:51"]
Missä palstan miehet?
[/quote]
Yksi palstan mies sanoo että tuota miestä ei oikeasti haluta AP. Voi tarkoittaa myös sitä, että sitä ei ylipäätään haluta. Eikä myönnä sitä, ehkä edes itselleen. Voivat olla muuten vaikka kuinka hyviä rakastavaisia, kumppaneita, ystäviä, kavereita, kämppiksiä, mitä vaan, mutta jos ei haluta niin ei haluta. Pitäis tämän nyt naisille olla selvää?
[/quote]
Ei voi olla siitä kiinni. Mies aina kehuu miten kaunis ja seksikäs olen. Näen itse hänen silmiensä syttyvän kun teen jotain seksikästä. Se kipinä ei vaan jostain syystä muuntaudu siihen mihin se ihmisillä yleensä.
[/quote]
jospa miehesi tarvii jotain muuta että muuttuu kipinäksi.
joku fetissi tai ressi puskee päälle
[/quote]
Joku! Toteuttaisin lähes minkä hyvänsä fantasiansa jos vaan kakistaisi sen ulos. Ei ole mitään ihmeempää, vastaa mies kun kysyn!
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 19:25"]
sori nyt mutta veltosta velttoon on SUORITUS,
eipä tuohon ole mitään ratkaisua ellei mies vaan muutu nalkuttamalla muuksi.
[/quote]
Sitä ei ole kokeiltu. Auttoi suhun aikanaan? Vai auttaISI jos olisi joku joka nalkuttaisi?
33 ja 38 sisältävät asiaa. Mylskin se, että mies joskus vain on, ja sinä viet, voi toimia, tai seuraavalla kerralla sitten päinvastainen, eli sovitte, että sinut saa vaikka sitoa ja teipata suun kiinni, niin et millään sanoin, teoin tai liikkein voi vahingossakaan "vaatia" mitään mieheltä (en tarkoita, että tarkoituksella vaatisit, mutta jo se, että tartut jossain vaiheessa tietyllä tavalla saattaa viestiä, että nyt-vihdoin-anna-mulle ja kääntyä käskeväksi).
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 15:24"]
Sidot sen miehen sänkyyn niin ei pääse miellyttämään sinua, vaan sinä päätät mitä tehdään, tai hommaat maksullisen opettajan.
[/quote]
Jatkan tästä mitä sanoin maksullisesta, kokeilet kylmästi kolmatta pyörää, eli toinen nainen mukaan.
Minulla on huono seksuaalinen itsetunto. Sanoisin ettei kumppani voi sille oikeastaan yhtään mitään, paitsi pahentaa. Tarkoitan siis sitä, että vaikka toinen tekisi mitä, ei itsetunto parane, koska se on ITSEtunto. Pitäisi itse nähdä itsensä toisella tavalla. Kumppani voi kyllä helposti pahentaa tilannetta, sillä huonoitsetuntoinen ihminen kokee tavallaan roikkuvansa puolivalheellisessa tilassa, jossa voi kuvitella olevansa vähän parempi kuin tuntee olevansa. Seksiin auttaa viinan juominen, silloin en muista miettiä niin paljon. Jos pitäisi valita itselleni jokin apu, valitsisin terapian.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 19:40"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 15:24"]
Sidot sen miehen sänkyyn niin ei pääse miellyttämään sinua, vaan sinä päätät mitä tehdään, tai hommaat maksullisen opettajan.
[/quote]
Jatkan tästä mitä sanoin maksullisesta, kokeilet kylmästi kolmatta pyörää, eli toinen nainen mukaan.
[/quote]
Itseasiassa ehdotin tätä tänään :D Molempia siis. Ei sanonut ei, mutten ole ihan varma ottiko ehdotusta tosissaan.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 19:46"]
Minulla on huono seksuaalinen itsetunto. Sanoisin ettei kumppani voi sille oikeastaan yhtään mitään, paitsi pahentaa. Tarkoitan siis sitä, että vaikka toinen tekisi mitä, ei itsetunto parane, koska se on ITSEtunto. Pitäisi itse nähdä itsensä toisella tavalla. Kumppani voi kyllä helposti pahentaa tilannetta, sillä huonoitsetuntoinen ihminen kokee tavallaan roikkuvansa puolivalheellisessa tilassa, jossa voi kuvitella olevansa vähän parempi kuin tuntee olevansa. Seksiin auttaa viinan juominen, silloin en muista miettiä niin paljon. Jos pitäisi valita itselleni jokin apu, valitsisin terapian.
[/quote]
Oletko mies vai nainen? Liityykö heikko itsetuntosi ulkonäköön vai taitoihin tms?
ap
Kuulostaa siltä, että mies pelkää sinua ja reaktiotasi hänen lopahtamiseensa. Et kai lisää hänen ahdistusta näyttämällä turhautumisesi? Ehkä teidän kannattaisi pitää yhdynnästä taukoa ja opetella muilla keinoilla nauttimaan toisistanne, ilman paineita.
Minä suosittelisin teille jotain läheisyysharjoituksia.. Vaikkapa niin että jätätte sen seksin vallan taka-alalle. Kokeilkaa hierontaa ja kaikkea sellaista fyysistä läheisyyttä vaativaa kivaa juttua.. Ja en tiedä oletteko henkisestikin vähän etäisiä? Oletteko puhuneet asiasta? Voiko olla tekijänä joku muu stressaava asia taustalla? Miten olis vaikka joku keskustelu missä kumpikin sais luetella mieltä vaivaavia asioita, ilman syyttelyä? Ja kenties listata myös hyvät asiat? Siis ihan yleisesti sekä elämässä että suhteessa olevat asiat. Aika usein parit huomaamattaan ajautuu etäälle toisistaan..
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 19:55"]
Kuulostaa siltä, että mies pelkää sinua ja reaktiotasi hänen lopahtamiseensa. Et kai lisää hänen ahdistusta näyttämällä turhautumisesi? Ehkä teidän kannattaisi pitää yhdynnästä taukoa ja opetella muilla keinoilla nauttimaan toisistanne, ilman paineita.
[/quote]
Tässä on vuosien turhautuminne saattanut välittyä kumppanille, ei siitä ole epäilystäkään. Mutta minäkin olen vain ihminen. Yhdynnässä on nyt taukoa. Pitää tässä keräillä itseni ennen kun aloitetaan uudelleen. Juuri nyt onkin hyvä rako kysellä mahdolisesti uusia ja tuoreita ideoita.
Viimeisestä lauseesta tuli mieleen, että alustako tässä pitäisi aloittaa? Ei välttämättä huono idea, mutta vaatii varmaan jotain mikä ravistelisi syviä uria. Omat sängyt? Pitkä matka? Muutto?
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 19:59"]
Minä suosittelisin teille jotain läheisyysharjoituksia.. Vaikkapa niin että jätätte sen seksin vallan taka-alalle. Kokeilkaa hierontaa ja kaikkea sellaista fyysistä läheisyyttä vaativaa kivaa juttua.. Ja en tiedä oletteko henkisestikin vähän etäisiä? Oletteko puhuneet asiasta? Voiko olla tekijänä joku muu stressaava asia taustalla? Miten olis vaikka joku keskustelu missä kumpikin sais luetella mieltä vaivaavia asioita, ilman syyttelyä? Ja kenties listata myös hyvät asiat? Siis ihan yleisesti sekä elämässä että suhteessa olevat asiat. Aika usein parit huomaamattaan ajautuu etäälle toisistaan..
[/quote]
Meillä on viimeisen puolen vuoden aikana tapahtunut etääntymistä.
Olemme puhuneet tästä ja vähän itkeskeltyikin (minä ainakin). Tästä ei ole montaa päivää kun suunnilleen rukoilin häntä sanomaan minkälaista muutosta toivoisi. Pääasiassa seksissä mutta ylipäätään myös. Ei hänestä saanut irti mitään. Ei minussa ole kuulemma vikaa.
Ideasia ovat kyllä hyviä ja voisin oikestaan pienen muotoilun jälkeen ehdottaa tuota miehelleni. Nyt tänä iltana olisi hyvin aikaa. Ehkä näytän hänelle tämän ketjun?
ap
Kokeilkaa muuten nukkumista eri huoneissa ainakin :) Se voi oikeasti joillain parantaa suhdetta! Sängyn ja huoneen jakaminenhan on aika "uusi" juttu. Muutenkin pariskuntien pitäisi aina etsiä ne juuri heille toimivat jutut.. Joillakin toimii omat asunnotkin. Ihmiset tahtoo nykyään antaa niin helposti periksi.. Tavallaan on helpompaa vain erota. Mutta itse ainakin mieluummin yritän parantaa suhdetta kuin ikuisesti etsiä sitä täydellistä tai jotenkin parempaa kumppania..
Matkalla voi löytää toisensa uudelleen! Hotellihuoneessa ei ole muistoja. Myös jonkin aikaa kestävä ero esim. matkatyön ym vuoksi voisi tehdä hyvää, puhelinseksistä uutta virtaa.
Voin kuvitella että turhautumista on vaikeaa peittää, ja ymmärryskään ei riitä loputtomiin. Jos mies on sinulle tärkeä, voisitko kumminkin hänen vuokseen harkita keskustelemaan menemistä, kun hän kerta olisi siihen suostuvainen?
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 20:08"]
Kokeilkaa muuten nukkumista eri huoneissa ainakin :) Se voi oikeasti joillain parantaa suhdetta! Sängyn ja huoneen jakaminenhan on aika "uusi" juttu. Muutenkin pariskuntien pitäisi aina etsiä ne juuri heille toimivat jutut.. Joillakin toimii omat asunnotkin. Ihmiset tahtoo nykyään antaa niin helposti periksi.. Tavallaan on helpompaa vain erota. Mutta itse ainakin mieluummin yritän parantaa suhdetta kuin ikuisesti etsiä sitä täydellistä tai jotenkin parempaa kumppania..
[/quote]
Olen jopa katsellut isompia asuntoja joissa molemmilla olisi oma huone. Toisaalta meille on tulossa isompi. ehkä hankinkin pestävän ohuen petarin sohvan päälle laitettavaksi iltaisin, ja haen tyynyn ja paiton omasta sängystä jonne vien ne takaisin aamulla. Petarin kääräisen jonnekin helppoon piiloon.
Ostin tänään matkaliput vanhempieni luo ja vietän siellä viikon niin saamme omaa aikaa. Suunnittelimme ulkomaanmatkaa jonkin aikaa sitten. Toivottavasti miehellä on edes vähän lomapäiviä käyttämättä..
Ero on tosiaan aivan vihoviimeinen vaihtoehto jos sitäkään! Itse kannatan myös vanhan korjaamista, ei aina vaan uuden hankkimista.
Isompi sohva on tulossa, edelliseen (viesti 57) lisäten.
Mies kai suostuisi terapiaan, mutta käytän itse kaikki kotikonstit ensin. Terapia on kallista ja oma uskoni siihen että kohdalle sattuu heti sopiva psykologi, on aika vähäinen. Mielummin mies yksin niin saisi puitua omia asioitaan ja solmujaan muutenkin.
Missä palstan miehet?
[/quote]
[/quote]