Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PIIKKIPROTEIINI - mistä löytyy tietoa tästä ajalta ennen covid-19?

Vierailija
31.08.2021 |

Haluaisin lukea tutkimustietoa tai mitä vaan tietoa piikkiproteiinista ajalta ennen koronaa, mutta googlettamalla en löydä.
Voisiko joku auttaa kuka tietää?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että naurattaa nää av-mamma pätijät jotka itse elämänkoululaisina (mutta googlaustaitoisina) sormi pystyssä opastava itseään paljon korkeammin koulutettua akateemista :D

Vierailija
22/27 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sieltä, mistä tuollaisia tietoja ylipäänsä etsitään.

Eli mistä? En ole kuullut termistä 'piikkiproteiini' ennen koronaa.

Esim. Pubmedistä.

Se, että et ymmärrä siellä olevia tietoja ja että osa on maksumuurin takana, ei ole mitään salaliittoa.

Olen akateeminen tekniikan alalta niin uskoisin kyllä tieteellistä tekstiä ymmärtäväni. Ei tarvitse sentään olla törkeä. Ap.

Akateemisen luulisi osaavan kertoa avausviestissä lähtötasonsa, mitä tiedät ennestään ja kuinka tarkkaan haluat paneutua lisää. Esim. osaako kysyjä englantia, mitkä tietokannat parhaita jne.

Mutta kyllä näillä neuvoilla pitäisi löytyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piikkiproteiini saa koronaviruksen näyttämään "koronalta". Koronavirusten ryhmässä sars ja mers ym. kaikilla on piikkiproteiinit. Piikit ovat glykoproteiinia.

Tässä yksi paperi arvalla ennen covidia, vuodelta 2016 selostaen piikkiproteiinia

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5457962/

Niin ap, tässä, ole hyvä. Kommenttisi?

Kiitos, tutustun materiaaliin. Ap

Vierailija
24/27 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että naurattaa nää av-mamma pätijät jotka itse elämänkoululaisina (mutta googlaustaitoisina) sormi pystyssä opastava itseään paljon korkeammin koulutettua akateemista :D

Olen itse akateeminen ja myös biologi, eri kuin aikaisemmin kommentoinut. Jos kysyjä töksäyttää lyhyen kysymyksen joka antaa olettaa että tietous on melko heikolla tasolla niin googlettamisesta varmaan kannattaa aloittaa.

Vierailija
25/27 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi kysyä ystävällisen tyylikkäästi, kuten Please... ja vastauksia kysymyksiin vastaavasti.

Niin Suomi nousisi.

Vierailija
26/27 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viimeisen vuoden aikana elänyt suhteellisen normaalisti. En ole juurikaan käyttänyt maskeja tai ottanut rokotteita. Toki muuten huolehdin hyvinvoinnistani ja tuen immuniteettiäni. Samoin ovat toimineet sisarukseni. Voiko olla, ettei tuo virus vain tartu kaikkiin?

Vierailija
27/27 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tiedekorkeakoulun käynyt tietää kysymättäkin, mistä tutkimusartikkeleita löytää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan