Kenelläkään kokemuksia Lekmer.se-verkkokaupasta?
Onkon kenelläkään kokemuksia? Tilasin viikko sitten kolme tuotetta sieltä. Maksoin heti (tilauksen yhteydessä) verkkopankin kautta koska en halua jaella sotu-tunnustani joka paikkaan. No, nyt tuli kaksi saapumisilmoitusta. Tuotteet tulevat eri varastoilta, siksi kaksi. Toinen oli aivan oikein, mutta toisessa luki "postinnakko, maksettava noudettaessa". Otin jo yhteyttä asiakaspalveluun mutta sieltä vastataan vasta arkipäivänä 24 tunnin kuluessa. Ärsyttää, onko muita joille käynyt samantapaista? Sujuuko ongelmien selvittely firman kanssa hyvin?
Kommentit (10)
Ulkomailta tilatessa käytä paypalia urpo
Todella huonot kokemukset. Palauttivat minulle väärin rahoja ja eivät suostuneet palauttamaan oikeaa summaa, vaan halusivat hyvittää sitten seuraavassa tilauksessa. Muutenkin ihan surkeaa asiakaspalvelua, ei mitään pahotteluja heidän omasta virheestään.
No ihan käytin sitä mikä oli mahdollista heidän sivujensa kautta. Nimeni ei ole Urpo. Ja miksi köntässä maksetusta osa yritetään veloittaa uudestaan, miksi ei sitten kokonaan?
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 14:02"]
Todella huonot kokemukset. Palauttivat minulle väärin rahoja ja eivät suostuneet palauttamaan oikeaa summaa, vaan halusivat hyvittää sitten seuraavassa tilauksessa. Muutenkin ihan surkeaa asiakaspalvelua, ei mitään pahotteluja heidän omasta virheestään.
[/quote]Kiitos asiallisesta vastauksesta. Ikävää että on tuollainen. Taisi sitten olla ensimmäinen ja viimeinen kerta kun heiltä tilasin.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 14:05"]
Minulta veivät rahat :(
[/quote]Ihanko totta? Miten :(
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 14:03"]
No ihan käytin sitä mikä oli mahdollista heidän sivujensa kautta. Nimeni ei ole Urpo. Ja miksi köntässä maksetusta osa yritetään veloittaa uudestaan, miksi ei sitten kokonaan?
[/quote]Miksi alapeukku? Eihän tuossa ollut mitään moitittavaa. Toisin kuin siinä missä häntä nimiteltiin.
Oon katellu niiden sivuja ja ajattelin ostaa vaikka mitä kun on niin usein hyviä juttuja hyvällä hinnalla. En ehkä sit kuitenkaan :(
Sä jolt ne vei rahat, olitko yhteydessä kuluttaja-asiamieheen? Eihän noin voi tehdä! Siis se lekmer.
Onks mitään hyvää sanottavaa siitä? Mäkin oon katellu sitä mut arvaakohan sitä sitten ostaa sielt mittään.
Eikö kenelläkään, minkäänlaista, hyvää tai huonoa?